וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט מתכוון להמשיך ללבוש פרוות

ליה פן

1.2.2010 / 21:00

הזמר עם הפה הכי גדול במערב, כתב מניפסט תגובה בבלוג שלו לכל מי שהעז להגיד משהו רע על מעילי הפרווה שלו

הזמר והטרבלמייקר קניה ווסט חטף על הראש מאיגוד זכויות בעלי החיים, PETA ולא עבר על זה בשתיקה. הארגון הכניס את ווסט לרשימת המתלבשים הגרועים שלו, לאחר שהזמר הופיע בתצוגת האופנה של לואי ויטון שנערכה לפני כשבוע בפריז, כשהוא לבוש במעיל פרווה. ווסט בחר שלא להתנצל, ובמקום זאת פרסם בבלוג שלו טקסט נוקב שמעודד לבישת פרוות:

"אחרי שהכל נעשה ונאמר, זכרו את נטולי הפחד, זכרו את החולמים, זכרו את אלה שמצייגים את הגטו, את האגדה של להפוך מכלום למשהו בעל ערך", כתב ווסט בבלוג שלו ב-29 בינואר והוסיף: "נעצבתי לרגע מהתגובות השליליות, אבל אני חייב לזכור שהאנשים האלה מבוהלים, חסרי יכולת או סתם אידיוטים. אנחנו כוכבי הרוק בייבי! בלי קוקאין, רק חיים כושים שלי! בלי קוקאין! רק חיים!". הטקסט הוסר מאז מהאתר של ווסט.

ווסט ניצל את ההזדמנות להזכיר למעריצים שלו שלהפוך ל"אייקון אמיתי" זו משימה לא פשוטה, והזכיר את מייקל ג'קסון שבמקרים רבים הוחרם על ידי הכל, דבר שרק אנשים בודדים מסוגלים להתמודד איתו, לדברי ווסט.

לפני שחתם את נאום התוכחה במילים "די עם הפוליטיקה ודי לבקש סליחה", ווסט העניק לקוראי הבלוג שלו שיעור תרבותי נוסף: "בסופו של יום במי אנחנו פוגעים? בשחור החדש?? מאז שברק אובמה נהיה נשיא, שחורים לא אוהבים מעילי פרווה, עור אדום ועוף מטוגן??". אכן, חומר למחשבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully