וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיר קופמן פפושדו הלכה לעולמה בגיל 52

23.11.2017 / 12:12

מלכת היופי לשנת 1984 ואחת הדוגמניות המבוקשות בארץ בשנות השמונים, מתה הבוקר ממחלת הסרטן. כמי שהקפידה לשמור על פרטיותה, דבר מחלתה נודע רק למעטים. היא הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. הלווייתה תתקיים מחר בבית-העלמין בכפר שמריהו

קולקציית "ירושלים של זהב" בעיצוב ירון מינקובסקי לגוטקס. יקי הלפרין,
השם "ספיר" הפך לפופולרי בישראל. קופמן בקטלוג בגדי הים של גוטקס/יקי הלפרין
קארן דונסקי: "בזמנו הגדירו אותה כמרילין מונרו הישראלית"

היא הייתה מלכת יופי בתקופה שבה התואר היה שווה ערך לזה של מלכה אמיתית. שמה היה שגור בפי כל ויופיה נערץ, כמו גם אצילותה ופיקחותה. ספיר קופמן-פפושדו, מלכת היופי לשנת 1984, מתה הבוקר בגיל 52 לאחר מאבק במחלת הסרטן.

החיילת בת ה-19 מפתח-תקווה ייצגה אותנו כ"מיס איזראל" בתחרות מיס תבל במיאמי ובתחרות מיס אירופה בגרמניה. עם שחרורה מצה"ל היא הייתה לאחת הדוגמניות המבוקשות בארץ. היא שימשה כדוגמנית הבית של גוטקס ודיגמנה גם בחו"ל, בין היתר לאוסקר דה לה רנטה. בעקבותיה השם "ספיר" היה לפופולרי במיוחד בקרב בנות בישראל.

ספיר קופמן בקטלוג גוטקס 1994. בן לם,
"מאוד נשית, מאוד יפה, מאוד מיוחדת". קופמן בקטלוג גוטקס/בן לם

ב-1994 היא נישאה ליואב פפושדו, בנו של היזם והמלונאי אלי פפושדו, ואיש עסקים בעצמו. לבני הזוג נולדו שלושה ילדים, עומר (23), נועה (21) ועידן (16). נועה, הבת האמצעית, היא היום דוגמנית. המשפחה מתגוררת בכפר-שמריהו. קופמן העדיפה לנהל אורח חיים פרטי והקדישה את זמנה למשפחתה ולפעילות פילנתרופית. דבר מחלתה נודע רק למעטים.

לוואלה! אופנה נמסר על-ידי מקורביה שהיא עברה טיפול ניסיוני, הצליחה להתאושש קצת, אבל למרבה הצער מצבה חזר להיות חמור. "בזמנו הגדירו אותה כמרילין מונרו הישראלית", מספרת קארן דונסקי, "היא אף פעם לא היתה הדוגמנית הדקיקה אלא דוגמנית כפי שרבים היו רוצים לראות בימינו, מאוד נשית, מאוד יפה, מאוד מיוחדת, התאימה לתחום בגדי הים. מאוד היו חשובים לה המשפחה והילדים, היא היתה היתה אמא נפלאה, היתה מאוד פעילה למען נשים. בשנים האחרונות היא התנתקה מעולם הזוהר ולא שמרה על קשר עם דוגמניות אחרות איתן היא עבדה. היא מאוד סבלה במהלך המחלה אבל לא הראתה את הסבל, אני רואה בה גיבורה. יהי זכרה ברוך". הלווייתה תתקיים מחר ב-13:00 בבית-העלמין בכפר שמריהו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהי זכרה ברוך. מודעת האבל על מותה של ספיר קופמן-פפושדו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully