וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש בי צד שובב שרוצה ללכת למקומות נועזים": אניה בוקשטיין מעצבת נעליים

11.12.2017 / 13:28

לא רק פרזנטורית: המוזיקאית משיקה אוסף נעליים בשיתוף עם בית האופנה דניאלה להבי. "ניסינו להביא משהו חדש שיפנה לקהל יותר צעיר", היא מספרת על סט צילומי הקולקציה, "אלה דברים קלאסיים ופרקטיים שיכולים להחזיק לנו שנים, ולהתאים לכל עונה". צפו בראיון

עריכה: אביב ארגז

בעקבות חיבור מוצלח שלה כפרזנטורית לבית האופנה דניאלה להבי, מתנסה אניה בוקשטיין גם בעיצוב קולקציה משותפת עם מעצבי המותג. התוצאה: אוסף של ארבעה זוגות נעליים שמושק כעת בחנויות. "אני מעריצה גדולה של המותג כבר הרבה שנים, אבל פה ניסינו להביא משהו חדש ופרש וחד פעמי, ולהרוויח קהל לקוחות צעיר יותר ואולי קצת נועז יותר", מספרת המוזיקאית והשחקנית בראיון לוואלה! אופנה על סט צילומי הקולקציה החדשה.

בוקשטיין ניסתה להביא את עצמה לדגמים החדשים, תוך מחשבה על פרקטיקה ונשיות. "אני מרגישה שבשלב שבו אני נמצאת, יש בי כל מיני צדדים, מצד אחד סופיסטית, אצילית, רצינית, אבל יש גם צד שובב שאוהב ללכת למקומות נשיים ונועזים, ורצינו להביא את זה לפה", היא סיפרה. "אלה דברים קלאסיים ופרקטיים שיכולים להחזיק לנו שנים, ולהתאים לכל עונה. כל בחורה יכולה לשלב את הנעליים האלה עם כל בגד ולהרגיש סקסית, להרגיש שבא לה לעוף על עצמה".

טווח מחירים: 790-990 שקלים. להשיג בחנויות דניאלה להבי.

עוד באותו נושא:
מה נסגר עם השוז? הנעליים המוזרות שוטפות את המסלולים בפריז
בלה חדיד נתפסה משוטטת בנעליים מרשת מנגו, ואיש לא מאמין

הנעליים באוסף החדש. צילומים: רון קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully