וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחיות סוטות": צילום עירום משותף של ג'יג'י ובלה מסעיר את הרשת

30.1.2018 / 10:57

מגזין ווג בריטניה מפרסם צילום משותף של האחיות חדיד, בפוזה שזוכה לשלל הערות ודיונים. בתמונה נראות שתי הדוגמניות מפשקות רגליים, כשידה של בלה אוחזת בקרסול של ג'יג'י, בעוד היד של האחרונה מונחת מעל החזה של הראשונה. מהומה על לא מאומה? תשפטו בעצמכם

ג'יג'י ובלה חדיד בצילום עירום משותף במגזין ווג בריטניה פברואר 2018. סטיבן מייזל, סריקה, אתר רשמי
קשה להאמין שבמהלך קריירת דוגמנות כה מתוקשרת, זוהי בעצם הפעם הראשונה בה השתיים חולקות שער כפול/אתר רשמי, סטיבן מייזל, סריקה

ווג בריטניה מפרסם את השער הכפול של גיליון מרץ, עליו מככבות האחיות החדידיות בלה וג'יג'י - והרשת רותחת. הצילומים של השתיים על הכריכה אמנם די סטנדרטים, אבל בסדרת התמונות הפנימית שצילם סטיבן מייזל הן מופיעות יחד בעירום מלא מבעד לפילטר של שחור-לבן, בפוזה שזוכה ביממה האחרונה לשלל הערות בנוסח "מביך", "מוזר" ו"סוטה".

התמונה המדוברת של מייזל היא מסוג צילומי העירום שלמעשה לא חושפים כמעט כלום, אולם מה שהצית את הדיונים היא הישיבה של האחיות, שמפשקות רגליים בזווית בעלת אופי מיני, כשידה של בלה אוחזת בקרסול של ג'יג'י בעוד היד של האחרונה מונחת מעל החזה של הראשונה, בזמן ששתיהן משירות מבט מפתה אל המצלמה.

סוגיה נוספת שמציפה את פיד התגובות דנה בעבודת הפוטושופ ששינתה לחלוטין את תווי פניה של בלה, עד כדי כך שרבים מהמעריצים לא זיהו אותה בכלל לפני שראו את התיוג של שמה.

קשה להאמין שבמהלך קריירת דוגמנות כה מתוקשרת, זוהי בעצם הפעם הראשונה בה השתיים חולקות שער כפול. לכבוד המאורע הן הולבשו בשמלה א-סימטרית מוזהבת מקולקציית הקיץ של ורסצ'ה, זו שבתמונת הסיום של התצוגה נלבשה על ידי נעמי קמפבל, וזכו לשיזוף מאסיבי כיאה לנושא הגיליון - ספרינג פאשן אישיו.

הרעש שעושה השער הנפיץ, שנחשף בינואר למרות שבפועל מדובר בגיליון מרץ, מהווה גם סימן שאלה נוסף לגבי פועלו של אדוארד אנינפול, עורך ווג בריטניה החדש. אנינפול הצהיר עם כניסתו לתפקיד לפני פחות משנה על נקיטת שינוי באמצעות חזון של גיוון בהצגת נשיות במדיה, כשבפועל מתוך שש הכוכבות שצולמו לשערים האחרונים, חמש הן נשים לבנות ורזות - ניקול קידמן, מרגו רובי, טיילור סוויפט וכן ג'יג'י ובלה.

עוד באותו נושא

בלה חדיד מככבת בסרטון חושפני ומודה: "אני לא מרגישה בנוח מול מצלמות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully