וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שטראמפ ממש לא יאהב: חלימה עדן ממריאה

16.2.2017 / 9:12

האמריקאית-סומלית בת ה-19 שעשתה היסטוריה כשלבשה חיג'אב ובורקיני לתחרות מלכת היופי, הוחתמה בסוכנות הדוגמניות המובילה IMG. אמש היא צעדה על מסלול התצוגה של Yeezy בעיצוב קניה ווסט בשבוע האופנה של ניו יורק, ובמקביל סיפקה צילום עוצמתי במיוחד למגזין CR פאשן בוק

מערכת וואלה!

בווידיאו: מעשה הגבורה של חלימה עדן בתחרות מיס מינסוטה; מגישה: מיכל רשף.

זוהי "נערת-חיג'אב" ראשונה שמוחתמת בסוכנות הדוגמניות המובילה

בנובמבר 2016 זכתה חלימה עדן לתשואות כשטופפה על הבמה בשלב חצי הגמר של תחרות מיס מינסוטה, כשהיא לובשת חיג'אב ובורקיני. "התחרות הזאת היא הרבה מעבר ליופי, המסר כאן הוא על ביטחון ביופי, ולא חשבתי שאתן לחיג'אב שלי לעמוד בדרכי". אמרה בזמנו לכלי התקשורת, והיוותה השראה עבור רבים.

עדן בת ה-19, אמריקאית-סומלית, היא סטודנטית שנולדה במחנה פליטים והגיעה לארצות-הברית כילדה. היא אמנם לא זכתה לעלות לשלב הבא בתחרות, אבל היא תיזכר תמיד כמי שלא חששה להישאר מי שהיא - גם בסביבה שונה לחלוטין מהאישיות שלה. כידוע, בגד-הים המכסה את כל הגוף וכולל גם כיסוי ראש, אומץ על-ידי נשים מוסלמיות רבות, למרות מחלוקות סוערות על רקע שאלת דיכוי נשים, שהתעוררו בעיירות נופש בצרפת בשנה שעברה.

הדוגמנית חלימה עדן - אמריקאית-סומלית שעשתה היסטוריה כשלבשה חיג'אב ובורקיני לתחרות מלכת היופי. מריו סורנטי, מתוך CR פאשן בוק, סריקה
מהפנטת ביופיה עם שמלה בעיצוב loewe. חלימה עדן בגיליון מרץ של CR פאשן בוק/סריקה, מריו סורנטי, מתוך CR פאשן בוק
הגזרה הצמודה בעיצוב המדמה מחוך נותנת את הטאץ' הסקסי ללוק השמרני

כעת הסיפור של עדן מוביל לקריירה בהתהוות. זה התחיל בתחילת השבוע כשסוכנות הדוגמנות הבינלאומית IMG - זו שמייצגת בין השאר את ג'יג'י ובלה חדיד, ג'יזל, קייט אפטון, מירנדה קר וסופרמודלס נוספות - החתימה אותה על חוזה דוגמנות ולקחה אותה תחת חסותה המקצועית. זוהי נערה הלובשת חיג'אב הראשונה שמוחתמת בסוכנות הדוגמניות המובילה.

סנונית ראשונה הגיעה בבום עם צילום-שחור לבן עוצמתי מתוך סדרת צילומים לגיליון מרץ של מגזין האופנה CR פאשן בוק בעריכתה של קארין רויטפלד - עורכת ווג פריז לשעבר, סטייליסטית בחסד ואחת הנשים המשפיעות כיום בצמרת תעשיית האופנה העולמית. על הצילום אחראי צלם-העל מריו סורנטי. "זה שהצילום הראשון שלי אי פעם היה אצל אחד מצלמי האופנה האיקוניים זה בלתי נתפס", סיפרה הדוגמנית הצעירה לאתר ווג. "אני מתה כבר שכל העולם יראה את כל התמונות". בתמונה הראשונה ששוחררה לובשת עדן שמלה שחורה בעיצוב loewe, כשחלקה העליון בגזרה צמודה המדמה מחוך - הנותנת את הטאץ' הסקסי ללוק השמרני לכאורה. בתמונה השנייה לובשת עדן ז'קט לבן מבית סלין. בשתיהן כמובן מככב האקססורי החשוב מכל - חיג'אב.

הדוגמנית חלימה עדן - אמריקאית-סומלית שעשתה היסטוריה כשלבשה חיג'אב ובורקיני לתחרות מלכת היופי. מריו סורנטי, מתוך CR פאשן בוק, סריקה
עוד מ-CR פאשן בוק: ז'קט של סלין והאקססורי החשוב מכל - חיג'אב/סריקה, מריו סורנטי, מתוך CR פאשן בוק
"היה לי את הכבוד לפגוש אישית את קים וקניה בבקסטייג' של התצוגה"

שורה מכובדת נוספת ברזומה המאוד קצר שלה נוספה אמש, כשהיא צעדה על מסלול התצוגה עתיר הבאזז, הרעש והסלבס של המותג Yeezy בעיצובו של קניה ווסט, במסגרת שבוע האופנה בניו יורק. "כולם פה קיבלו אותי בזרועות פתוחות", סיפרה בתום התצוגה, "היה לי את הכבוד לפגוש אישית את קים וקניה בבקסטייג' בזמן המדידות".

קארין רויטפלד (כן, שוב היא) האחראית על ניהול הסטיילינג בתצוגה, הלבישה אותה במעיל פרוווה ענק, שיתאים למגבלות הדתיות. "המטרה שלי היא להעביר מסר חשוב לנשים מוסלמיות צעירות ברחבי העולם, שיידעו שזה בסדר גמור להפר סטריאוטיפים. תמיד תישארו נאמנות לעצמכן. המחסומים צריכים להישבר", סיכמה עדן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיקית וגם שומרת מסורת. בתצוגת האופנה של Yeezy עונה 5, אמש בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
הדוגמנית חלימה עדן - אמריקאית-סומלית שעשתה היסטוריה כשלבשה חיג'אב ובורקיני לתחרות מלכת היופי. אינסטגרם, אתר רשמי
הסלפי שכבש את הרשת. עדן אחרי תחרות מלכה היופי/אתר רשמי, אינסטגרם
חלימה עדן, הבחורה שלבשה חיג'אב ובורקיני לתחרות מיס מינסוטה. טוויטר, אתר רשמי
לבוש מעורר מחלוקת, אבל יופי שהוא קונצנזוס/אתר רשמי, טוויטר
חלימה עדן, הבחורה שלבשה חיג'אב ובורקיני לתחרות מיס מינסוטה. טוויטר, אתר רשמי
"לא אתן לחיג'אב שלי לעמוד בדרכי". עדן בתחרות מיס מינסוטה, נובמבר 2016/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully