וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומה ראשונה על עמודים

ענת שתווי

10.7.2005 / 10:06

אתר הנעליים sexy-shoe.com הוא מאורת חלומות לחובבות סאדו, בחורות עם פ?טיש לנעליים או ג'וב במועדון הבורסה

אתר האינטרנט "סקסי-שו" (sexy-shoe.com) מציע את הנעליים הכי מחורפנות שאתן יכולות להעלות על דעתכן. מדובר בקולקצייה שנעה בין חצי-סולידי דרך מחריד ועד "שמור לדראג קווינס בלבד". נעליים, סנדלים ומגפיים עם עקבים דקים ועבים בשלל צבעי דגל הגאווה, פלטפורמות שמאפשרות תצפית פנורמית על הסביבה ועיצוב שמכריז "אני חובבת סאדו". אפשר לשוטט באתר באופן ספונטני, או לחפש באופן ממוקד לפי הקטיגוריות השונות, הכוללות: מחיר, גובה עקבים, צבע, סוג הנעל (מגפיים, פלטפורמות) וכן הלאה.

הנעליים באתר לא מזכירות שום אופנת נעליים שהיתה כאן לאחרונה, ולמען האמת, הנשים היחידות שאולי יקנו אותן, הן אלה שלחבר שלהן יש פטיש למגפיים, או שהן עצמן מסתובבות בפריים של אנג'ל אוגוסטה.

עומדות על נייר

גם למי שתמצא את נעלי חלומותיה באתר, תהיה בעיה קלה, כי נעליים, לפחות ממה שלימדו אותי, חייבים למדוד. החברה פתרה את עצמה מאחריות בכך שהציגה שיטה למדוד את הרגל - יש הניח את כף הרגל על נייר ולהקיף אותה בעיפרון (רצוי כשאת עומדת). לאחר מכן יש למדוד את האורך והרוחב בסרגל.

גם לשים את מלוא כובד המשקל על כל כף הרגל וגם להתכופף ולרשום בו-זמנית נראה לי משימה בלתי אפשרית, ואם ניזכר במימדים של חלק מהבחורות האמריקאיות, להגיע עם הידיים לרצפה כשהברכיים ישרות - זה לא בא בחשבון. להסבר המפורט הזה מצורפת טבלה שימושית המשווה מידות נעליים לפי מדינות, שזה לכשעצמו דבר מבורך. עלות משלוח מחוץ לארה"ב היא 25 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully