וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו משתתפי שבוע האופנה בתל אביב

לירוי שופן

24.10.2011 / 13:36

שבוע האופנה תל אביב יתקיים בחודש הבא, ויכלול 18 מעצבי אופנה מקומיים. רוברטו קוואלי יפתח את האירועים בתצוגת אופנה מיוחדת, וצפויים להגיע לישראל 100 עיתונאי אופנה מחו"ל

שבוע האופנה תל אביב חוזר לחיים, לאחר כשני עשורים בהם לא התקיים. בהמשך לפרסומים קודמים, בחודש נובמבר הקרוב יתקיים במתחם התחנה 'שבוע אופנה' שיאגד במשך שלושה ימים תצוגות של כ-18 מעצבי אופנה מקומיים, בין היתר טובל'ה, יניב פרסי, ששון קדם, אלון לבנה, יוסף, מירה צבילנגר, גוטקס ותצוגת הבכורה של דורית בר אור. עוד נודע, ששבוע האופנה ייפתח בתצוגת-אורח של מעצב העל האיטלקי רוברטו קוואלי, שיגיע לישראל במיוחד עבור המעמד. על פי הצהרת המארגנים, מוטי רייף ואופיר לב, צפויים להגיע לישראל לטובת האירוע כ-100 עורכים וכתבי אופנה מחו"ל. עם זאת פרטים נוספים על זהות הפרסונות עדיין לא נמסרו.


בנוסף לתצוגות האופנה של המעצבים המבוססים, שיתקיימו בקצב של שש תצוגות ביום, תתקיים גם תצוגת אופנה תחרותית בהשתתפות עשרה מעצבי אופנה צעירים, שזו תהיה הפעם ראשונה שלהם על המסלול. הזוכה יוכתר כ'מעצב הצעיר הנבחר'.

קוואלי יציג בשבוע האופנה תל אביב את קולקציית קיץ 2012, אותה הציג לראשונה בחודש שעבר במסגרת שבוע האופנה של מילאנו. עם זאת, מצהיר רייף כי תצוגת האופנה לא תהיה זהה, ויתווספו לה דגמים נוספים אשר ייחשפו לראשונה. מנגד, אופי תצוגות האופנה הישראליות מעלה מספר סימני שאלה. חודש נובמבר נחשב חודש בעייתי מבחינת תזמון בכל הקשור לאופנה מקומית, משום שהוא חל לאחר הצגת קולקציות החורף והרבה לפני הצגת קולקציות הקיץ. בניגוד לנוהג בשבועות האופנה הגדולים בפריז, מילאנו וניו יורק, בישראל נוהגים המעצבים לייצר ולחשוף את הקולקציות בתחילת העונה עצמה, ולא מספר חודשים מראש. מכאן, הצגת קולקציה המיועדת להימכר החל מחודש מרץ שלושה חודשים לפני כן, מספקת שלל קשיים אופרטיביים או עקרוניים. לראייה, אחד המעצבים שביקש להישאר בעילום שם, סיפר כי סירב לקחת חלק בארוע, משום שהוא חושש שהקהל עלול לשכוח את בשורתו לעונה עד שזו תימכר בפועל. זאת ועוד, חלק מהמעצבים מסרו כי הקונספט כולו נמצא בימים אלה, חודש לפני תחילת שבוע האופנה, בהתהוות וכי הם עדיין ממתינים להוראה לגבי מספר המראות שהם אמורים להציג.

מתוקף כך, מסתמן שלא כל המעצבים אשר לוקחים חלק בשבוע האופנה תל אביב יחשפו קולקציות קיץ מלאות. חלקם יעלו למסלול קולקציות קפסולה שמטרתן לתת מושג לגבי העונה הבאה ולגבי כתב היד של המעצב.

מפיק האירוע מוטי רייף מסר בתגובה: "המטרה הראשונה של האירוע היא הסברה. צפויים להגיע לארץ 100 עיתונאים מכל העולם, מלוס אנג'לס, פריז ועוד. אי לכך, וכדי להיכנס לסבב שבועות האופנה הבינלאומי נבחר חודש נובמבר, שהוא יחסית רגוע מבחינת התרחשויות במקומות אחרים. אנחנו מודעים לקושי, וכמו שאנחנו עושים מאמץ, גם המעצבים עושים מאמץ להציג עיצובים חדשים. הקונספט הוא קיץ 2012".

שבוע האופנה תל אביב. 21-23 בנובמבר, מתחם התחנה תל אביב. הכניסה בהזמנה בלבד ומיועדת לתקשורת האופנה.

בר רפאלי ורוברטו קוואלי, קאן 2011. acopo Raule, GettyImages
רוברטו קוואלי ובר רפאלי בפסטיבל קאן 2011. בקרוב האיחוד בארץ?/GettyImages, acopo Raule

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully