וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בושם חדש, ערב בנות ובגדים לבנים: הרשימה שתשבור לך את השגרה ב-2018

18.12.2017 / 8:39

שנה חדשה מתחילה, וזו הזדמנות מצוינת להחליט שמעכשיו אנחנו הולכות ליהנות יותר, להרגיש טוב יותר ובעיקר לרענן קצת את היומיום. איך? הנה רשימה של דברים קטנים שיגרמו לך להעריך כל יום ולקום בבוקר עם תחושה של משהו חדש באוויר

בושם DKNY Be Delicious. יחצ,
DKNY Be Delicious/יחצ

כולנו חיות בשגרה עמוסה וצפופה ולפעמים נראה שלשגרה הזו יש נטייה לגרום לנו לחיות את מטלות היום-יום "על אוטומט". שנה אזרחית חדשה היא הזדמנות מצוינת להחליט שהפעם אנחנו הולכות ליהנות יותר, להרגיש טוב יותר ובעיקר לרענן קצת את אותה שגרה. איך? את לא צריכה לצאת בהצהרות גרנדיוזיות שילחיצו אותך או כאלו שיהיה לך קשה לעמוד בהן, אלא ליצור רשימה של דברים קטנים שיגרמו לך להעריך כל יום ולקום בבוקר עם תחושה של משהו חדש באוויר. זה הזמן להפסיק לדחות, לשים את עצמך במרכז ולנסות כמה דברים קטנים ופשוטים שיוסיפו משהו חדש ושמח לשגרה שלך:

1. תרענני את המראה: בין אם זה סגנון איפור שמשמש אותך שנים ארוכות או הספר הקבוע שתמיד עושה לך את אותה התספורת, שינוי קטן במראה יכול להביא איתו המון אנרגיות חיוביות ואינספור מחמאות. זה הזמן לקבל המלצות מחברות על מוצרי איפור חדשים, לנסות הדרכת איפור שתרענן את הלוק שלך או לשקול תספורת חדשה אצל ספר ששמעת עליו דברים טובים.

2. תלבשי יותר לבן: הצבע הלבן תמיד נותן תחושת אופטימיות חגיגית, אל תמנעי מעצמך את הצבע הרענן רק כי הוא עלול להתלכלך. קחי דוגמה ממייגן מרקל שנראתה קורנת בהכרזת האירוסין לנסיך הארי. לבן הוא צבע שמשדר קלילות, אופטימיות ושמחה ואת בהחלט צריכה ללבוש אותו יותר.

אישה צעירה שוטפת פנים ומביטה במראה. ShutterStock
שינוי קטן במראה יכול להביא איתו המון אנרגיות חיוביות ואינספור מחמאות/ShutterStock

3. תרשי לעצמך להתפנק: ארוחה אחת עתירת קלוריות לא תגרום לך להשמין (בדיוק כמו שסלט אחד לא יגרום לך לרזות) ולכן אין סיבה לחשוב יותר מדי אם מתחשק לך משהו מושחת. תחליטי שמדי פעם את מרשה לעצמך לאכול מה שאת רוצה ללא רגשות אשם, את תתפלאי כמה טוב זה יגרום לך להרגיש.

4. נסי ריח חדש: אחד הדברים שהכי מקושרים אצלנו לשגרה הוא ריח קבוע, זה הזמן לנסות בושם רענן שיביא איתו תחושת התחדשות. בושם DKNY Be Delicious הוותיק והאהוב, אותו ניתן להשיג בסופר פארם, אפריל והמשביר לצרכן בעלות של 199 או 299 ¤ ל-50 ו-100 מ"ל בהתאמה, הוא אחד הכוכבים הגדולים בתחום הבישום והוא מזוהה עם רעננות וספונטניות. אריזת התפוח העסיסי, שהפכה לסימן ההיכר שלו, נוצרה במיוחד עבור DKNY והפכה אותו לרב מכר. כמרכיב איקוני בעל היסטוריה, התמצית הטבעית שלו מוקפת בבשלות ירוקה ופריכה של אשכולית ומגנוליה ומזוהה עם תחושות של התחדשות ורעננות. ריח חדש מציף איתו תחושות חדשות ויכול להשפיע ישירות על מצב הרוח שלך, לגרום לך לחייך יותר ואפילו, כמו בקמפיין החדש שלו – לגרום לך לנסות דברים חדשים. בנוסף, הבקבוק האיקוני והאופטימי בצורת תפוח ירוק ועסיסי שמסמל התחלה חדשה, רעננות וטבעיות, מעניק נגיעה שובבה לשולחן האיפור שלך ויכול לגרום לך לחייך בכל בוקר מחדש.

בושם DKNY. יחצ,
ריח חדש מציף איתו תחושות חדשות ויכול להשפיע ישירות על מצב הרוח שלך. DKNY Be Delicious/יחצ

5. תפסיקי לדחות את הדברים הטובים: בין אם את חושבת על לעשות מסז' בכל פעם שאת מתיישבת על הכיסא במשרד או מתלבטת לגבי סדנת אפייה אבל לא מוצאת את הזמן או הפרטנר הנכון, זה הזמן לפנק את עצמך במשהו קטן שיעשה שינוי גדול. לכולנו יש נטייה לדחות דברים שאנחנו רוצים במחשבה שהם לא חשובים מספיק, השנה החדשה היא בדיוק הזמן לשים את עצמך במרכז.

6. ערב שמח: בין אם זה ערב רומנטי עם בן הזוג או מפגש עם חברות, ערב שמח הוא המתכון המושלם לבוקר שמתחיל בחיוך. אל תוותרי על יציאה מהבית בגלל עייפות או מחסור בבייביסיטר, תחליטי שלפחות פעם בחודש (ואפילו יותר) את מתאפרת, מתיזה על עצמך בושם אופטימי ורענן ויוצאת מהבית במטרה ליהנות.

אישה מקבלת טיפול מסאז'. ShutterStock
זה הזמן לפנק את עצמך במשהו קטן שיעשה שינוי גדול/ShutterStock

7. נסי פעילות ספורטיבית שלא מרגישה כמו עונש: כולנו מכירות את התחושה – אנחנו עייפות וטרודות והדבר האחרון שמתחשק לנו הוא לגרור את עצמנו לחדש כושר מיוזע עם מאמנים שמנסים להסביר איך לעשות תרגילים. פעילות גופנית לא אמורה להיות עונש, להיפך, היא אמורה לגרום לך להיות גאה בעצמך ולשחרר אנדורפינים שיגרמו לך להרגיש טוב. היום יש מבחר אינסופי של אפשרויות להישאר פעילה וליהנות – שיעורי ריקוד, טרמפולינות, מאמני TRX בפארקים ושיעורי סטודיו לנשים בלבד הם רק חלק מהאפשרויות שלך, זה הזמן לנסות ולראות מה הכי יתאים לך.

8. תתרמי: עזרה לזולת היא דרך מצוינת לעזור לאלו שצריכים וגם לעצמך, בין אם זה איסוף מוצרים במקום העבודה או תרומה של הזמן שלך במקום שצריך מתנדבים, התנדבות תיתן לך תחושת מטרה ותוסיף משהו חדש לשגרה שלך, כל זה בזמן שאת עושה משהו בשביל אחרים.

אישה רצה. ShutterStock
פעילות גופנית לא אמורה להיות עונש, להיפך, היא אמורה לגרום לך להיות גאה בעצמך ולשחרר אנדורפינים שיגרמו לך להרגיש טוב/ShutterStock
ג'ני דנסון בשיתוף DKNY
  • עוד באותו נושא:
  • בושם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully