וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובינתיים בעיר האורות: הדוגמניות הישראליות ממשיכות לדהור

5.10.2016 / 8:06

שנייה לפני שנסכם בלהט את הבגדים, המגמות, המסרים והתובנות משבוע האופנה הפריזאי, אנחנו ממשיכים לעדכן בגאווה על שליחותינו למסלולים, שנבחרו הפעם מבין עשרות דוגמניות לככב גם באינסטגרם הרשמי של ווג. ככה פותחים שנה עברית

צילום מסך

בווידיאו: צפו בליתאי מרכוס, לוק מס' 4, צועדת בתצוגה של בלנסיאגה בפריז.

לצד השיטוט באתרי האופנה המובילים, רוב חובבות האופנה המעוניינות בעדכונים ויזואליים מהמתרחש על המסלולים של שבוע האופנה בפריז, מתענגות על פיד האינסטגרם שמציג בזמן אמת את כל הטוב הזה. מגזיני האופנה הגדולים, אתרי הסטייל, הבלוגריות המובילות וכמובן המותגים עצמם מעדכנים ביעילות, כשאחד המקורות החזקים והמכובדים הוא כמובן חשבון האינסטגרם הרשמי של ווג כשלצדו חשבון אינסטגרם רשמי מטעם המגזין המיועד לדיווח מהמסלולים - ווג ראנוויי. מתוך עשרות דוגמניות שטופפו העונה, זכו שתיים ישראליות לככב באינסטה של ווג ראנוויי, המתהדר ב-1.7 מיליון עוקבים מתעשיית האופנה ומעיתונות האופנה ברחבי העולם - הצמאים לעדכונים ממוקדים ונכונים - ולכן מדובר בהישג משגע.

לאחר שכבשה את הפסגה שכמעט כל דוגמנית מסלול חולמת עליה, כשצעדה בתצוגה של גוצ'י במסגרת שבוע האופנה של מילאנו, מתפנה ליתאי מרקוס בת ה-19 לצעוד על המסלול המגה-סטייליש של בית האופנה בלנסיאגה. כשהיא ממוקמת בלוק מס' 4 המכובד, יצאה מרכוס לבושה בטרנץ' בגזרת אוברסייז וכתפיים מודגשות, מגפיים גבוהים ועגילי סטייטמנט - אאוטפיט שהוא הלוק המוביל של כל התצוגה המאוד מוצלחת הזאת. ליתאי זכתה לצילום תקריב באינסטגרם הרשמי של ווג ראנוויי, שבוודאי נדלק על השיער הקצוץ והמראה הייחודי שלה.

עוד באותו נושא

כבשה את הפסגה: ליתאי מרכוס בתצוגת גוצ'י במילאנו

לכתבה המלאה

שון לוי היא כוכבת עולה במחוזותינו. הדוגמנית בת ה-20, שכמו ליתאי חתומה גם היא בסוכנות הדוגמנות התוססת של אלינור שחר, הפתיעה את כולנו ביום הראשון של שבוע האופנה הצרפתי כשצעדה על המסלול המאוד נחשק של סן לורן. ימים ספורים לאחר שחרורה מצה"ל, שם שירתה כספורטאית מצטיינת (כדורסלנית מקצועית), זוכה לוי והתספורת החדשה שלה שפתחה לה את הצ'אקרה, לפזר גלאם בפריז. אז אחרי סן לורן היא השתתפה בתצוגה בועטת לא פחות - ולוהקה לשרשרת הדוגמניות של ג'ון גליאנו. התצוגות של המעצב השנוי במחלוקת מעוררות תמיד עניין, וכך היה גם הפעם. לוי צעדה בלוק מס' 22, לבושה בשמלה אפורה מטאלית כשמסכה על ראשה. גם היא נכנסה לאינסטה של ווג ראנוויי, כפי שראיתם בתמונה.

לצד שתי אלה, ראוי לציין את הקאמבק המשמח של סופיה מצ'טנר בת ה-15 אל המסלול היוקרתי של בית האופנה דיור. כזכור, הילדה היפה מחולון שימשה כמוזה של רף סימונס, שגילה אותה בפריז, ופתחה שתי תצוגות של מותג-העל הצרפתי ואף כיכבה בקמפיינים. בעקבות פרישתו של סימונס, הסתיים חוזה ההתקשרות בין הדוגמנית לדיור, אך לא הסתיים שיתוף הפעולה. את נוכחותה המרשימה על המסלול ראינו השבוע בתצוגת אביב 2017, שהיא גם תצוגת הבכורה של המנהלת האמנותית החדשה - מריה גרציה קיורי, שסיפקה פריטים יפים ושימושיים לצד מסר פמיניסטי עוצמתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully