וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובמבר יהיה חם: עירום מושך בשערי ווג

26.10.2011 / 8:03

למרות שהחודש ה-11 עומד באירופה בסימן משפחתיות חמימה לקראת כריסטמיס, בווג חושבים אחרת - 4 שערי עירום מושכים לסוף השנה

ווג ספרד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטשה פולי על שער ווג ספרד, נובמבר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

על שער ווג ספרד מתנוססת תמונת שחור לבן של הסופרמודל הרוסיה נטשה פולי. בת ה-26 היפיפייה התייצבה בעירום פרונטלי מול מצלמתם של צמד צלמי האופנה ההולנדיים אינס ואן לאמסוורדה ו-וינוד מטאדין, או בקיצור כפי שהם ידועים, אינס ו-וינוד. השניים, זוג בחייהם האישיים והמקצועיים, ידועים בצילומי קמפיינים והפקות, המשלבים רוח עצמאית ואמנות עם צילום מסחרי. הגיליון עצמו מוקדש לפולי ועוסק, בין היתר, בהצלחתה המקצועית ובחתונתה בסן טרופז לאחרונה. כפי שנוהגים מגזיני אופנה ותרבות רבים לאחרונה, גם ווג ספרד של נובמבר קיבל תואר משלו: 'La piel que habitó' ('העור בו אני חי') - שמו של הסרט החדש של אלמודובר שבמרכזו עומד מנתח פלסטי וכנראה גם סוג של רציונל לעירום הנועז על השער, שאין ספק שיימצא מי שיחשוב שהוא אקסטרימי מדי עבור מגזין אופנה. מכל מקום, נטשה פולי בבלונד פלטינה, עירום חטוב, ואקססוריז המסתכמים בכמה צמידים בשילוב טקסט בוורוד, לבן ושחור, יוצרים את אחד השערים האטרקטיביים לחודש נובמבר השנה.

ווג פורטוגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרה סאמפיו על שער ווג פורטוגל, נובמבר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

בווג פורטוגל גילו פטריוטיות ובחרו בשרה סאמפיו, הדוגמנית המצליחה ביותר מפורטוגל היום. כחולת עיניים ועבת שפתיים ידועה בדמיונה לדוגמנית העל הברזילאית אדריאנה לימה ומוכרת מקמפיין ארמני אקסצ'יינג'. בת ה-20 היא גם מהדוגמניות הכי יפות בתעשייה היום. למרבה האכזבה, תמונת השער שלה בווג פורטוגל, סקסית ככל שהיא, לא ממש משקפת את היופי האקזוטי שלה. אבל השילוב של מעיל פרווה ועירום יוצר דיסוננס מושך תשומת לב שכפי הנראה אליו התכוונו במגזין. על הצילום אחראי צלם האופנה והארכיטקטורה הספרדי לואיס מונטיירו הנוטה לסגנון רב הבעה וצבעים עזים מודגשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ווג רוסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלונדינית והמקועקע המחובקים על שער ווג רוסיה, הם סולן 'מארון 5' ושופט בריאליטי הכשרונות The Voice, אדם לוין (32) והדוגמנית הרוסיה אנה ויאליטסנאייה (26) הידועה בתעשייה פשוט כ'אנה v'. בני הזוג אשר נפגשו לפני כשנה במסיבת 'ויקטוריה'ס סיקרט', מנוסים למדי בעירום מצלמה; היא בכמה הפקות אופנה והוא בגיליון פברואר השנה של 'קוסמופוליטן' בו התפשט לצורך מה שנועד להיות קידום מודעות בקרב גברים לסרטן אשכים. כזכור, הם גם כיכבו בווידאו-קליפ ללהיט 'מארון 5', Never Gonna Leave This Bed. 'מארון 5', אגב, לצד קניה ווסט, יופיעו בתצוגה השנתית של 'ויקטוריה' בחודש הבא בניו יורק. את שער הזוג המצודד צילם צלם האופנה הצרפתי אלכס מלכה המנוסה בצילום קמפיינים פרסומיים למותגי יוקרה וצילום סלבריטאים לשערי מגזינים.

ווג גרמניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוזי הנטינגטון ווייטלי על שער ווג גרמניה, נובמבר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית שהפכה לשחקנית, רוזי הנטינגטון ווייטלי, על שער ווג גרמניה של נובמבר השנה. הבריטית בת ה-24 התפרסמה שנה שעברה כמחליפתה של מייגן פוקס בחלק ה-3 של סדרת סרטי 'רובוטריקים'. בדומה לקמפיין סתיו/חורף 2011 של ברברי עם רוזי, גם פה הסטיילינג ללא ממש כולל יותר מדי ביגוד או אקססוריז. למעשה, נראה שסידור הזווית של שרשרת מנצנצת, היה עיקר התעסוקה בתחום הסטיילינג. אבל יצויין כי האיפור-שיער נעשו באופן מהוקצע; בלונד-דבש בוהק, עיניים מעושנות וליפסטיק ורדרד שהותאם לעור השזוף במיוחד (ביחס לעונה). את השער הלוהט צילם אלכסיי לובומירסקי, צלם אופנה חביב על סלבריטאים שהיום כמעט ולא עובר חודש מבלי שמתפרסם שער מגזין אופנה כלשהו שהוא אחראי לו.

  • עוד באותו נושא:
  • מגזינים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully