וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגעת ורסצ'ה: סינדי קרופורד מציגה הומאז' מהפנט לצד גברים בתחתונים

1.2.2018 / 14:27

עולם האופנה חווה כרגע ורסצ'ה מומנט שלא נראה כמותו מאז השיא של תחילת הניינטיז. בתפריט, בין השאר: ראיון מצולם עם דונטלה, ושער פלוס הפקה בהם מככבת הדוגמנית בת ה-52 עם להיטי בית האופנה. אז איך קרה המהפך למותג האיטלקי שהיה נחשב במשך שנים למיושן ולא מעניין?

אתר רשמי

בווידיאו: הסופרמודלס מהניינטיז מתאחדות על מסלול התצוגה של ורסצ'ה בשבוע האופנה של מילאנו, ספטמבר 2017.

לא ברור איך זה קרה, אבל עולם האופנה חווה כרגע ורסצ'ה מומנט שלא נראה כמותו מאז הפיק של תחילת הניינטיז, בעידן בו ג'יאני היה יקיר התעשייה. החשיפה של הימים האחרונים כוללת ראיון מצולם באתר של ווג האמריקאי עם 73 שאלות לדונטלה, שער כפול בווג הבריטי עם ג'יג'י ובלה שמצולמות בשמלה מוזהבת מאוסף הקיץ, ובמקביל שער פלוס הפקה במגזין InStyle - בהם מככבת סידני קרופורד בת ה-52 בסדרת תמונות עוצרות נשימה עם דגמים נבחרים.

אז איך קרה המהפך למותג האיטלקי שהיה נחשב במשך שנים למיושן ולא מעניין? הקרקע לתמונת המצב הזו מתרחשת על רקע ציון 20 שנה לפרשת הרצח המזעזעת של המעצב. מצד אחד ישנה הסדרה (המשודרת בייס) שמתארת את המקרה בכיכובה של פנלופה קרוז - שהופקה ללא קשר וללא תמיכתה של האחות שלקחה את מושכות המותג לידיים. מצד שני, היא מצידה ציינה בספטמבר את האניברסרי לרצח באוסף הומאז', והעלתה למסלול את חבורת הטופ-מודלס הכי נוצצות בצעד נוסטלגי מבריק.

עוד באותו נושא

הרגע לו חיכינו 30 שנה: הסופרמודלס מתאחדות על המסלול של ורסצ'ה

לכתבה המלאה

את מה שקרה אחרי אותה תצוגה כנראה שלעולם לא נדע, והאם זה קשור ליחסי הון-שלטון בעולם האופנה או סתם מזל של להיות האדם הנכון ברגע הנכון, אבל כחודש אחרי נודע שדונטלה נבחרה על ידי אנה וינטור לשבת בבורד היוקרתי של תערוכת האופנה השנתית של המט גאלה, לצד ריהאנה ואמאל קלוני. התמה "אופנה ודימויים קתוליים", המיוצגת על ידי ארבע נשים חזקות, רלוונטית מתמיד אם לוקחים בחשבון את התזמון המושלם עם רוח התקופה וקמפיין METOO#, בתוספת התמיכה הבלתי מעורערת מווינטור ובצירוף השנה ה-20 לרצח - כל אלו העמידו את דונטלה בעמדת כוח מעניינת במיוחד.

עוד מישהי שחווה רגרסיה לימי הניינטיז הזוהרים היא סינדי קרופורד. אצלה הבוסט מגיע גם מצירוף מקרים ייחודי שכולל את החיבוק מהתעשייה כלפי הקריירה הנוסקת של בתה קאיה גרבר, וגם את הערגה לתור הזהב של הטופ-מודלס ולתרבות של סוף המאה העשרים.

בראיון המלווה את השער ואת סדרת הצילומים שכולה הומאז' לטביעת ידו הגלאמית של ג'יאני בגיליון מרץ של מגזין InStyle, קרופורד נזכרת בימים ההם. "אם תשאל אותי מתי הרגע הזה באמת קרה, זה היה באותה תצוגה של ורסצ'ה בה כריסטי, לינדה, נעמי ואני יצאנו למסלול ועשינו ליפסינקינג לאותו שיר של ג'ורג' מייקל".

השיר הוא "!freedom" כמובן, שהיה הלהיט הגדול אז ולווה בקליפ המפורסם שביים דייויד פינצ'ר. על הרגע הזה ששוחזר בספטמבר האחרון דונטלה אמרה: "אני רוצה שכולם ידברו שוב על ורסצ'ה. אני רוצה להיות בטופ". כפי שזה נראה בימים האחרונים - המשאלה שלה מתגשמת בגדול.

אתר ווג מציג: 73 שאלות עם דונטלה ורסצ'ה

הסופרמודלס סינדי קרופורד, קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, הלנה כריסטנסן וקרלה ברוני באיחוד על המסלול של ורסצ'ה במילאנו. GettyImages
מימין: הלנה כריסטנסן, סינדי קרופורד, נעמי קמפבל, המעצבת דונטלה ורסצ'ה, קלאודיה שיפר וקרלה ברוני בפינאלה של התצוגה/GettyImages

פרשת הרצח בסדרה חדשה

פנלופה קרוז בתפקיד דונטלה ורסצ'ה בסדרה של רשת FX על רצח ג'יאני ורסצ'ה. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
דמות עוצמתית ומורכבת. פנלופה קרוז בתפקיד דונטלה ורסצ'ה/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
הרצח של ורסצ'ה. יח"צ,
שיק של אבלה/יח"צ
הרצח של ורסצ'ה. יח"צ,
סדרה כיפית לחובבות האופנה אבל ממש לא רק/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully