וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית חובשת החיג'אב הראשונה של לוריאל פורשת בעקבות חשיפת ציוצים אנטי ישראליים שלה

28.1.2018 / 9:03

הבחירה של לוריאל בדוגמנית חובשת חיג'אב הייתה צפויה לעורר באזז חיובי - רק שאז נחשפו ציוצים ישנים שלה בטוויטר שם כינתה ישראלים "רוצחי ילדים". החשיפה אילצה אותה להתפטר ולכתוב הודעת התנצלות

צילום מסך

רק בספטמבר האחרון הדוגמנית הטרנסג'נדרית מונרו ברגדורף פוטרה מלוריאל על הערות גזעניות נגד לבנים שפרסמה בפייסבוק - והשבוע זו דוגמנית חובשת החיג'אב הראשונה של המותג שנאלצה להתפטר בעקבות התבטאויות אנטי ישראליות שנמצאו אצלה בטוויטר. להבא, לוריאל, שיקלו תחקיר מקדים.

אמינה חאן, תושבת לסטר, היא דוגמנית החיג'אב הראשונה שנבחרה להופיע בפרסומת לתכשיר שיער של לוריאל לצד כוכבת הפופ שריל, אולם בעקבות חשיפת ציוצים שלה מ-2014 שם היא מכנה את הישראלים כ"רוצחי ילדים" ואת ישראל כמדינה "בלתי חוקית", היא נאלצה לפרוש ולהתנצל בפני כל מי שנפגע מהציוצים שלה.

הדוגמנית אמינה חאן התפטרה בעקבות ציוצים אנטי ישראליים. לוריאל, צילום מסך
הדוגמנית אמינה חאן נאלצה להתפטר בעקבות חשיפת ציוצים אנטי ישראליים שלה/צילום מסך, לוריאל

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"כל הלבנים גזענים": לוריאל מפטרת את הפרזנטורית הטרנסג'נדרית שלה

לכתבה המלאה

בציוצים, שהוסרו מאז מהרשת, נכתב: "אתם חוזרים ואומרים 'אף אחד לא מעל החוק'. ובכן, על פי החוק הבינלאומי, ישראל היא מדינה בלתי חוקית ואתם עדיין תומכים בה. הסבירו". בציוץ אחר נכתב: "ישראל = פרעה. שניהם רוצחי ילדים. אינשאלה, תבוסה בלתי נמנעת לראשון. זה רק עניין של זמן #תקווהלעזה #הצילואתעזה". בציוץ נוסף היא התייחסה למגיש ערוץ 4, ג'ון סנו: "הכתבה שלך על 'הילדים של עזה' הייתה מרגשת מאוד. ישראל היא אומה מרושעת ואלה שסובלים הכי הרבה הם הילדים החפים מפשע".

בעקבות הפרסומים, חאן צייצה הודעת התנצלות: "אני מתחרטת עמוקות על תוכן הציוצים שלי מ-2014, ומתנצלת בכנות על הכעס והכאב שגרמו. השגת גיוון היא אחת התשוקות שלי, אני לא מחרימה אף אדם. בחרתי למחוק את ההודעות מאחר שהן לא משקפות את המסר ההרמוני שאני עומדת מאחוריו. לאחרונה השתתפתי בקמפיין שהלהיב אותי בזכות הגיוון שנועד להציג. בחרטה עמוקה החלטתי לפרוש מהקמפיין כי השיח הנוכחי סביב הציוצים מסיט את הקמפיין מהסנטימנט החיובי והכוללני שהוא אמור להעביר".

הודעת ההתנצלות:

הודעת ההתנצלות של הדוגמנית אמינה חאן בעקבות ציוצים אנטי ישראליים. צילום מסך
הודעת ההתנצלות של אמינה חאן לאור פרסום הציוצים האנטי-ישראליים/צילום מסך

הבחירה בחאן אינה ברורה מאליה. היא נבחרה לככב בקמפיין כשהיא חובשת חיג'אב מבלי לחשוף את שיערה. היא מאמינה שמדובר בצעד חשוב והכרחי לתעשיית היופי. בשיחה עם ווג היא אמרה: "למה להניח שנשים שלא מראות את השיער שלהן לא דואגות לו? נשים מטפחות את השיער שלהן לא רק בשביל שאחרים יראו. שיער זה עניין של טיפוח אישי".

נציג מטעם "לוריאל פריז" בריטניה אמרה: "לאחרונה נודע לנו על סדרה של ציוצים שפורסמו בשנת 2014 ע"י אמינה חאן, שהופיעה במסע הפרסום הבריטי. אנו מעריכים את התנצלותה של אמינה על התוכן של הציוצים שלה ועל הכאב שהם גרמו. לוריאל פריז מחויבת לסובלנות ולכבוד כלפי כל בני האדם. אנחנו מסכימים עם החלטתה לפרוש מהקמפיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully