וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שש שנים אחרי: "הילדה היפה בעולם" נכנסת לליגה של הגדולים

17.9.2017 / 8:52

שש שנים אחרי שעוררה סערה עם פרסום תמונות סמי פרובוקטיביות שלה בווג פריז כשהייתה רק בת 10, תילן בלונדו חוזרת לתת פייט לדוגמניות מפורסמות ממנה, מוכתרת כ"אייקון בהתהוות" ואפילו כ"קול של דור". כך היא נראתה בשבוע האופנה של ניו יורק

THYLANE - Short Film 3'30 (With Thylane Blondeau Written and Directed by NP Novak Produced by Gerard Kadoche Remake Prod / The Makers DOP Luca Coassin AIC)

תילן בלונדו חוזרת. למעשה היא לא הלכה לשום מקום, אולם את הפריצה הגדולה שלה - שהכתה גלים בכל העולם - היא עשתה ב-2011. הילדה הצרפתייה, שזכתה אז לכינוי "הילדה היפה בעולם", עוררה סערה בסדרת צילומים שנויה במחלוקת שפורסמה במגזין ווג פריז. היא הוצבה במרכזה של הפקת אופנה פולמוסית, כשהיא לבושה בביגוד מנצנץ ונועלת נעלי עקב, בסטיילינג של נשים בשלות ופרובוקטיביות - וכל זה כשהיא רק בת 10.

אתם קוראים נכון, את טבילת האש שלה כדוגמנית עשתה בלונדו כבר כשהייתה בת 4, עבור בית האופנה של ז'אן פול גוטייה, ובגיל 10 היא כבר דיגמנה בגדים לנשים. הדבר עורר דיון סוער בזמנו בסוגיית המיניות של ילדות ובנות עשרה בתעשיית האופנה.

תילן בלונדו. אתר רשמי
אי אפשר להוריד ממנה את העיניים. תילן בלונדו כשהיתה ילדה/אתר רשמי

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

הילדה שעוררה סערה אופנתית חוזרת בקאמבק מפתיע

לכתבה המלאה
"כל סלפי שלה הוא הצהרה של הערכה עצמית והעצמה"

בתם של כדורגלן העבר פטריק בלונדו ושדרנית הטלוויזיה שהפכה למעצבת אופנה ורוניקה לוברי, הופיעה במגזין בפוזות שהיו מי שראו בהן לא ראויות, מה שגרם לרבים לפקפק בשיקול דעתה של עורכת המגזין דאז קארין רויטפלד. פרנסואה פינו, יו"ר חברת האחזקות PPR המחזיקה בבעלותה מותגי אופנה יוקרתיים, ראה בהפקה חוסר טעם משווע ואיים להפסיק את פרסום המודעות של מותגי החברה במגזין.

היום בלונדו כבר בת 16, ובניגוד לדוגמניות אחרות שרק מתחילות את הקריירה בגיל הזה, לה כבר יש רזומה מכובד בתחום. בשבוע שעבר היא זכתה להשאיר את חותמה בשבוע האופנה בניו יורק, שם משכה את תשומת לב הצלמים כשישבה בשורה הראשונה בתצוגת האופנה של קולקציית אביב-קיץ 2018 של מייקל קורס ואימצה לעצמה את מראה ה"לא מחייכת לעולם" מבית מדרשה של ויקטוריה בקהאם.

אחרי שהשתתפה בקמפיינים של ראלף לורן ולקוסט, התנוססה על שערים של מגזיני אופנה נחשבים והצטרפה לסוכנות הדוגמנות היוקרתית IMG, ממש לאחרונה חתמה בלונדו על חוזה דוגמנות רציני ראשון כפרזנטורית החדשה של חברת הקוסמטיקה לוריאל, לצד דוגמניות מובילות כמו דוצן קרוס וברברה פלווין. למעשה, בדיוק ביום הולדתה ה-16 שהתקיים באפריל האחרון, הכריזה עליה לוריאל כעל נציגתם הגלובלית הצעירה ביותר אי פעם וקראה לה "אייקון בהתהוות".

תילן בלונדו בשבוע האופנה בניו יורק. Richard Buxo / Splash News, splash
בלונדו בתצוגה של מייקל קורס בניו יורק, בשבוע שעבר/splash, Richard Buxo / Splash News

"עם יותר ממיליון עוקבים באינסטגרם, חשבון טוויטר, סנאפצ'ט וערוץ ביוטיוב שם היא משתפת את עוקביה בעצות היופי שלה, בלונדו נולדה לעולם הביוטי הדיגיטלי, המוכר לה היטב", נמסר מלוריאל. "היא יוצרת בעצמה את התדמית שלה, כותבת בעצמה את הסיפור שלה, כל תמונת סלפי שלה או כל סרטון וידיאו הם הצהרה של הערכה עצמית והעצמה. היא לוקחת את החיבור הדיגיטלי לרמה גבוהה יותר, ומתקשרת ישירות עם מעריצים, בפשטות יפהפייה".

וזה ממשיך: "היא מעוררת השראה במאות אלפי נשים צעירות. היא הקול של דור שמבלה את זמנו בלהתחבר זה לזה - יותר מכל דור אחר בעבר", אמר פייר-עמנואל אנז'לוגלו, הנשיא העולמי של לוריאל פריז. "הדור הזה זקוק לדוגמנים שאפתניים שמפרשים מחדש את היופי ומשפיעים על היופי דרך היצירתיות והסגנון שלהם. לוריאל פריז שמחה לצרף למותג שדוחף את היופי הדיגיטלי קדימה את תילן כשגרירה של המוצרים המתקדמים והמתוחכמים ביותר, המיועדים לנשים צעירות שמחפשות ביטחון עצמי והעצמה".

תילן בלונדו בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה לסתיו 2017 בשבוע האופנה של מילאנו. GettyImages
על המסלול של דולצ'ה וגבאנה בשבוע האופנה של מילאנו/GettyImages

אמה של בלונדו עומדת מאחורי קריירת הדוגמנות של בתה והגנה עליה בעבר: "אני חושבת שהפרסומות של 'פטיט באטו' (מותג ביגוד ילדים צרפתי) המציגות ילדות בנות 11 עם פטמות בולטות הרבה יותר מזעזעות. הבת שלי אפילו לא עירומה, אין צורך להגיב בחוסר פרופורציה. אני מודה בעצמי שהייתי בהלם בזמן הצילומים אבל תרשו לי לדייק - הדבר היחיד שהפתיע אותי הייתה השרשרת שהיא ענדה ששוויה יותר מ-3 מיליון אירו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונותיה של תילן בלונדו שעוררו סערה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ילדות בהפקת Cadeaux של ווג פריז, ינואר 2011. Sharif Hamza,
מוגזם מדי? תילן בת ה-10בצילומים למגזין ווג פריז/Sharif Hamza

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully