וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורית בר אור מככבת בווג בריטניה

28.4.2013 / 20:26

מעצבת האופנה הישראלית דורית בר אור מככבת בגיליון מאי של הווג הבריטי כאחת מתוך 11 מעצבים מגניבים שבחר המגזין לקיץ. "אין דבר יותר מרגש מזה שבעולם עוקבים אחריך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המותג של דורית בר אור בווג הבריטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנה אחרי שהבליחה בווג איטליה, דורית בר אור מכה שנית והפעם בתור אחת מ-11 מעצבים מרעננים ומגניבים לפי מגזין ווג בריטניה.

בגיליון מאי החדש, במרחק דפדוף מהיר מביונסה שמככבת על שער המגזין, הוצגה דורית בר אור לצד עשרה מעצבים נוספים, ביניהם המעצבת האיטלקיה סטלה ג'ין, המעצבת הברזילאית סילביה פורמנוביץ', ומעצב התכשיטים התאילנדי Ek Thongprasert.

"פשוט יום אחד קיבלתי מייל מהם, לא ידעתי במה מדובר. חשבתי שזה קשור לקולקציה שהצגתי בשבוע האופנה ונמכרת עכשיו בהרודס", מספרת בשיחה בר אור ומתוודה כי בהתחלה לא זיהתה את ההזדמנות הפנומנלית שאחד ממגזיני האופנה החשובים בעולם הפיל בחיקה. על מנת לסבר את אוזניה של בר אור, מנהלת המגזין פנתה בכבודה ובעצמה אל המעצבת והסבירה לה שמדובר בהופעה קצת יותר מפוצצת.

"הדירקטור של ווג בריטניה פנתה אליי במייל להסביר לי שנבחרתי לאחד עשר המותגים שעושים להם את הקיץ, וביקשו ממני לשלוח קורות חיים ואת הקולקציה שהוצגה בשבוע האופנה. זה אחד הדברים שאני הכי התרגשתי מהם. בכל זאת אין על זה ויכוח, ווג בריטניה זה התנ"ך של האופנה, ובמיוחד למעצב ישראלי שכנגד כל הסיכויים מתגלה שעוקבים אחריו בעולם. אין דבר יותר מרגש מזה שבעולם עוקבים אחריך ואחרי האמנות שלך".

בכתבה מתוארות ההשפעות של בר אור, החל מהחולות הלוהטים של ההמפטונס וסן טרופה ועד המוזות דלידה, בריז'יט בארדו וז'ה ז'ה גאבור. לצד תמונה של המעצבת, מוצגות גם שמלת גלביה כתומה עם עיטורי זהב וגם חולצת כותנה לבנה רקומה בעלים ופרחים עם כפתורים זהובים.

זוהי לא הפעם הראשונה שבר אור זוכה לאות הצטיינות מזרוע של מגזין האופנה הנחשב בעולם. בחודש מאי לפני שנה בדיוק הגיחה דורית בר אור עצמה בשמלת גלביה שחורה ומוזהבת באתר הרשמי של מגזין ווג איטליה. המעצבת (ושחקנית בעצמה) נתפסה על ידי עדשת המצלמה האופנתית במהלך ביקורה בפסטיבל קאן בצרפת. בר אור התרגשה מאוד מתואר ה'ווגיסטה' הנחשק שהצמיד לה המגזין לצד שורת המתלבשים המצטיינים בפסטיבל, אך בכל זאת סביר להניח שמפלס ההתרגשות כרגע גבוה יותר.

טפיחת שכם נוספת נרשמה בסוף השבוע האחרון, כאשר סלינה גומז, שחקנית, זמרת ומודל לחיקוי של מיליוני בני נוער ברחבי העולם, התארחה בתוכנית של דיוויד לטרמן כשהיא לבושה בבגד של בר אור. המעצבת מספרת כי הסטארית האמריקאית, שגם אוחזת בקו אופנה משלה, נתקלה לחלוטין במקרה בשמלה במהלך שיטוט אקראי בחדר תצוגה בלוס אנג'לס המציג בין היתר גם את המותג בעיצובה "פאס פור טואה". לגומז היה קראש מיידי על השמלה השחורה שאליה מצוותת עליונית שחורה עם עיטורי זהב, והיא בחרה בה לבגד שאיתו תופיע בתוכנית האירוח לכבוד השקת הסינגל החדש שלה.

צפו בתצוגת קיץ 2013 של דורית בר אור

תצוגת האופנה של דורית בר אור, שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
תצוגת קיץ 2013 של דורית בר אור בשבוע האופנה גינדי תל אביב/נמרוד סונדרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר אור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully