וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניון עזריאלי תל אביב: חנויות חדשות, מתחדשות ושוות

זארה המחודשת תזכיר לכן את סניפי הענק של הרשת בברצלונה ובפריז, סטרדיוואריוס הספרדית עושה עלייה ותציע אופנה טרנדית בעלויות שיעלו חיוך על פניכן, בקוסט 98 תמצאו בגדי-ים תואמים להורים ולילדים, באיב רושה תמצאו קוסמטיקה בוטנית-צרפתית, ועוד

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: קמפיין אביב/קיץ 2016 של Coast Avenue 98, מותג בגדי-ים, פנאי ואקססוריז חדש בארץ.

זארה

קולקציית זארה, אביב 2016. אתר רשמי
במראה שאנל. מקולקציית זארה לקיץ/אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פרקטיקה וקלאסיקה. תיק עור זארה/מערכת וואלה, צילום מסך

סניף זארה משנה מקום ומתרחב. חברת האופנה הספרדית, מהמובילים בעולם בתחום ה"פאסט פאשן" (תרגום טרנדים מתצוגות בירות האופנה במהירות לביגוד להמונים בעלויות נוחות), תציע בסניף חדש ורחב ידיים אופנת נשים, גברים, ילדים (זארה קידס) ותינוקות (זארה בייבי). חנות הדגל, אחת מ-23 בארץ, תיפתח בשטח המשביר לצרכן שנסגר בקומה השניה של הקניון. גודל החנות לא פחות מ- 2,500 מר'. ללא ספק, גן-עדן למעריצות הרשת הרבות. אז אם ראיתם בתצוגת פראדה לאביב 16 במילאנו משהו שנשאר בליבכם, שווה לחפשו כאן. ואם הוא לא יימצא, חלופות טרנדיות אחרות יימצאו למכביר. אם קייט מידלטון, למרות קודים וכללים קשיחים, מוצאת דרך קבע מה ללבוש בזארה (בסניף הסמוך לארמון קנסינגטון, דרך אגב) ונראית נהדר, גם אתן יכולות ולכן זה אמור להיות הרבה יותר קל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כפכפי עור ועץ של סטרדיווריוס לקיץ/מערכת וואלה, צילום מסך

כמובטח, סטרדיוואריוס, מותג נוסף מקבוצת אינדטקס הספרדית (הכוללת, בין היתר, את זארה, ברשקה ומסימו דוטי), עושה עליה. חנות ראשונה של מותג אופנת הצעירות בעלויות נגישות תיפתח במקומה של זארה (החנות הקודמת) בקומה השנייה בחודש מאי הקרוב. החנות בקניון עזריאלי תל-אביב היא הראשונה בארץ. כאן בחלל של כ-600 מ"ר, יוצעו ביגוד ואקססוריז (כולל נעליים, תיקים, משקפי שמש ותכשיטים). בחינת ההיצע בחנות המקוונת של המותג מגלה מגוון רחב ועשיר. ובזול.

איב רושה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
קוסמטיקה צמחונית בניחוח צרפתי. בושם איב רושה החדש/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כמו גן בוטני בחנות. איב רושה/מערכת וואלה, צילום מסך

מותג הקוטסמטיקה הבוטנית הצרפתי איב רושה אשר מיובא לארץ על-ידי חברת קסטרו, מתרחב. בחנות החדשה אשר תיפתח במיקום מרכזי בחודש הבא בקומה השנייה בחלל של כ-45 מ"ר, תוכלו למצוא מוצרי איפור, טיפוח פנים וגוף, בישום, רחצה ושיער - כולם מרכיבים צמחיים, בהתאם למסורת המותג. מאז היווסדות איב רושה ב- 1959, פיטוכימאים שוקדים במעבדות החברה בלה-גסילי, צרפת, שוקדים דרך קבע על מחקר ופיתוח המבוסס על צמחי הגן הבוטאני במקום. גן שנודע בזכות יותר מ-1,100 הזנים שבו. התוצאה - יותר מחמישים פטנטים לזכות איב רושה עד היום ועשרות מוצרים חדשים מדי שנה. מי שרגיש, או אלרגי או סתם לא מעריך קוסמטיקה סינתטית יימצא פה גן עדן של קוסמטיקה צמחונית בניחוח צרפתי.

תומאס סאבו

תכשיטי חברת תומאס סאבו, אביב/קיץ 16.
מצטיינים בתכשיטי שי לאירועים. תומאס סאבו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
פרזנטורית המותג, ג'ורג'יה מיי ג'אגר/מערכת וואלה, צילום מסך

מותג התכשיטים והשעונים הגרמני-בינלאומי תומאס סאבו פותח חנות דגל ראשונה. המותג מקבוצת רולטיים (הכוללת גם את אימפרס, סווטש וסמסונייט), מציע תכשיטי כסף סטרלינג ושעונים טרנדיים בעלויות נוחות. בחנות אשר תיפתח בחודש הבא ותתפרס על כ-50 מ"ר בקומה השנייה, מגוון רחב של תכשיטים קז'ואליים וחגיגיים לנשים ולגברים. בולטיים פה צמידי צ'ארם (ובקיץ הזה הם מצטיינים בעושר תוכני), צמידי פנינים וחרוזים, תליונים (כולל חמסות וחיות מחמד), טבעות משובצות אבנים במגוון צבעים, ותכשיטים ייעודיים לאירועים (כמו קולקציית ה- Baby Shower המשגעת. כפני המותג משמשת הטופמודל ג'ורג'יה מיי ג'אגר. היפהפיה הבריטית, דור שני לאריסטוקרטיית הרוק, מגלמת עם הפרסונה המסתורית המעודנת-מחוספסת שלה את סטייל המותג באופן מושלם.

חנות של מותג ביגוד הגברים הצרפתי איזק כבר נפתחה השבוע בקניון עזריאלי התל-אביבי. זוהי חנות הראשונה של המותג בארץ (ואין לטעות עם מותג מקומי הנושא את אותו שם). בצרפת פועלות כ-60 חנויות איזק, כמו גם נקודות מכירה בחנויות כל-בו מרכזיות .בהיצע, קולקציות ספורט אלגנט, חליפות ובגדי קז'ואל. החנות ממוקמת בקומה השנייה והיא משתרעת על פני 130 מ"ר. בעתיד ייפתחו חנויות נוספות של המותג.

Coast Avenue 98

קמפיין מותג Coast Avenue 98, לקיץ 2016.
אבא וכל המיני-מי שלו. Coast Avenue 98
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בקיץ הזה תלבשו תואם. Coast Avenue 98/מערכת וואלה, צילום מסך

חנות ראשונה בארץ של מותג בגדי החוף והים Coast Avenue 98 כבר נפתחה בקניון. המותג המכסיקני מציע קולקציות צבעוניות של ביגוד ובגדי-ים לגברים, ילדים וילדות. הקונספט הוא בגדי-ים תואמים למבוגרים ולילדים שמגיעים בהדפסים צבעוניים ושמחים. בקרוב מובטח כי יגיעו גם בגדי-ים לנשים (מה שאומר שכל המשפחה תיראה בים או בחופשה בבגדי-ים תואמים). בחנות נמכרים גם אקססוריס - תיקים, כובעים, חגורות, משקפי שמש ומוצרי ציפה חמודים (כולל מזרן בצורת פיצה ובייגל).

מ?י?ה אינספריישן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
משקפי אוברסייז טרנדיים. מ?י?ה אינספריישן/מערכת וואלה, צילום מסך
מיה אינספריישן, אביב/קיץ 2015.
טוטאל לוק. מ?י?ה אינספריישן

חנות חדשה של מ?י?ה אינספריישן כבר נפתחה בחודש פברואר בקניון. בחנות המשתרעת על פני 100 מ"ר בקומה הראשונה, תכשיטי מעצבים, ביגוד ואקססוריז. חנות בגודל של 100 מר' נפתחה בחודש פברואר האחרון בקומה ראשונה. קולקציות קודמות מוצעות בהנחות גבוהות. הקונספט המנחה - טוטאל לוק או "מראה ה-360", כפי שהוא מכונה ברשת. כמו כן, גם קונספט הביגוד האחיד המשתנה באמצעות אבזור. החנות בעזריאלי היא החנות הראשונה של הרשת בתל אביב והיא חלק מצמיחת הרשת וכניסתה לתחום האופנה על ידי פתיחת חנויות גדולות בשטח גדול יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully