וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבות סאמפל: "ההצלחה שלנו מגיעה בזכות הבחירה לא להתפשר ולא לגדול"

18.1.2018 / 12:15

האחיות עינב זיני ונופר מחלוף, החוגגות עשור למותג בבעלותן שנחשב לאחד המוצלחים והיציבים בביצה המקומית, מתעקשות לא לפתוח עוד חנות, לא לייצא לחו"ל ובאופן כללי לא לעבוד קשה. ישבנו איתן לרגל הקולקציה החדשה, במטרה להבין איך הן עושות את זה

סאמפל קולקציית חורף 2018. רון קדמי,
"אנחנו רוצות גם ליהנות מהעבודה וגם להקדיש תשומת לב לבית. לא בא לנו להיקרע". חורף 2018 של סאמפל/רון קדמי
"מה מעצבים עשו לפני עידן האינסטגרם והפייסבוק? אצלנו ברגע שעולה תמונה ישר יש טלפונים, בנות משלמות באשראי והפריט בדרך"

הפריטים שלהן כמעט אף פעם לא מגיעים לסוף העונה, הן חולקות ספק בדים עם מעצבת-העל סטלה מקרטני וספק תכשיטים עם בית האופנה מארני, תופרות את כל הקולקציות אצלן בסטודיו בחדרה, ומחזיקות רק חנות אחת כי לא בא להן לטבוע בעבודה. אלו הן בנות סאמפל, האחיות עינב זיני ונופר מחלוף, שחוגגות העונה עשור למותג שנחשב לאחד המוצלחים והיציבים בביצה המקומית. רגע לפני שהן שבות להציג בשבוע האופנה התל האביבי אחרי היעדרות מהאחרון, ישבנו איתן לרגל סקירת קולקציית החורף - במטרה להבין איך הן עושות את זה.

מצד אחד הפריטים שלכן, משובחים ככל שיהיו, לא זולים, ומצד שני איך אתן לא מתרחבות לייצוא לחו"ל או לפחות לעוד חנויות?
נופר: "אנחנו עושות מה שאנחנו אוהבות. לי יש שלושה ילדים ולעינב חמישה, ואנחנו רוצות גם ליהנות מהעבודה וגם להקדיש תשומת לב לבית. לא בא לנו להיקרע. בכל פעם שניסינו לעבוד עם מתפרה אחרת או להיות קצת יותר מסחריות, זרקנו ערימות של דברים לפח. זה שאנחנו עובדות בקטן משאיר אותנו צמודות לדרישות הלקוחות, ויש לנו את הפריבילגיה לא להחזיק מלאי גדול ולא לייצר בכמויות. טוב לנו ככה ואני מאמינה שההצלחה מגיעה בזכות הבחירה לא להתפשר ולא לגדול".

סאמפל קולקציית חורף 2018. רון קדמי,
השראות מעולם הספורט במראה קלאסי מעודן/רון קדמי
"זה שאנחנו עובדות בקטן משאיר אותנו צמודות לדרישות הלקוחות"

אף על פי שהן מתחזקות נקודת מכירה אחת בקניון רמת אביב, זיני מציינת שהפרסום ברשתות החברתיות מפצה על היעדר השיווק בפלטפורמות אונליין: "אני לא יודעת מה מעצבים עשו לפני עידן האינסטגרם והפייסבוק. אצלנו ברגע שעולה תמונה ישר יש טלפונים, בנות משלמות באשראי והפריט בדרך".

עבור הלקוחות הנאמנות, הן יצרו לחורף הנוכחי אוסף המציע את הפרשנות שלהן לטרנדים העונתיים באופן מעודן ובגישה קלאסית, כזו שתאפשר אורך חיים תואם למחיר ולאיכות על ידי השאלת מוטיבים מהמלתחה הגברית המחויטת.

כך נולדה חולצת כפתורים גברית עם סימון קאפים באזור החזה ושמלת משבצות באותה מתכונת, וגם שמלת קלוש רכה בעלת כריות כתפיים מודגשות, חליפת צמר נוקשה עם כפתורי זהב ומעיל טרנץ' מושלם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סאמפל קולקציית חורף 2018. רון קדמי,
אוסף שכולל השאלת מוטיבים מהמלתחה הגברית המחויטת/רון קדמי

עולם הספורט, אליו הן מתייחסות כהשראה עיצובית באופן קבוע, קיבל טיפול בחליפת טרנינג מבד לורקס, מעיל בייסבול מפרוות שירלינג, ושמלת צינור בדפוס פסים וגימורי סווטשירט.

הדבר היחיד שמעיב על הקונצנזוס היא הבחירה השנויה במחלוקת לתת במה ללוגו המותג, אלמנט שלא מעט בתי אופנה השתמשו בו העונה יש לציין, מעל שמלת סריג, מכנסי טרנינג, בגב ז'קט ובטי-שירט.

טווח מחירים: 450-4,500 שקלים. להשיג בקניון רמת אביב, קומה 2, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully