וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך שלכן להשיג את המגפיים הרותחים של העונה

6.11.2017 / 7:05

מגפיים של סן לורן המצופים ב-3,000 קריסטלים כסופים נצפו על קנדל וריהאנה, והפכו להיסטריה. למרות המחיר המשוגע (10,000 דולר), נפתחה כבר רשימת המתנה לדגם המבוקש. אך אל דאגה, איתרנו אופציה חלופית במחיר נגיש לפשוטות כמונו. 60 זוגות בלבד נחתו בארץ, להלן כל הפרטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו כדור דיסקו מהפנט. מגפי ניקי וקריסטלי הסברובסקי של סן לורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

גזרת מגפי הירך נמצאת עדיין במשבצת הפריטים הנכונים לחורף הקרוב, אבל מי שמקפידה להתייצב בחוד החנית בכל הנוגע לאופנה, בטח שמה לב למגפי החותלות (slouch). מדובר בגרסה משוחררת של מגפיים, המגיעים גם הם לגובה שמעל הברך רק בטקסטיל רך ובאימום רחב שבעזרת כוח המשיכה מתקפל בנונשלנטיות לצורה שמזכירה את החותלות הידועות לשמצה מהאייטיז.

האפקט המתקבל מחמיא למדי בשל הרחבת אזור השוקיים - שיוצר בהתאמה אשליית רזון בקו הירכיים והאגן. בקיצור, אם השתכנעתן שאתן חייבות זוג אחד כזה בארון, שימו לב לדגם המבוקש של העונה - "ניקי" מבית האופנה סן לורן.

המגף שמצופה ב-3,000 קריסטלים של סברובסקי הוצג לראשונה בפברואר השנה במסגרת שבוע האופנה בפריז, והוא חלק מקולקציית סתיו-חורף 2017/18, השניה במספר של המעצב אנתוני וקארלו לסן לורן. למחרת התצוגה הוא כבר הוכתר בקרב עורכות האופנה והבלוגריות כפריט החם בסביבה, ופחות משבוע אחרי - ריהאנה כבר סימנה טריטוריה והסתובבה איתם בפריז, למרות שהן היו עדיין בגדר סאמפל מהתצוגה.

סביר להניח שגם קנדל ג'נר לא נפרדה מ-10,000 דולרים כשחגגה בתוכם יום הולדת 22 לפני כמה ימים, וכנ"ל לגבי ניקי מינאז' וסלין דיון שנצפו לא מכבר דוהרות בכדור הדיסקו המהפנט הזה. מה שמעניין זה העובדה שלמרות המחיר השערורייתי, על פי הדיווחים מבתי הכלבו סאקס פיפט אבניו וברגדורף גודמן רשימות המתנה למגף המנצנץ נפתחו כבר בחודש מרץ.

עוד באותו נושא

מי צריכה שאנל? בלה חדיד נועלת חיקוי של רשת עממית

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכך הם נראו לראשונה על מסלול התצוגה בשבוע האופנה של פריז/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שרירי וקנדל הדגימו, האפיל הסופר חגיגי שמגיע בילט אין עם ערימת קריסטלים כסופים משתלב נהדר עם ג'ינס וטי-שירט, ממש כמו סניקרס, ולפיכך ניתן להגדיר את המגפיים כמוצר יסוד במלתחה. עבור פשוטות כמונו, סכום של 10,000 דולר מכסה בקירוב שכר דירה שנתי, ועד כמה שהיינו רוצות להשקיע בנכס שישביח את עצמו עם הזמן, כמו מגפי אספנים למשל, הניקי'ז קצת גדולים עלינו.

אז הנה אופציה נגישה יותר מרשת סטיב מאדן, והאמת לא רעה בכלל. את הקריסטלים של סברובסקי מחליפים ניטים כסופים שעושים עבודה מגניבה למדי, והתחושה הכללית היא הכי רוקנ'רול פריזאי. מהדורה מוגבלת של 60 זוגות בלבד נחתה בארץ, המחיר עומד על 1,399 שקלים (לא מעט אבל מה זה לעומת המקור), ואנחנו כבר בדרך.

האופציה הנגישה של סטיב מאדן: 1,399 שקלים

מגפי ניטים של סטיב מאדן - בהשראת מגפי הקריסטל של סן לורן, בעלות 1,399 שקלים. יח"צ חו"ל,
ניטים במקום קריסטלים, שעושים עבודה מגניבה למדי/יח"צ חו"ל
מגפי ניטים של סטיב מאדן - בהשראת מגפי הקריסטל של סן לורן, בעלות 1,399 שקלים. יח"צ חו"ל,
המגפיים של סטיב מאדן. תחושה של רוקנ'רול פריזאי/יח"צ חו"ל

קנדל ומגפי ניקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully