וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה: הגברות הראשונות של עולם האופנה

24.4.2014 / 13:46

אנה וינטור עושה כבוד מיוחד למישל אובמה: הגברת הראשונה של אמריקה הוזמנה על ידי הגברת הראשונה של עולם האופנה לחנוך את מכון התלבושות המחודש של מוזיאון המטרופוליטן ערב אירוע הגאלה השנתי והנוצץ

מישל אובמה לובשת לוריין סקוט. GettyImages
עושים כבוד אופנתי לגברת הראשונה/GettyImages

חודש מאי מתקרב בצעדי ענק, ויש לזה בעיקר משמעות אחת בתעשיית האופנה והיא אירוע הגאלה של מכון התלבושות של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק - אירוע חניכת תערוכת האופנה השנתית שאליו מוזמנים רק אושיות אופנה ותרבות מהשורה הראשונה. עורכת ווג אנה וינטור המופקדת על אירוע האופנה הנוצץ ביותר בתעשייה, החליטה לחלוק השנה את אור הזרקורים עם מישל אובמה ולהעניק לה כבוד מיוחד.

טרם ידוע אם הגברת הראשונה של ארצות הברית תחליט להופיע בערב הגאלה עצמו, אך בבוקר האירוע שיתקיים ב-5 במאי, תתייצב אובמה לחתוך את הסרט האדום רגע לפני פתיחת התערוכה החדשה "צ'ארלס ג'יימס: מעבר לאופנה". אובמה אף תישא דברים בפני קהל שיכיל סטודנטים לאופנה מבתי הספר המובילים בתחום.

הגברת הראשונה שאף הצטלמה בעבר לשני שערים של מגזין ווג האמריקאי, תחנוך למעשה את החלל המחודש של מכון התלבושות שייקרא באופן רשמי מעתה על שמה של וינטור, עורכת האופנה שהפכה למיתולוגיה, ובעצמה לגברת הראשונה של עולם האופנה.

אנה ווינטור גאלת המט, ניו יורק, מאי 2013. Larry Busacca, GettyImages
אנה וינטור בגאלת המטרופוליטן בניו יורק בשנה שעברה/GettyImages, Larry Busacca
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישל אובמה עושה פוזות על השער של ווג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully