וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט אפטון: "אני לא יכולה לשנות את מידת החזייה שלי"

12.5.2013 / 14:15

דוגמנית העל האמריקאית קיבלה ראיון שער ראשון בווג האמריקאי, ומספרת איך היא מרגישה עם גזרת הגוף שלה. בהפקת האופנה המלווה את הראיון היא אפילו מזכירה את מרילין מונרו

זה היה עניין של זמן. השמועות היו נכונות - קייט אפטון קיבלה שער ראשון בווג ארצות הברית. הבלונדינית ששמה הפך שגור בקרב כל גורמי תעשיית האופנה עקב הופעתה הפרובוקטיבית במגזין "ספורט אילוסטרייטד" בפברואר שנה שעברה, מכונה על ידי התנ"ך של האופנה בגיליון יוני כ"דוגמנית העל הכי חמה על כדור הארץ" ו"הפצצה האהובה על אמריקה". לא פחות.

זהו לא שער ווג הראשון של אפטון. בנובמבר 2012 צילם אותה סטיבן מייזל לשער ווג איטליה. אך ללא ספק, להיבחר להיות נערת שער על ידי אנה ווינטור, עורכת ווג ארצות הברית המיתולוגית, הוא הישג משמעותי בעולם האופנה. משהו כמו ברכה מן האפפיור.

צלם האופנה מריו טסטינו צילם את בת ה-21 לובשת הרבה בגדי ים בסגנון רטרו המזכיר, ככל הנראה במודע, בלונדינית אחרת שהייתה פעם כוכבת גדולה - מרילין מונרו. במיוחד, אגב, בתמונה אחת בה אפטון נראית ישובה על כיסא שיזוף בחצר ביתית.

אפטון, באופן מעניין, היא גם הדוגמנית הראשונה להופיע על שער הווג האמריקאי מאז קייט מוס בספטמבר 2011. מאז היו רק כוכבות קולנוע על שער המגזין.

הצלחתה של אפטון מפתיעה כיוון שהיא לא בדיוק גבעולית ודקיקה, ביחס למרבית הדוגמניות היום. בעיקר מרשימה הצלחתה לאור עלבון מתוקשר מצד ענקית הלנז'רי ויקטוריה סיקרט, אשר דוברת מטעמה טענה באופן שהיכה גלים כי אפטון: "היא כמו אשת כדורגלן, עם שיער בלונדיני מדי וסוג של פנים שכל אחד עם מספיק כסף יכול לקנות".

אפטון התייחסה בראיון לאמירות שונות שעלו בנוגע לגזרתה. "בהתחלה זה היה קשה וחשבתי שאולי משהו לא בסדר אתי. הדברים שהם מתנגדים להם הם לא דברים שאני יכולה לשנות. אני לא יכולה לשנות את מידת החזייה שלי. החזה שלי טבעי. אני פשוט חיה את חיי. אני אוהבת את גופי. זה מה שאלוהים העניק לי. אני מרגישה בטוחה עם עצמי. ואם זה מהווה השראה לנשים אחרות ותורם לתחושת הבטחון שלהן, אז נהדר". אכן, קייט.

עם זאת, מהראיון מתגלה שאפטון הייתה בנקודה מסוימת רזה של ממש. אחותה הגדולה כריסטי אמרה: "היא הייתה רזה כמו מקל ושטוחה זמן רב, עד שהכל בא ביחד, ואז היא התחילה לדגמן במיאמי".

אפטון גדלה בפלורידה ובילדותה הצטיינה ברכיבה על סוסים. כבר בגיל 15 הגיעה לגובהה הנוכחי היום, 1.78 מטרים. ב-2008 היא ניגשה לאודישנים פתוחים שערכה סוכנות עלית במיאמי והתקבלה מיידית. לאחר מספר עבודות במיאמי, היא נשלחה לניו יורק, וכאן היא הוחתמה על ידי סוכנות IMG. לאחר שדיגמנה לרשת גאראז' ומותג התיקים דוני אנד בורק, היא הצליחה לזכות בקמפיין הלנז'רי של גס לעונת סתיו 2010. שילוט חוץ בכל מקום בבירת האופנה הזניק את מעמדה והיא נודעה כ-Guess-Girl החדשה. הצלחתה הובילה גם לכיכובה בקמפיין האקססוריז והתיקים של המותג ב-2011, כמו גם לעוד ועוד הצעות עבודה, כולל שער "ספורטס אילוסטרייטד" נחשק.

לפי הנאמר בראיון בווג, הבלונדינית הלוהטת לא מתכוונת לעסוק רק בדוגמנות. בימים אלו היא מצטלמת לסרט The Other Woman, קומדיה לצד קמרון דיאז, ניקי מינאז' ולזלי מאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בבגד ים שלם פרחוני ומלוא גזרתה. קייט אפטון על החזה שלה בראיון שער לווג האמריקאי, יוני 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני לא יכולה לשנות את מידת החזייה שלי". קייט בבגד גוף של דולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם אפטון, ימי הקיץ יהיו לוהטים במיוחד. בבגד ים של שאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו כוכבת ענק אחת מן העבר. אפטון בעליונית ומכנסונים של רושאס, משקפי שמש רייבאן וצמיד קרטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך
מרילין מונרו על מיטת שיזוף לובשת בגד ים ביקיני לבן, 1953. Michael Ochs Archives, GettyImages
ההשראה? מרילין מונרו בבגד ים על מיטת שיזוף, 1953/GettyImages, Michael Ochs Archives
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפך אותה לשם שגור בקרב כל גורמי התעשייה. אפטון על שער 'ספורטס אילוסטרייטד', פברואר 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער ווג הראשון. אפטון על שער ווג איטליה, נובמבר 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
קייט אפטון, נערת השער של גיליון בגדי הים של מגזין "ספורטס אילוסטרייטד" 2012, בתצוגת "ביץ' באני" בשבוע האופנה של מיאמי, פלורידה, 15 יולי 2011. Frazer Harrison, GettyImages
החלה כדוגמנית במיאמי. אפטון בשבוע האופנה של מיאמי, יולי 2011/GettyImages, Frazer Harrison

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully