וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הולך להיות סתיו ססגוני: H&M תשתף פעולה עם בית האופנה הפריזאי קנזו

25.5.2016 / 14:51

אחרי שיתופי פעולה מוצלחים במיוחד עם בלמיין, איזבל מארה, קרל לגרפלד ומעצבי על נוספים, ענקית האופנה השבדית חושפת היום את הפרויקט הבא - קולקציית קפסולה עם בית האופנה הפריזאי קנזו, שתושק בחודש נובמבר ותנחת גם אצלנו בישראל

צלמים זמניים מורשים

בווידיאו: טיזר לשיתוף הפעולה האופנתי

אחרי שיתופי פעולה מוצלחים עם בלמיין, איזבל מארה, קרל לגרפלד, סוניה ריקל, ורס'צה ולנוון, הבוקר נחשף כי שיתוף הפעולה הבא של ענקית האופנה H&M יהיה עם המותג הנחשק קנזו. הרשת השבדית תציג השנה קולקציית קפסולה בעיצוב בית אופנת העל הפריזאי. גם הפעם יוצעו פריטים מעוצבים במחירים נגישים לקהל הרחב, במכירה שככל הנראה תייצר, כבכל שנה, תור ארוך של חובבות אופנה מעודכנות.

בראש הצוות הקריאטיבי של המותג שייסד קנזו טקאדה היפני בתחילת שנות ה-70, עומדים היום קרול לין ואומברטו ליאון. "בשיתוף הפעולה הזה עם H&M אנו הולכים לחשוב בגדול, למתוח את הגבולות ולהביא את האנרגיה החדשה של קנזו לכולם, בכל פינה בעולם", אמרו המנהלים הקריאטיביים של קנזו.

הקולקציה תושק במהדורה מוגבלת ותוצע למכירה החל מה-3 בנובמבר ב-250 חנויות ברחבי העולם, וגם כאן בישראל בסניף עזריאלי תל אביב. הקולקציה תכלול ביגוד ואקססוריז לנשים ולגברים. בהתחשב בשיתופי הפעולה שראינו בעבר, יש למה לחכות.



.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרול לין ואומברטו ליאון מקנזו, יחד עם אן-סופי יוהנסון, יועצת קריאטיבית ב-H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קנזו
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully