וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוונטי פור סבן: חגיגת קיץ

31.5.2011 / 10:53

מיצג האופנה של טוונטי פור סבן לקיץ 2011 היה עתיר צבע, אבל הוכיח שמישהו שם נדבק באובססיביות יתרה לטרנד. אולי היה כדאי לשחרר קצת?

מיצג קיץ 2011 של טוונטי פור סבן. נמרוד סונדרס
קולור-בלוקס לפנים. טוונטי פור סבן/נמרוד סונדרס

רשת האופנה 'טוונטי פור סבן' הציגה אמש ביפו את קולקציית קיץ 2011 באיחור אופנתי מחושב מתוך כוונה לחגוג בנפרד העונה ולהכניס קולקציה חדשה שניות לפני שמתחילים הסיילים במקומות אחרים. תצוגת האופנה הייתה למעשה מיצג שהתחיל באיחור פחות מחושב ופחות אופנתי, עם המון צבע, צבע ועוד צבע. ברוח הקטלוג החדש בו מככבת יוליה פלוטקין, הפרזנטורית של המותג, נעטפו הדוגמניות בבד שחור מכף רגל ועד ראש. מדוע? כי אצל 'טוונטי פור סבן' הצבע הוא השחור החדש, בעוד שהשחור הוא רק רקע להעצמת הצבע. וכך, בלוקי צבע, כמיטב המסורת של קיץ 2011, צבעו וצבאו את המסלול הקטן: כתום, כחול, ורוד פוקסיה, ירוק, סגול וצהוב בגווני ניאון.

מיצג קיץ 2011 של טוונטי פור סבן. נמרוד סונדרס
הגוף שחור, הבגד צבעוני/נמרוד סונדרס

הקולקציה הנוכחית מורכבת מארבע קבוצות עיקריות. הראשונה מבוססת בעיקר על בייסיק יומיומי; השנייה מתמקדת בבדים וטקסטורות על טהרת השיפון והכותנה, שהם מאסט מקומי; השלישית, מאופיינת בצבעוניות אקלקטית והדפסים, ואילו הרביעית מותחת את גבולות בלוקי הצבע ומקדישה להם חטיבה שלמה של פריטי ערב.

באירוע בלטו במיוחד שמלת מקסי בהדפס גיאומטרי צבעוני, שמרמזת על שמלת המונדריאן המיתולוגית של מעצב העל הצרפתי איב סאן לורן. מלבד השמלה, קרצו גם אוברול בעל רגל רחבה בגוון אפרסק, חולצת שיפון בעלת שני צבעים וגופיות פסים קלילות.

מיצג קיץ 2011 של טוונטי פור סבן. נמרוד סונדרס
מישהו לקח את הטרנד רחוק מידי?/נמרוד סונדרס

נראה כי הרשת, שקיימת כבר כ-4 שנים, מכוונת בעיקר למטה בסקאלת הגילאים, והיא לוקחת את המיתוג שלה צעד אחד קדימה בקולקציה הנוכחית. חלל התצוגה ביפו עוצב בהשפעת גלריות אורבאניות מניו-יורק ולונדון. החלל שפע תמונות סטילס בגדלים שונים, וכן הוקדש בו חדר שלם לקטעי וידאו-ארט שצולמו לכבוד התצוגה על ידי אנדי אבזאך וגרג קוטלר. השניים שעומדים מאחורי השם KASAFILMS, צילמו בעבר קליפים וסטילס לעמיר לב ולטרי פויזן, ושמחו גם לשתף פעולה עם מותג האופנה המדובר.

עת המעבר מהחורף לקיץ, השילו מעצמם בתי האופנה את הגוונים החיוורים ונתנו לצבע להשתחרר. גוצ'י, ז'יל סנדר, ומארק ג'ייקובס היו מהראשונים שתבעו את כוחו של הצבע בעונה הנוכחית. הטרנד התפשט כמו אש בשדה קוצים, ואומץ בחום ואהבה על ידי רשתות האופנה בארץ ובעולם, שמתרגמות מדי עונה את הטרנדים החמים. ניכר, ש'בטוונטי פור סבן' נרשמה התלהבות יתר מטרנד הקולור-בלוקס, אחרת קשה להסביר את החוסר במוטיבים אחרים או מקוריים יותר מלבדו.

מיצג קיץ 2011 של טוונטי פור סבן. נמרוד סונדרס
מיצג קיץ 2011 של טוונטי פור סבן/נמרוד סונדרס

מחירים: חולצות טריקו: 39.90-129.90 שקלים; חולצות אריג: 99.90-169.90 שקלים; חצאיות: 99.90-189.90 שקלים; שמלות: 119.90-289.90 שקלים; מכנסיים וג'ינסים: 149.90-249.90

מיצג קיץ 2011 של טוונטי פור סבן. נמרוד סונדרס
איב סן לורן שיק?/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully