וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן היי בנטורל

19.7.2015 / 7:45

אחרי צילומי עירום שוברי רשת ממגוון זוויות שונות והכרזה מרגשת על היריון שני, מלכת הסלפיז בת ה-34 מחפשת עוד ועוד דרכים להמציא את עצמה מחדש, והפעם: צילומים נטולי איפור לשער מגזין ווג הספרדי. טבעי זה הכי

מערכת וואלה!

בווידיאו: קים וקניה לא נחים - הפאוור קאפל עובד על ספר צילומי אופנה אמנותיים

קים קרדשיאן עירומה. מאיפור. כוכבת הריאליטי שכבר חשפה את עצמה בכל דרך אפשרית ודאגה שנראה הכל מהכל, מספקת כעת הצצה נדירה למראה הטבעי שלה. מלכת הסלפיז חובבת המסקרות, הקונסילרים והגלוסים מצטלמת טבעית ונקייה לשער גיליון אוגוסט של מגזין ווג ספרד. את תמונת השער היא חשפה בעמודי האינסטגרם והטוויטר שלה וכתבה שהיא כבר לא יכולה לחכות עד שנראה את שאר התמונות, שצולמו על ידי הצלם תיאו ווינר. קים היא כמובן לא האישה האמיצה הראשונה שהצטלמה ללא איפור. עשו זאת לפניה בצורה מוצלחת ביותר קייט מוס, סקרלט ג'והנסון, קייט וינסלט וג'וליה רוברטס.

ולאלה שמעדיפים את הקרדשיאנית שלהם מאופרת, יצוין כי בימים אלה היא מצלמת סדרת שיעורי איפור ושיער בווידיאו עבור אתר האינטרנט החדש שלה, שיושק בקרוב. ב-25 ביולי היא תעביר שיעורי איפור יחד עם המאפר הצמוד שלה מריו דדיוונוביץ באודיטוריום מרכז סיוויק אשר בפסדינה, קליפורניה. האירוע יהיה פתוח לקהל הרחב שמוזמן לרכוש כרטיסים אונליין, והוא הוגדר על-ידי המארגנים כ"חוויה של פעם בחיים".

בשבוע שעבר סיפרנו כאן על האטרקציה החדשה מבית משפחת קרדשיאן-ווסט. הפאוור קאפל עובד על ספר צילומי אופנה אמנותיים בשיתוף עם הצלם הנועז יורגן טלר. פרטים נוספים בווידיאו. אמנות לא בטוח שתראו שם.

קים קרדשיאן ללא איפור במגזין ווג ספרד, אוגוסט 2015.
יפה כבדרך כלל? הבשורה הטבעית החדשה מבית קרדשיאן. ווג ספרד, אוגוסט 2015 (צילומים: תיאו ווינר, סריקה)
קים קרדשיאן ללא איפור במגזין ווג ספרד, אוגוסט 2015.
פוזה נינוחה של פוסט-שנ"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully