וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יזס קרייסט! קים קרדשיאן מרגיזה את הקתולים

23.4.2017 / 7:57

שעות ספורות לאחר שעוררה סערה בעקבות קימוג'י של נר תפילה המציג אותה בתפקיד מריה הקדושה, נצפתה קים בשמלת מיני שקופה בעיצוב דולצ'ה וגבאנה - שעליה תפורה הבתולה הנוצריה. הליגה הקתולית לא נשארה חייבת, והוציאה תגובת נזיפה קשה

splash

בווידיאו: דומה אבל שונה - קים מסתובבת עם ז'קט עור שעליו מתנוסס פרצופה.

קים קרדשיאן מעצבנת את הקתולים, ואת הטבילה האסורה היא עושה פעמיים ברציפות. בסוף השבוע האחרון היא תועדה על ידי צלמי הפפראצי כשהיא יוצאת ממסעדה בלוס אנג'לס, לבושה בשמלה שחורה קטנה ובעיקר מאוד שקופה. השקיפות היא לא מה שהסעיר את הצלמים, שכבר הורגלו למגמה האהובה עליה. הפעם היתה זו דמותה של מריה הקדושה שהיתה תפורה באזור החזה, מיקום אסטרטגי אותו לא ניתן לפספס.

עוד באותו נושא:
קים וקלואי עושות האחיות מלול בהפקת אופנה נועזת
מחוך מעל סווטשירט: קים מסבירה את האובססיה
קים קרדשיאן או סל בצלים - מי לבש את זה יותר טוב?

קים מציגה בטוויטר את הקימוג'י החדש

ייתכן והשמלה לא היתה מעוררת מחלוקת אם היא לא היתה מגיעה בתגובה ישירה ומאוד מאוד מהירה לסערה קודמת בנושא, שהחלה מוקדם יותר באותו יום - לאחר שהוסיפה הקרדשיאנית נר תפילה לאוסף האימוג'יז שלה, Kimoji, שמציע אימג' של נר ועליו קים עצמה בתפקיד אותה בתולה נוצריה קדושה. למעוניינים, את נר קים הבתולה ניתן לרכוש ב-18 דולרים.

תגובות נוסח "גועל נפש" ו"כנוצרי אני נעלב ונבוך" שטפו את הפיד של טוויטר. לצדן היו גם כאלה שכתבו "קים אנחנו אוהבים אותך, אבל הפעם באמת הגזמת". גם הליגה הקתולית הצטרפה לקריאות, ונזפה בכוכבת הריאליטי שהיא מנצלת את הקדושה ומוזילה אותה כדי להשיג כותרות. "מעולם לא ראינו שום אינדיקציה לכך שקים קרדשיאן 'מעריצה' את מריה הבתולה", נכתב בהודעה רשמית, "באמצעות נצלנות היא דואגת להיות הכותרת החמה".

טעימה ממה שהולך בטוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully