וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת סטייל מטורפת בטקס פרסי האופנה של בריטניה

5.12.2017 / 11:24

משנה לשנה נדמה כי השטיח האדום של הטקס הזה תופס רשמית את כתר המגניבות. למרות הקור הלונדוני, כמעט כל אושיות האופנה זנחו את המעילים והמגפיים, וקפאו בשיק מעורר השראה. אז מי גנבה את ההצגה, ומי זכתה בתואר דוגמנית השנה? רמז: לא קנדל ולא בלה

טקס פרסי האופנה שמתקיים אחת לשנה בלונדון בחסות מועצת האופנה הבריטית, ציין אמש 28 שנים באולם הרויאל אלברט הול עם חגיגת סטייל מטורפת. בכלל, משנה לשנה נדמה כי השטיח האדום של הטקס הזה תופס את כתר המגניבות בזכות השילוב בין קהל מוזמנים מפוצץ בהייפ והיעדר דרס-קוד נוקשה שמביא הטרוגניות אותנטית.

דוגמה טובה למיקס שהיה שם מתחילה באירינה שייק (שלבשה ורסצ'ה אטלייה), וממשיכה בהיילי בולדווין (בשמלה מרשת טופשופ) - שנראו שתיהן כאילו דילגו הישר מהאפטר-פארטי של ויקטוריה'ס סיקרט - לצד דונטלה ורסצ'ה שלבשה שמלה מקולקציית ההומאז' לאחיה ג'יאני שהשתיקה יפה לה.

למרות הקור הלונדוני, כמעט כל הבנות זנחו את המעילים והמגפיים וקפאו בשיק לטובת גדוד הצלמים והסיקורים הנלווים. יוצאת מן הכלל הייתה אדווה אבואה, הקראש החדש של עולם האופנה ומי שזכתה בתואר דוגמנית השנה. אבואה הגיעה לשטיח האדום עם שכמיית פרווה ורודה של מייקל הלפרן (שלקח את פסלון המעצב המבטיח) מעל לשמלת פאייטים של ברברי ובחיזוק טורבן מוזהב. היא הייתה בין הבודדות ששברו את מסורת הלבוש הקיצי בטמפרטורת חודש דצמבר של לונדון.

עוד באותו נושא

הכירו את הדוגמנית אדווה אבואה, הקראש החדש של עולם האופנה

לכתבה המלאה

אבל מי שגנבה את ההצגה הייתה ללא ספק הבייב הלוהטת קאיה גרבר, שלבשה חליפת מלמלות המורכבת מטופ חושף כתפיים וחצאית מידי בגוון תכלת-קרח בעיצוב ראלף אנד רוסו. עוד הוכחה לחשיבות הגוון הביאה אלכסה צ'אנג בשמלה נסיכותית בעיצובה, שכללה אלמנטים דומים של מלמלות ואורך חושף קרסוליים.

הפתעות סטייל נוספות על השטיח היו פמלה אנדרסון בשמלת מקסי א-סימטרית מלאה בפאייטים שחורים של ג'ונתן סנצ'ז, וסלינה גומז בבלונד פלטינה ושמלת קרם ויקטוריאנית של קואץ'. הדוגמנית קרלי קלוס, שהנחתה את הערב לצד הקומיקאי ג'ק ווייטהול, החליפה לא פחות משישה אאוטפיטים שונים. היא פתחה את הערב בשמלת מחוך בצבע קורל של ויויאן ווסטווד, ובהמשך דילגה בין ורסצ'ה וינטג', גוצ'י, ארדם, קלווין קליין ודיור.

עוד לקחו פסלונים הביתה: המאפרת פט מקגראת', ראף סימונס, ג'ונתן אנדרסון למותג Loewe, דונטלה ורסצ'ה, סטלה מקרטני, מריה גרציה קיורי לדיור", מרקו ביזארי נשיא גוצ'י, המותג אוף ווייט וכריסטופר ביילי המעצב והמנכ"ל הפורש של ברברי.

אושיות הסטייל על השטיח האדום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully