וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפהפיות, נסיכות והישגים גדולים: רגעי הסטייל שעשו לנו את השבוע

17.6.2017 / 8:38

סופי מצ'טנר מהפנטת על שער ווג אוקראינה, קארה דלווין הקצוצה מדהימה בשמלת ברברי, מלניה טראמפ קז'ואלית בדולצ'ה וגבאנה, קייט מידלטון מקסימה בזארה, סינדי קרופורד באיטליה, אופרה ווינפרי מצטרפת לעדת מעריצי גל גדות, ומיני איחוד נוטף סטייל של "השטן לובשת פראדה"

צילום מסך

בווידיאו: רקדני הבלט של פריז בביגוד שעוצב עבורם על-ידי אוליביה רוסטאן מבית אופנת-העל הצרפתי בלמיין.

ג'סיקה צ'סטיין, הג'ינג'ית הכי לוהטת בהוליווד שהייתה פעמיים מועמדת לאוסקר, נישאה לבן זוגה מזה מספר שנים, ג'אנלוקה פאסי דה פרופוסולו, אריסטוקרט איטלקי ומנהל בתאגיד האופנה מונקלר. החתונה נערכה בווילה של משפחת החתן בצפון איטליה (Villa Tiepolo Passi), לא רחוק מוונציה. מיני איחוד של "השטן לובשת פראדה" התקיים עם הגעתן של שתי חברותיה של הכלה, אן האת'ווי ואמילי בלאנט. צ'סטיין לבשה שמלת סטרפלס בעיצוב אישי של ריקרדו טישי, גם הוא אורח בחתונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ומי על שער גיליון יולי של ווג אוקראינה? סופי מצ'טנר. הדוגמנית הישראלית-בינלאומית היפהפיה צולמה בשמלת ראפלס משגעת של גוצ'י בסגנון ספרדי על-ידי יניב אדרי. את הסטיילינג עשה סיימון אלמלם ואת השיער יניב זאדה. הדוגמן הוא חאבייר בוסטל הספרדי. יצא נהדר.

כשחברה טובה מזמינה לארוחת ערב מיוחדת בגני ארמון בקינגהאם לטובת ארגון הפועל נגד ציד לא חוקי של פילים, לא אומרים לא. אז קארה דלווין התלבשה מהמם, סירקה את התספורת הקצוצה שלה (אילוץ של תפקיד קולנועי) והלכה לתמוך בחברה הטובה הדוגמנית דוצן קרוס, שארגנה את אירועSave the Elephants. הצטרפו אליה נעמי קמפבל, אריזונה מיוז, נטליה וודיאבונה ועוד. שמלת הברברי של קארה - ראפלס ומשחקי השקיפות בגוון הטורקיז - הייתה אחת היפות שהיא לבשה אי פעם לאירוע חגיגי. ואנחנו יותר ממרוצים.

בנקודה הזאת בחייה סינדי קרופורד לא בדיוק נענית לכל הצעת עבודה, אבל סופרמודל שנות ה-90 הסכימה לשמש פני קמפיין מים המינרליים מתוצרת איטלקית. לשם כך בת ה-51 נסעה לוונציה לסיור קידום מכירות. זמן קצר לאחר הגעתה היא כבר הצטלמה על רקע תעלת מים וגשר בשמלת מייקל קורס תכולה ומחמיאה.

והיא כמובן קפצה לבקר חברים טובים מן העבר. סטפנו גבאנה (משמאל) ודומיניקו דולצ'ה (מימין) שמחו לארח אותה בסטודיו שלהם והכל נראה כמו שנת 1997 אול אובר אגן.

מלניה טראמפ עשתה רשמית את המעבר לבית-הלבן. הגברת הראשונה שהתגוררה עד כה בפנטהאוז של המשפחה במגדל טראמפ בניו-יורק, נראתה לצד בנה והנשיא (לא בתמונה) כשהיא יוצאת ממסוק נשיאותי שהנחית אותה במדשאת הבית-הלבן. היא הציגה ביגוד קז'ואלי של דולצ'ה וגבאנה. ועל-כך סטפנו גבאנה, חצי צמד מעצבי-העל האיטלקיים, מודה לה.

תמונות ארכיון של ברוק שילדס משנות ה-80 הן תמיד משהו שנעים להיזכר בו. ומסתבר שגם בווג פריז חשבו כך. השחקנית האמריקאית האהובה שימשה תירוץ נהדר למגזין לכתבה על פן באותו הסגנון הישן שלה ש"הוא עדיין השראה עבור כולנו". היא עצמה שמחה להיתקל בעצמה, מודל שנת 1982.

בין השנים 1986-1995 פעוטה תכולת עיניים בסדרה "צער גידול בנות" שבתה את ליבנו. למעשה, מישל הקטנה גולמה על ישי תאומות (נוהג ידוע בטלוויזיה ובקולנוע מפאת חוקים מגבילים של העסקת קטינים). התאומות, מרי-קייט ואשלי אולסן, ניהלו מאז קריירת משחק מצליחה בטלוויזיה ובקולנוע, השיקו קו מוצרי לייף-סטייל על שמן, והרוויחו עשרות מיליוני דולרים. ב-2007 הן השיקו מותג אופנה מוצלח משלהן, The Row, ומאז כבר הספיקו לזכות פעמיים בפרס עיצוב בגדי הנשים בטקס פרסי מועצת האופנה האמריקאית. השבוע הן חגגו (רק) 31. כאן הן בתמונה מתוך ארכיון מגזין וניטי פייר מ-2003, בהיותן בנות 17.

עוד מעריצה מושבעת של וונדר-וומן. אחרי לופיטה ניונגו וג'סיקה צ'סטיין שהביעו הערצה עמוקה לוונדר-וומן ולגל גדות, אופרה ווינפרי מצטרפת למועדון המעריצים. בווידיאו שהיא העלתה אפשר לראות כמה מרגשים אותה כלי פופקורן, כתר וחפתי וונדר-וומן.

לא ייאמן, אבל לסיינה מילר לא היה חשבון אינסטגרם עד כה. השבוע השחקנית הבריטית המוכשרת עם חוש הסטייל המפותח פתחה אחד לעצמה. הפוסט הראשון - תמונת סלפי בחולצת הטי האיקונית של דיור, שמכריזה ש"על כולנו להיות פמיניסטיים" ושתי כפות ידיים מורמות עם הכיתוב (החצוי) "ברכות". וולקאם סיינה. נעקוב.

מוצרים ראשונים של מותג היופי החדש והאישי של קים קרדשיאן, wwk, הנושא כמובן את ראשי תיבות השם של כוכבת הריאליטי הגדולה מכולן. מה היא מציעה קודם כל? קרם קונטור וערכת הבהרות בארבעה גוונים, כמובן. הכל על wwk וגלריית מראות יופי בלתי נשכחים של קים כאן.

הדוגמנית הרותחת גרייס אליזבת ובגד-הים השלם והמושלם שלה מבית מיו מיו בגיליון יולי של הווג היפני. צילם בכשרונו הרב פטריק דמרשלייה.

והנה קארה דלווין הקטנטנה בסרטון ישן, מתעקשת לשלוף החוצה שן חלב מתנדנדת. איזו מותק.

קוקו שאנל התגוררה שם 34 שנה, הנסיכה דיאנה סעדה שם את הסעודה האחרונה בחייה, קייט מוס אמרה פעם שהיא רוצה לעבור לגור שם. מלון היוקרה הפריזאי ריץ המחודש, כמובן גם מלון תעשיית האופנה בכל שבוע אופנה פריזאי, מציג את חדר מס' 409. אהבנו.

שנתיים עברו מאז החל מירוץ דונלד טראמפ לנשיאות. התמונה הזאת של הנשיא ומשפחתו צולמה אז עם הכרזתו על מועמדותו. אפשר לומר הרבה על טראמפ כנשיא והדעות על כך חלוקות. אבל קשה שלא להסכים שמשפחתו היא אחת הפוטוגניות אי פעם בבית-הלבן.

היום ייערך בלונדון האירוע המרכזי לציון יום ההולדת של המלכה. בשיאו תתייצב משפחת המלוכה במרפסת ארמון בקינגהאם ותצפה לעיני קהל רב במטס חגיגי של חיל האוויר המלכותי. כך זה נראה בשנה שעברה, כולל הציווי החד משמעי של המלכה לוויליאם: Get Up! לא מתעסקים עם סבתא.

והנה קייט ביום ו האחרון בבלייזר זארה אביבי חמוד מאין כמותו. נבין אם תחושו רצון עז לאחד משלכן. גם אנחנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully