וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הסיכוי? שש נשים שאינן מכירות הגיעו לחתונה באותה שמלה

23.9.2017 / 23:54

"אנחנו לא השושבינות": שש אורחות הגיעו כל אחת בנפרד לחתונה כשהן לבושות באותה שמלת מבית המותג Forever New. ככה הן הגיבו לתאונה האופנתית

אלה שמלות הכלה הכי מוכערות שראינו/תיעוד מרשתות חברתיות לפי סעיץ 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסרטון: עוד פדיחות שיכולות לקרות בחתונות.

נשים רבות מבלות שעות - ולעיתים גם ימים - בחיפוש אחר השמלה המושלמת לחתונה של חברתן הטובה, כשהסיוט הגדול מכולם - ואין אחת שלא תודה בזה - הוא שמישהי אחרת תלבש בדיוק את אותה שמלה כמו של. זה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע האחרון, כשלחתונה הגיעה שתי מוזמנות באותה שמלה בדיוק. הן היו נבוכות אבל לא כמו כשגילו שהן לא לבד - ועוד 4 נשים רכשו בדיוק את אותה שמלה לערב המיוחד הזה.

שש הנשים הגיעו כל אחת בנפרד לבושות בדיוק באותה שמלת עיפרון של מותג ההלבשה Forever New, שעלותה עומדת על 159.99 דולרים. אחרי מבוכה קלה, השש בחרו לקחת את התקרית בהומור והצטלמו לצד הכלה המושעשעת. אחרי האירוע, דבי ספרנסה מסידני שיתפה את התמונה שלהן בעמוד הפייסבוק של Forever New וכתבה: "אתם צריכים להתחיל להכין 'רשימת כלות' כדי שהלקוחות שלכם יוכלו לברר אם מישהי אחרת רכשה את אחת השמלות שלכם לאותו אירוע".

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

הלבוש של המורה והתלמידה נחשב נועז מדי. מה אתם חושבים?

לכתבה המלאה

"לא, אנחנו לא השושבינות. רק האורחות. אני חושבת שמגיע לי שובר מתנה על כל הפרסום הזה", היא צחקה. רק יומיים מאז פרסום התמונה, הפוסט קיבל כמעט 32 אלף לייקים ויותר מ-7 אלף תגובות. נשים רבות הודו בתגובות שזה הסיוט הגדול ביותר שלהן. אחת כתבה: "זה לא ייאמן. הסיוט הכי גדול שלי חחח, לחתונה האחרונה ארזתי שתי שמלות רק למקרה".

השמלה הזאת היא כנראה בחירה פופולרית לעונת החתונות, כשכמה נשים הודו שרכשו או התכוונו לרכוש את השמלה לאירוע שלהם. "בדיוק עמדתי לקנות את השמלה הזאת לחתונה בסוף השבוע הזה", אמרה אישה מקווינסלנד ואחרת הוסיפה: "או מיי גאד, אני מכירה מישהי שהשושבינות שלה לבשו את השמלה הזאת לא מזמן". הכי אוקוורד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully