וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של הארווי ויינשטיין לא מתכוונת לאפשר לסערה להרוס את העסק שלה

14.1.2018 / 0:02

המעצבת ג'ורג'ינה צ'פמן, העומדת בראש בית האופנה מרקזה, לא מוכנה לתת לפרשה ששינתה את העולם לחבל לה במותג. במקביל להסכם גירושין במסגרתו תקבל כ-20 מיליון דולר, היא כעת משיקה קולקציה חדשה, ואף מתכננת להציג בשבוע האופנה הניו יורקי. הצלחה היא הנקמה הטובה ביותר

מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן אשתו של הארווי ויינשטיין. GettyImages
משדרת עסקים כרגיל ודוהרת קדימה. ג'ורג'ינה צ'פמן/GettyImages

אף אחד לא הופתע כשעל השטיח האדום-שחור בטקס גלובוס הזהב האחרון לא הייתה אף שמלה בעיצוב מרקזה. היעדרותו של בית האופנה שבראשו עומדת ג'ורג'ינה צ'פמן היפהפיה, זו שמתגרשת בימים אלו ממפיק-העל ההוליוודי הארווי ויינשטיין, הייתה ברורה לכל, למרות שסמוך להתפוצצות הפרשה, כלומר אי שם בתחילת אוקטובר של השנה שעברה, היא עזבה אותו והוציאה הודעה רשמית על גירושין בעקבות אותן האשמות בהטרדות מיניות. באותה התקופה היא המשיכה לשדר עסקים כרגיל בקידום המותג שייסדה ב-2004 יחד עם קרן קרייג, והציגה קולקציית שמלות חדשה בשבוע האופנה לכלות.

כעת, במקביל לפרסומים על הסכם הגירושין במסגרתו תקבל כעשרים מיליון דולר, השתיים לא נותנות לרעשי הרקע להטריד אותן, ומתקדמות בקצב הריטואל הקבוע של עולם האופנה עם אוסף קדם-סתיו שנחשף בסוף השבוע האחרון, מהודר ונוצץ כהרגלו.

הארווי וויינשטין ורעייתו מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן. GettyImages
אף אחד לא הופתע כשעל השטיח האדום בטקס גלובוס הזהב האחרון לא הייתה אף שמלה בעיצוב מרקזה. ויינשטיין וצ'פמן בימים יפים יותר/GettyImages

הצמד גם מתכוון להציג את אוסף החורף הבא של מרקזה בפברואר הקרוב בשבוע האופנה הניו יורקי, תוך הצהרה שקטה וברורה שהן לא מתכוונות לאפשר לסערה ששינתה את העולם לחדור לעסק שלהן.

אבל בזמן שהן עושות הכל על מנת לשמר את ליין האופנה היוקרתי, קשה להתעלם מהפיל הלבן הזה שמאיים למוטט את מרקזה. בסוף אוקטובר 2017 מגזין פיפל חשף את מערכת יחסי הציבור המשומנת שמונפה על ידי ויינשטיין והושפעה לא מעט מכוחו העצום בתעשייה ההוליוודית. מסתבר שהאחרון טיפל באופן אישי ומקרוב בנושא הנראות במדיה של שמלות בעיצוב אשתו, על ידי כך שדאג ששחקניות שהשתתפו בסרטיו ילבשו אותן בכל שטיח אדום אפשרי.

עוד באותו נושא

אשתו של ויינשטיין מציגה קולקציה שביום שבו מתפרסם התחקיר

לכתבה המלאה
הארווי וויינשטין ורעייתו מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן. splash
תיאלץ להסתדר מעכשיו ללא מערכת יחסי הציבור המשומנת שמונפה על ידי ויינשטיין והושפעה מכוחו בתעשייה ההוליוודית/splash

כעת, כשאלמנט זה כבר לא משחק תפקיד, יהיה מעניין לראות כיצד ומתי יחזרו עיצובי מרקזה לקדמת הבמה. האתר wwd התייחס לקולקציית הקדם-סתיו החדשה תוך תהיה האם מרקזה תשרוד את מעלליו של הארווי, ואיך הם משפיעים על השואורומים והבוטיקים שמוכרים את המותג.

"אנחנו תומכים נלהבים בעבודתן של ג'ורג'ינה וקרן מאז ומתמיד, ומתכוונים להמשיך כך בעתיד", צוטטה שם לינדה פרגו, סגנית הנשיא וראש אופנת הנשים של הכלבו היוקרתי ברגדורף גודמן. השאלה היא האם העיצובים של צ'פמן & קרייג יהיו מספיק חזקים בשביל שהמותג ימצא את דרכו מחדש לדרך המלך שמובילה למלתחות האיי-ליסטריות, לשטיחים האדומים ולכיסן של נשות האלפיון.

מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן אשתו של הארווי ויינשטיין. GettyImages
האם המותג יחזור להיות מה שהיה? קשה להתעלם מהפיל הלבן/GettyImages

תצוגת אביב 2018 של מרקזה בניו-יורק, ספטמבר 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully