וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תקציר משדר סדנת איפור מיוחדת של קליניק עם הדוגמניות ארבל קינן ושני זיגרון

וואלה! NEWS בשיתוף קליניק

22.3.2017 / 13:00

סלמה הייק, לילי ג'יימס, לארה סטון והרשימה עוד ארוכה. כולן עברו תחת ידיה של פלורי ווייט, המאפרת הבינלאומית של קליניק,שהגיעה לאולפן וואלה! NEWS כדי לאפר את ארבל ושני ולתת לכן טיפים לאיפור יום ולילה.

צילום מסך

כוהנת האיפור פלורי ווייט, המאפרת הבינלאומית של קליניק, התארחה באולפן השקוף של וואלה! NEWS כדי לאפר את הדוגמניות המגה מצליחות ארבל קינן ושני זיגרון. למרות גילן הצעיר, לכל אחת מהן כבר קריירה ענפה בדוגמנות והן חורשות את תצוגות האופנה הגדולות בעולם ועובדות עם המעצבים המפורסמים ביותר.

רק בחודש שעבר, בשבוע האופנה במילאנו צעדה זיגרון בתצוגת האופנה של מעצב העל פיליפ פליין ,זו הייתה תצוגת האופנה הגדולה והיוקרתית ביותר בשבוע האופנה.

ואם חשבתם שארבל נחה באותו שבוע, אז אתם טועים כי היא חרשה את המסלול בתצוגת האופנה של ויוייאן ווסטווד לאחר התצוגה בחרה המעצבת בארבל להוביל את צילומי הקולקציה, שנערכו בלונדון . בנוסף לתצוגת האופנה ארבל קטפה צילומים נחשקים, שלוש כתבות אופנה למגזין הנחשב D MAGAZINE, ולמגזין TUSH MAGAZINE האיכותי.

שני נבחרה מבין מאות דוגמנים להוביל את קמפיין מותג האופנה WILLIAM RAST של כוכב הפופ ג'סטין טימברלייק. בחודש שעבר נבחרה להוביל את קמפיין האופנה של מעצב העל אלי תאהרי.בזמן שהותה בלונדון מגזין האופנה הבינלאומי VOGUE, בחר בשני לככב בהפקת אופנה בת שמונה עמודים.

במשדר עצמו גילינו כיצד מתאפרים עבור תמונת הסלפי המושלמת. אחת עבור צילום ערב ואחת עבור צילום יום. כל זה בעזרתן של שתי מאפרות על וכמובן המאסטרית פלורי ווייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully