וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה את הבלתי ייאמן: הדוגמנית ליתאי מרכוס על מסלול התצוגה של גוצ'י

21.9.2016 / 18:36

ההבטחה הגדולה בשמי הדוגמנות המקומית פלירטטה בעבר עם עולם האופנה הבינלאומי כשצעדה על מסלולים נחשבים בפריז, אך היום כבשה הדוגמנית הישראלית בת ה-19 את הפסגה הנחשקת ביותר - כשצעדה בתצוגה היוקרתית והמדוברת בשבוע האופנה במילאנו

צילום מסך

בווידיאו: הטיזר לתצוגת אביב 2017 של גוצ'י, שהתקיימה היום אחה"צ במילאנו.

"גוצ'י ביקשו אותה לאודישנים והיא ישר טסה למילאנו. רק אתמול בלילה קיבלנו הודעה סופית שהיא צועדת היום"

לא בכל יום צועדת דוגמנית ישראלית על המסלול של בית האופנה הכי, אבל הכי רותח בעולם כרגע. אבל היום זה קרה בתצוגה של גוצ'י, בניצוחו של המנהל האמנותי אלסנדרו מיקלה, שעומד מאחורי הפיכת הסגנון בבית האופנה האיטלקי והצבתו כמותג המוביל בתעשייה. ליתאי מרכוס בת ה-19 יצאה בלוק מספר 49 (מתוך 76) אל שטיח הפסים בגווני חום - אדום - ורוד שעוצב ברוח הלוגו של גוצ'י, ולבשה שמלה בסגנון המשלב אר נובו ואר דקו בורוד ואפור.

אמנם היה לא פשוט לזהות אותה עם כובע ומשקפי טייסים בסטייל אמיליה ארהארט של שנות השלושים במאה הקודמת, אבל האישור הסופי התקבל באדיבות הסוכנת שלה בשנתיים האחרונות, אלינור שחר, שהעלתה לרשת האינסטגרם את קטע הוידיאו מהתצוגה ותייגה בפרגמטיות אגבית את כל המכובדים העוסקים בדבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרכוס בשמלה בסגנון המשלב אר נובו ואר דקו, עם כובע ומשקפי טייסים. אביב 2017 של גוצ'י במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשיחת טלפון שערכנו איתה רגע אחרי היא כבר נשמעה יותר נרגשת. "הכל קרה השבוע ברגע האחרון. גוצ'י ביקשו אותה לאודישנים והיא ישר טסה למילאנו", מספרת שחר. "לפני יומיים אמרו לנו שיחזרו אלינו עם תשובה סופית רק אחרי שיבדקו את הדוגמניות שסיימו את שבוע האופנה בלונדון. אתמול הגיעו הבריטיות ועדיין החליטו שרוצים את ליתאי. רק ב22:00 בלילה קיבלנו הודעה שהיא צועדת היום".

שחר סבורה גם שההשתתפות היוקרתית כנראה תעניק לה תצוגות נוספות בהמשך הסבב במילאנו ובפריז. מרכוס נולדה בהולנד לאב ישראלי ואם הולנדית, עלתה לישראל בגיל 9 והשתקעה עם משפחתה במושב רמות השבים. ליתאי, 1.77, נחשבה מהרגע הראשון להבטחה גדולה בשמי הדוגמנות המקומית אבל רק בתחילת השנה כאשר קיצצה את שיערה השטניי הארוך וצבעה לבלונד פלטינה - הצ'אקרה של הקריירה שלה נפתחה. בפברואר האחרון היא דיגמנה עבור בתי האופנה הנחשבים בלנסיאגה ווטמנטס בשבוע האופנה בפריז, וגרפה תהודה בינלאומית משמעותית לקריירה שלה.

צפו בתצוגה במלואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully