וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיהו מרסלו בורלון המנהל האמנותי של שבוע האופנה בתל אביב?

22.10.2012 / 15:11

רגע אחרי ההכרזה על שני שבועות אופנה בת"א, מתפנה התעשייה להכיר את המנהל האמנותי שיעמוד לצד מוטי רייף - מרסלו בורלון, מעצב, מפיק, סטייליסט והחבר הטוב של ריקרדו טישי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנהל האמנותי של שבוע האופנה של מוטי רייף. מרסלו בורלון בתמונה מתוך הבלוג שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שתעשיית האופנה המקומית עדיין מתאוששת מהידיעה הדרמתית אודות פיצול שבוע האופנה בתל אביב לשני אירועים נפרדים, נראה כי ידיעה מרעישה לא פחות, היא העובדה שמרסלו בורלון, אושיית אופנה מארץ המגף, נבחר להיות המנהל האמנותי של שבוע האופנה "גינדי תל-אביב – FASHION WEEK" בהפקת מוטי רייף, שיתקיים בשוק הסיטונאי של תל אביב ב-26 עד ה-28 בנובמבר. למרות שמשרד יחסי הציבור של רייף, "רהב תקשורת" מסרב לאשר את הדברים, בורלון עצמו אישש את הידיעה ביום שישי האחרון באמצעות חשבון הפייסבוק שלו, כאשר הכריז: "It's official, Im the new Art Director of Tel-Aviv Fashion Week!! Im in Heaven".

בורלון נולד באל בולסון, כפר קטן בפטגוניה אשר בארגנטינה, ויש לו גם שורשים לבנוניים ואיטלקיים. בשנת 1990, בהיותו בן 15, עבר עם משפחתו להתגורר באיטליה, ומאז הוא חי על קו מילאנו-פריז-בואנוס איירס. כפי שסיפר בורלון לא פעם בראיונות לתקשורת מעבר לים, בצעירותו לא הייתה למשפחתו יכולת כלכלית לשלוח אותו לבית הספר, מה שהוביל אותו להתגלגל אל חיי הלילה. מספר שנים לאחר מכן עבר בורלון להתגורר במילאנו, שם הוא הכיר את ריקרדו טישי, מעצב אופנה צעיר באותם ימים של תחילת שנות האלפיים, והמעצב הראשי של בית האופנה ז'יבנשי כיום. השניים החלו לעבוד יחדיו, כאשר בורלון שימש כאיש יחסי הציבור של טישי.

בורלון, די.ג'יי מוערך והיוצר של ליין המסיבות האופנתי "Pink Is Punk", שהה עם טישי בארץ בשבוע האחרון וניגן במסיבת הנעילה של שבוע האופנה בחולון, שהתקיימה ביום חמישי ((18 באוקטובר). מלבד זאת, שימש בורלון כאמרגן ויחצ"ן אירועי אופנה. הרזומה שלו כולל רשימת לקוחות מרשימה. בין היתר, גם בתי האופנה המובילים דולצ'ה וגבאנה, שאנל, דיור, פראדה, גוצ'י, מרק ג'ייקובס, אלכסנדר מקווין, ורסצ'ה, קלווין קליין, מיסון מרטין מרג'יאלה, ז'יל סנדר וסלווטורה פראגמו. בנוסף עבד בורלון עם רשתות ומותגי אופנה יומיומיים יותר כמו אדידס, נייקי, אמריקן אפרל, ריי-באן, טומי הילפיגר, פפה ג'ינס, מגזיני אופנה כמו Hunter ו-i-D והרשימה עוד ארוכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב אצלנו? ז'יבנשי בניהולו האמנותי של בורלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בורלון (37) מאגד את כל אשכולותיו תחת מפעל מדובר של איש אחד, בשם "Marcelo Burlon Enterprise", כשבנוסף לכל אלה, כיהן בעבר גם כעורך הראשי של מגזין האופנה הנחשב "Rodeo Magazine". בשנה האחרונה החליט בורלון לאחר עשור של פעילות יחצ"נית ושיווקית, כי הוא רוצה לחוש את האופנה גם מבפנים, ולפני כחודשיים השיק קו חולצות טי בעיצוב משותף שלו ושל המעצב הגרפי ג'ורג'יו די-סלביו, בשם "Country Of Milan". מדובר בקו יוניסקס המבוסס על פרינטים ואלמנטים גרפיים מהשורשים הדרום-אמריקאיים של בורלון, כמו נוצות וחרקים. בראיון לאתר "Dazed Digital" מבית מגזין האופנה "Dazed And Confused" באוגוסט האחרון, סיפר בורלון: "בעשר השנים האחרונות עסקתי בתקשורת. בכל פעם שאני נוסע לבקר בעיר אחרת, אני סוחף בעקבותיי מאות עוקבים ואני חש באהבה גדולה בכל פעם. באמצעות ליין הטי-שירטים אני יכול לתקשר בדרך אחרת ואישית יותר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ליין החולצות בעיצוב מרסלו בורלון והמעצב הגרפי ג'ורג'יו די-סלביו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully