וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שלימדה את העולם לא להאמין לכל מה שרואים באינסטגרם

15.5.2016 / 9:44

איסקרה לורנס, דוגמנית למידות גדולות, החליטה להעביר מסר לגבי דימוי גוף לעוקבים שלה באינסטגרם. היא צילמה שתי תמונות של עצמה, אחת עם רווח בירכיים והשניה בלי כדי להוכיח שהכול עניין של זווית צילום. "הרשת החברתית היא לא החיים האמיתיים"

Aerie

הדוגמנית ומובילת הקמפיין לדימוי גוף חיובי, איסקרה לורנס, חשפה את הסוד הקטן של כוכבות האינסטגרם, שגורם לאנשים להאמין שיש להם רווח בין הירכיים גם אם במציאות המצב שונה.

הדוגמנית האנגליה במידה 42 פרסמה שתי תמונות באינסטגרם, אחת עם רווח בין הירכיים והשניה בלי. למרות שנראה שהגוף שלה שלה עבר שינוי, מדובר בשתי תמונות שצולמו אחת אחרי השניה. לורנס, 25, אמרה ש"הרווח" הושג הודות לתאורה נכונה ויציבה יותר מאשר אכילה נכונה ושעות בחדר כושר.

ליד התמונה כתבה לורנס: "בלי רווח בין הירכיים או עם רווח בין הירכיים, למי אכפת. כולנו חושבים שאנחנו רוצים דברים שונים ואנחנו צריכים לרצות דברים שונים כי כל אחד אחר, אין דרך לא נכונה. פשוט תהיו הכי בריאים והכי שמחים שאתם יכולים.

"אל תשכחו שתמונות תלויות לגמרי בתאורה טובה וזוויות. תמיד תזכרו שהרשת החברתית היא לא החיים האמיתיים, אף פעם אל תתנו לתמונות של מישהו אחר לגרום לכם להרגיש חסרי ביטחון לגבי עצמכם".

עוד באותו נושא

מה קרה לדוגמנית שנאמר לה שהירכיים שלה רחבות מדי?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully