וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי ג'ימי צ'ו ב-H&M

לירוי שופן

17.6.2009 / 18:43

H&M הודיעה כי היא עומדת להשיק קולקציית קפסולה חדשה בשיתוף ג'ימי צ'ו. בתפריט: עקבי סקסטילטו ואקססוריז נוצצים

H&M שוב יוצאת בשת"פ עם מעצבים מבחוץ. הפעם היא עומדת להשיק קולקציית קפסולה עם בית האופנה המפורסם לנעליים ואקססוריז "ג'ימי צ'ו".

הקולקציה מיועדת להכות ב-200 חנויות נבחרות של הרשת ב-14 בנובמבר. היא תיסוב בעיקר סביב נעלים ותיקים מנקרי עיניים (אם כי מתוכנן לראשונה גם קו הלבשה מצומצם), ותכיל באופן מפתיע גם פריטים משלימים מסוגננים במיוחד לגברים.

ג'ימי צ'ו, יליד מלזיה, הוא בן למשפחת יצרני נעליים, שהפך לאחד ממעצבי הנעליים המפורסמים בעולם, לאחר שקארי בראדשו התאהבה בנעליו בתכנית "סקס והעיר הגדולה". לאחר לימודי עיצוב בלונדון הוא פתח ב-1986 חנות במזרח העיר, וכ-10 שנים לאחר מכן יסד חברה על שמו, יחד עם תמרה מלון, אז עורכת מוסף האקססוריז של הווג הבריטי.

חמש שנים לאחר מכן מכר את חלקו בחברה, והיום היא נשלטת על ידי מלון וסנדרה צ'וי, שהתמחתה אצל צ'ו עצמו, כך שלמרבה האירוניה, שיתוף הפעולה לא יכלול כנראה דגמים שעוצבו על ידי צ'ו בעצמו.

תמונות ראשונות מהקולקציה, מעידות כי בדומה לשיתופי פעולה קודמים עם מעצבים אחרים, גם פה נעשה מאמץ ליצור קולקציה העוקבת אחר הקו העיצובי של המותג בשנים האחרונות. מדובר בתמהיל סקסי וטרנדי של עקבי סטילטו, מוטיבים אקזוטיים ואקססוריז נוצצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully