וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה תל אביב: יעל גולדמן פותחת, ליאורה טרגן מצטרפת

לירוי שופן

9.11.2012 / 19:29

48 שעות לפני שבוע האופנה תל אביב ושפנים נוספים מתגלים - את התצוגה של בית מוסקינו תפתח יעל גולמן ומעצבת האופנה ליאורה טרגן עתידה להצטרף לקבוצת המציגים

פחות מיומיים נותרו עד פתיחת שבוע האופנה תל אביב לעונת קיץ 2013, וידיעות נוספות עדיין ממשיכות להתגלות. מהפקת האירוע נמסר כי את התצוגה הראשונה בסבב, זו של בית האופנה האיטלקי מוסקינו, תפתח הדוגמנית והשחקנית יעל גולדמן (34). גולדמן, שהחלה את קריירת הדוגמנית שלה בסוף שנות ה-90 והשתלבה בעשור האחרון בטלוויזיה המסחרית, היא אחת הנציגות הבולטות של התעשייה הישראלית.

בתוך כך, מעצבת בית האופנה מוסקינו, רוסלה ג'רדיני, ביטלה סופית את הגעתה לארץ. מקורבים להפקה מסרו כי בשבועיים האחרונים המעצבת לא חשה בטוב, ועד לרגע האחרון לא היה ידוע האם היא תוכל להשתתף בשבוע האופנה תל אביב.

גם בלוח התצוגות נרשמים שינויים. מעצבת האופנה ליאורה טרגן, שנחשבת לאחד הקולות המוערכים והשנויים במחלוקת באופנה הישראלית, עתידה להצטרף ברגע האחרון לרשימת המעצבים המציגים. על פי התכנון טרגן תחשוף את הקולקציה שלה לקיץ הבא על המסלול ביום שני הקרוב, בשעה 14:30. עם זאת, עדיין לא ברור כיצד הבשילו התנאים עבור המעצבת בכדי שתציג קולקציה מלאה לעונה הבאה בהתראה כל כך קצרה.

ממשרד היחסי הציבור של שבוע האופנה תל אביב אישרו את הפרטים.

כל התצוגות וכל הקולקציות משבוע האופנה תל אביב יועברו בוואלה! אופנה באמצעות שידורי וידאו, תמונות ופרשנויות של עורכי וכותבי המדור.

שבוע האופנה בתל אביב קיץ 2013: הלו"ז המלא

שבוע האופנה תל אביב פונה לקהל הרחב

שני שבועות אופנה בתל אביב יוצאים לדרך

יעל גולדמן. ניר פקין
יעל גולדמן. תפתח את תצוגת מוסקינו/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully