וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה גילה האמיתי של הדוגמנית הצרפתייה שכובשת את העולם

7.12.2017 / 8:57

יסמינה רוסי, אחת הדוגמניות המבוגרות והמצליחות, מוכיחה גם בגילה המופלג שהיא יכולה לדגמן בגדי ים ועדיין להיראות טוב יותר מהרבה דוגמניות צעירות ממנה. טיפ לגולשות: היא גם חושפת את הסודות שלה לאנטי-אייג'ינג

Yazemeenah Rossi - Flying scarf...El Matador beach, Malibu

הדוגמנית הצרפתיה יסמינה רוסי היא ההוכחה לכך שגיל זה רק מספר. מאחר שהיא החלה לדגמן רק בגיל 28 ועשתה את הפריצה הראשונה שלה בעולם הדוגמנות רק בגיל 45 כשכיכבה בקמפיינים של מרקס אנד ספנסר ו-JD Wiliams, מתקבל על הדעת שהיום, כשהיא בת 62, קריירת הדוגמנות שלה עוד רחוקה מלהסתיים. כן, רוסי כבר בת 62 ועדיין מככבת בקמפיינים עולמיים להלבשה תחתונה ולבגדי ים - ולא מתביישת בנתונים שלה. עם עור בריא ושיער כסוף ומהפנט כמו שלה, גם אנחנו לא היינו מודאגות.

רק לפני שנתיים היא החליטה להגשים חלום נוסף ולפצוח בקריירת משחק, והשנה היא נבחרה להיות הפנים של קולקציית בגדי הים של מותג ההלבשה התחתונה Land of Women. לאורך הקריירה שלה רוסי סירבה להיענות לבקשת סוכניה לצבוע את שיערה, מה שהתברר כהתעקשות משתלמת, שכן השיער הלבן הפך לסימן הההיכר שלה שמושך תשומת לב עולמית.

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

לא תאמינו מהו גילה האמיתי של זמרת הפופ הטורקיה

לכתבה המלאה

הבחירה ברוסי לקמפיין בגדי הים שוברת את כללי עולם האופנה המקובעים. במקום לבחור בדוגמנית צעירה שתדגמן בפוזות סקסיות למצלמה, מנהלי הקמפיין בחרו ברוסי, דוגמנית מבוגרת שתשווק את הליין באופן אלגנטי ומעודן יותר. הקמפיין נושא תווית נורא ברורה: ליופי אין גיל. רוסי מנצלת את הרגע כדי להמשיך במסע ההעצמה הנשית שלה, ואומרת שתמשיך לדגמן עד סוף ימיה, לא רק בשבילה - אלא גם בשביל כל מי שהיא מהווה עבורה מודל לחיקוי.

"אני לא עושה את זה רק לשם הדוגמנות. אני רוצה להנציח יופי ואנרגיה חיובית לחיים", היא הסבירה לדיילי מייל, "בכל בוקר אני מתעוררת בלי סדר יום מאורגן ואני שמחה על זה. אני מדגמנת להנאתי. לא כדי לרצות את האגו שלי. אני עושה את זה כבר הרבה זמן ונהנית מזה כל יום יותר ויותר. זה כאילו הלב שלי עומד להתפוצץ כל בוקר".

מנהלי הקמפיין הוסיפו ואמרו: "הקמפיין נוצר כדי להגדיר מחדש נשיות וחושניות בתנאים שלנו. יסמינה מגלמת את הביטחון העצמי, האינטיליגנציה והחן חסרי הגיל. לא יכולנו לבחור דוגמנית טובה ממנה".

בראיונות קודמים, חשפה רוסי את הסוד שלה לאנטי-אייג'ינג. רבים תהו כיצד היא מצליחה לשמור על עור בריא וחלק וניסו לדלות ממנה מידע על התכשירים המיוחדים בהם היא משתמשת. להפתעת אוהדיה, היא משתמשת במוצר רגיל, יומיומי, שכולנו משתמשים בו לצרכים אחרים - שמן זית. היא מורחת את השמן על עור הפנים והשיער. "התקשורת גורמת לנו לחשוב שאנחנו זקוקים למוצרים מסוימים כדי לשמור על עור חלק ובריא רק כדי שהם יוכלו לשווק אותם", היא מסבירה. מלבד שמן זית, היא משתמשת בשמפו אורגני עם קנבוס לשיער ונמנעת כמעט לחלוטין ממזון מעובד וממוצרים קוסמטיים מלאכותיים. בנוסף היא סיפרה שהיא עושה הרבה יוגה וסקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully