וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת אופנה חדשה בירושלים

25.1.2012 / 21:57

תערוכת חדשה מנסה לבחון את המפגש בין אמנות ואופנה, תוך התייחסות ללוקיישן בה היא מוצגת - החלל הריק של סניף אמריקן אפרל בירושלים

תערוכת אמנות חדשה שתיפתח בחודש הבא בירושלים, תחת השם המתריס מחד ויומרני מאידך, "אמנים עושים לאמריקן אפרל מה שהבארוק עשה לרנסנס", תנסה ללעוס ולירוק את צמד המילים 'אמריקן אפרל', לרוקן אותו מתוכנו המוכר וליצוק אליו תוכן חדש.

אמריקן אפרל ידעה זמנים יפים יותר. האסוציאציות שמעלה בדרך כלל שמו של המותג הוא של מתבגרות היפסטריות שדופות מראה וריקות מבט. זאת לאחר מסורת של מסעות פרובקטיביים, הודעות על פשיטות רגל וחובות, וסגירה של מספר לא מבוטל של סניפים ברחבי העולם, כולל תלונות בעקבות הסלקציה שעושה הרשת לעובדיה משהייתה סוכנות דוגמנים ולא רשת אופנה.

ולכל אלה ירושלים לא נשארה חייבת. בשונה מהחנות התל אביבית המצליחה, על חורבותיה של החנות הירושלמית שמסגרה באפריל 2011, תיפתח תערוכה שתחקור את המפגש בין אמנות ואופנה, מתוך אותו קונטקסט מובן מאליו. התערוכה היא אירוע נוסף במסגרת אירועי התרבות הירושלמים שהתאגדו תחת הטייטל "שאון חורף", ביוזמת רשות הצעירים של עיריית ירושלים. היא תיפתח ב-20 בפברואר, והמציגים בה ינסו לפרש את ביטוי האופנה באמנות העכשווית. הם יעסקו בקו התפר שבין היפה והפגום, הפלאסטי והאותנטי, והמחיר הנפשי שגובים כל אלו.

בין 21 האמנים המשתתפים, תציג גם קורין אביסדריס, בוגרת בצלאל, שתציג את עבודת הגמר שלה - סדרת צילומים הנראים כאילו נלקחו מתוך סרט אימה, אשר המצולמים בה הם עובדים לשעבר ב"אמריקן אפרל" הלבושים בבגדי המותג.

"עבדתי באמריקן תקופה ארוכה, ולכן כל המצולמים הם עובדי אמריקן אפרל", מספרת אביסדריס, "הבגדים של החנות נורא התאימו לי מבחינת הקונספט של העבודה, בדים עדינים ורומנטיים. אני לקחתי את זה למקום קצת יותר אפל וגרוטסקי, מאשר מה שבדרך כלל רואים בפרסומות של אמריקן אפרל".

עוד בין המציגים: אילי לוי, נור כהן, אלה אוזן, אור הרפז, ולידיה "J_Breed.

אוצרים: שלומית יעקב ויניב "יויו" יור.

התערוכה תיפתח ביום שני ב-20 בפברואר בשעה 20:00 ותינעל ב-26 בפברואר. חלל סניף אמריקן אפרל לשעבר, רח' ריבלין 3, ירושלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של קורין אביסדריס בהשתתפות עובדים לשעבר של אמריקן אפרל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של קורין אביסדריס בהשתתפות עובדים לשעבר של אמריקן אפרל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של אור הרפז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבודה של אלה אוזן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully