וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבלה בגופיה מנצנצת ומכנסונים: כך התלבשה קייט מידלטון לפני המהפך

11.12.2017 / 6:24

תמונות מהתקופה שלפני הנישואים חושפות כמה בגדים שנזרקו לפח ברגע שבו עברה הדוכסית מקיימברידג' לארמון בקינגהאם. אז בזמן שכולנו בוחנים באובססיביות את מייגן מרקל, בואו ניזכר איך התלבשה גיסתה לעתיד לפני שהפכה לנסיכה

רויטרס

בווידיאו: תגובתה של קייט מידלטון להכרזת האירוסים של הארי ומייגן.

הרבה לפני שנת 2011, אז הפכה קייט מידלטון לדוכסית מקיימברידג', היא הייתה נערה בריטית רגילה בעלת סטייל פשוט שהסתכם בג'ינס וטי-שירט. כנראה שהיא מעולם לא חשבה לעצמה שכמה שנים לאחר מכן היא תפגוש את הנסיך וויליאם ותהפוך לבת מלוכה. ואז, במקום ללבוש את הבגד הראשון שנמצא בערימה שבארון, אורך החצאית שלה הוא משהו שיש לתת עליו את הדעת, ואבוי אם יחרוג מהכללים הנוקשים שמכתיב בית המלוכה הבריטי.

אם לא די בכך, הסטייל הפשוט של מידלטון מלפני הנישואים לנסיך לא רמז דבר על המייקאובר שצפוי לה, זה שהפך אותה לאייקון אופנה של ממש - במסגרתו כל בגד שהיא לובשת הופך לסולד-אאוט בחנויות ובאתרים במהירות הבזק.

קייט מידלטון (לובשת טמפרלי לונדון) בביקור בנשיונל פורטרט גלרי, לונדון, 28 מרץ 2017. GettyImages
קייט מידלטון כיום, במעמדה המלכותי, מרץ 2017/GettyImages

היום מידלטון אולי נראית בת מלוכה קלאסית בעלת סגנון אלגנטי ומתוחכם שזוכה ללא מעט פרשנויות בקרב רשתות האופנה, אבל לפני המהפך הנסיכותי, העדיפה מידלטון ללבוש סגנון משוחרר ונוח. בין היתר, היא תועדה לובשת גופיית ספגטי לבנה עם ג'ינס כחול, שמלה מנומרת, שמלת נקודות אדומה עם נעלי פלטפורמה, טופ ירוק מנצנץ בשילוב מכנסונים צהובים, שיער אסוף ברישול ומגפי Ugg ביתיים.

אם תסתכלו בגלריית התמונות הזו שפורסמה באתר של מארי קלייר, אולי תעבור לכם בראש המחשבה שלפני המלוכה היא נראתה נגישה וחמימה יותר. זה לפחות מה שאנחנו הרגשנו כשעברנו על הצילומים מהעבר. כך או כך, טוב שיש יועצי סטיילינג בארמון בקינגהאם, לצד הנתונים הטבעיים שאיתם אי אפשר להתחרות.

עוד באותו נושא

תמונות של מייגן מרקל חושפות את הניתוחים הפלסטיים שעברה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully