וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לורנס: הפנים החדשות והיפות של דיור

11.10.2012 / 14:52

השחקנית הצעירה והלוהטת נבחרה להחליף את מילה קוניס כפני ליין התיקים 'מיס דיור' מבית אופנת העל הצרפתי - במקביל היא גם מופיעה לראשונה בקריירה על שער ווג

ג'ניפר לורנס לובשת דיור בבכורת הסרט Silver Linings Playbook בפסטיבל טורונטו, קנדה, 8 ספטמבר 2012. Terry Rice, GettyImages
ג'ניפר לורנס לובשת שמלת קוטור של דיור בחודש שעבר בפסטיבל טורונטו/GettyImages, Terry Rice

ג'ניפר לורנס רושמת לזכותה עוד הישג מרשים הממקם אותה במקום מצוין בליגה הראשונה של הוליווד הצעירה. השחקנית המוכשרת נבחרה לככב בקמפיין ליין תיקי 'מיס דיור' של בית אופנת הצרפתי. לורנס תחליף בג'וב הנחשק את מילה קוניס ששימשה פרזנטורית של תיק העור האלגנטי עם רצועת המתכת בשנתיים האחרונות.

כוכבת 'משחקי הרעב' תככב בקמפיין שיעלה באביב הקרוב, והחל ממרץ שנה הבאה תופיע על גבי שלטי חוצות ובמודעות מגזינים. לפי פרסום באתר 'מגזין דיור', זהו שיתוף הפעולה הראשון של הכוכבת הצעירה עם מותג יוקרה.

כנראה שבאופן לא מקרי, היא נראתה בשמלת קוטור של בית האופנה בפסטיבל טורונטו בחודש שעבר וגם בשורה הראשונה של תצוגת קולקציית הקוטור לסתיו 2012 אשר התקיימה ביולי השנה בפריז.

"כמו כולם, גיליתי את ג'ניפר קודם כל בתפקידים שהיא גילמה בסרטי פעולה", מסר ראף סימונס בהודעה רשמית. "הייתי כמובן המום מן הכישרון ונוכחות המסך שלה בשוברי הקופות האלו, אבל התרשמתי במיוחד מהפרשנות שלה לדמויות מעודנות יותר. היופי הקלאסי והנעורים שלה, אבל גם כשרונה לגלם דמויות מורכבות בגיל צעיר כל כך, הם עבורי משהו ייחודי ומרגש", הוא הוסיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם שער בווג. ג'ניפר לורנס על שער גיליון נובמבר של הווג הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לורנס עצמה מסרה כי היא "מתקדמת מהר בכל הנוגע לאופנה" וגם הוסיפה: "זה בלתי אפשרי להיות בתעשיית הקולנוע בלי להכיר את עולם האופנה. אם יש לי אירוע שטיח אדום, לוקח לי מספר שעות להתארגן. אבל בחיי היום יום, אני בדרך כלל מוכנה תוך רבע שעה". ככל הנראה, הצעירה מקנטקי מגלה פה שכיכוב בקולנוע הוליוודיהולך כיום יד ביד עם אופנת קוטור. זאת משום שהכרה בכישרון גילום דמויות מורכבות מובילה למועמדויות לפרסים יוקרתיים וזה אומר הרבה אופנת שטיח אדום.

לורנס, בת 22 בסך הכל, זכתה בהכרה בינלאומית עם הדרמה דלת התקציב 'קר עד העצם' מ-2010. בסרט היא גילמה בת 17המנסה למנוע ממשפחתה הבלתי מתפקדת אסון כלכלי לאחר הירצחו של אב המשפחה בעקבות עסקת סמים כושלת. בעבור התפקיד שגילמה אופן בוגר ונוגע ללב זכתה במועמדות לאוסקר ולגלובוס הזהב. היא גם גילמה את הדמות כחולת העור ב'אקס-מן: ההתחלה' ובקרוב תשחזר את התפקיד בחלק הבא של הסאגה. כמו כן, סרטה החדש בו היא מככבת לצד רוברט דה נירו וברדלי קופר Silver Linings Playbook צפוי לצאת בנובמבר. במקביל לצאת הסרט, היא תופיע על שער מגזין ווג הבריטי.

למרות המעורבות ההתחלתית שלה עם עולם אופנת הקוטור, לורנס עדיין לא חשה צורך בתפקיד בסרט תקופתי שעשוי לכלול אופנת שמלות משי מפוארת. "אני אוהבת לצפות באופנה ויקטוריאנית מן המאה התשע עשרה", היא אמרה ליומון האופנה wwd. "אבל שמעתי יותר מדי סיפורי זוועה ולבשתי יותר מדי מחוכים על השטיח האדום שגרמו לי לא לרצות ללבוש אותם כל היום".

פרזנטוריות קודמות של תיקי ליין 'מיס דיור' היו, כאמור, מילה קוניס, וגם זוכת האוסקר הצרפתייה מריון קוטיאר. ללא ספק, בדיור מכוונים גבוה ויודעים למפות לתועלתם לא רק שמות חמים ונוצצים, אלא גם כאלו שאינם נעדרים אישיות וכשרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully