וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הנעליים אימומה נסגרת

רוויטל מדר

29.6.2011 / 19:24

חנות הנעליים אימומה בדיזנגוף תל אביב, נסגרת לאחר 3 שנות פעילות, בהן הספיקה להפוך למקדש מעצבי הנעליים הישראליים

המציאות הישראלית שוב נוקשת על הדלת, עם הודעתה של עתליה הושע על סגירתה של חנות הנעליים 'אימומה' בדיזנגוף, תל אביב. החנות שנפתחה באפריל 2008, הפכה בית חם למעצבי נעליים ישראלים, ומבחינה זו היוותה נקודת ציון חשובה בדרך שעבר התחום, החווה פריחה בשנים האחרונות.

קשה לחשוב על מעצב נעליים ישראלי שלא הציג באימומה. בין המעצבים שהציגו את עיצוביהם במהלך השנים על המדפים הצרים של החנות המאורכת, ניתן למנות את מיכל מילר, אחת אחת, ליבלינג, אוליב תומאס, לוקה, שומייקר ועוד. ואם לא באימומה, אז בשוק הנעליים שופוני, שהינו יוזמה דו-שנתית של הושע, שבמהלכה מציגים מעצבי נעליים ותיקים ישראליים את מרכולתם בחלל משותף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות הנעליים אימומה. גם הרהיטים למכירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הסיבות לסגירה מסכמת הושע ב"עלויות, שלהי המשבר העולמי וכל הדברים האלה שגורמים לעסק קטן וצעיר לא להתקדם". עם כל הצער, הושע אינה שוכחת את המקום של אימומה בנוף המקומי. היא מספרת בגאווה כי " בשלוש השנים הללו ראיתי את התהליך שעבר על ענף עיצוב הנעליים הישראלי, שהפך מתחום אזוטרי שידוע רק לחובבי אופנה מושבעים, לתחום ידוע ומדובר. כמה פעמים כבר שמעתי באופן אישי אנשים שעוברים ליד חלון הראווה ומספרים למי שעומד לצידם בידענות מהולה בגאווה, על איך מעצבים כאן נעליים, ומה זה בכלל אימום"

אימומה איפשרה למעצבים מתחילים, להציג לצד מעצבים ותיקים, ולהחשף לקהל רחב שעניינו היה עיצוב מקומי. קשה להאמין שמדובר רק בשלוש שנים, ובשש עונות, ולרגל הסגירה תתקיים בחנות מכירה מיוחדת ואחרונה, שתציע את הקולקציה הנוכחית והקולקציות הקודמות בהנחות, כמו גם את רהיטי הווינטג' של החנות. המכירה תתקיים באימומה, רחוב דיזנגוף 114, תל אביב. ביום שבת, ה-9 ביולי.

צילומים: יח"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל המעצבים הישראליים במקום אחד. נפרדים מאימומה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully