וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה גם אנחנו נראות? דוגמניות-העל חושפות את הצאצאים

16.4.2017 / 8:17

בניגוד למה שהיה מקובל בעבר, הדוגמניות היום מציגות בגאווה את ילדיהן, מצטלמות איתם לקמפיינים, לוקחות אותם לנסיעות עבודה מסביב לעולם, ולא מחביאות אותם מצלמי הפפראצי. הרי בסופו של יום, בדרכן לאיסוף מהגן או לסיבוב בקניון, הן כולן בדיוק כמונו, לא?

ג'יזל בונדשן ושני ילדיה ויויאן ובן בחוף הים, קוסטה ריקה, מרץ 2015; סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, ניו יורק, פברואר 2017; כריסטי ברינקלי ובתה סיילור באירוע VIBES by Sports Illustrated, יוסטון, טקסס, פברואר 2017. SPLASH
GETTY, אתר רשמי
גם הדוגמניות לובשת לפעמים אווירת חג משפחתית/אתר רשמי, SPLASH GETTY
בעידן הרשתות החברתיות, ילדון חמוד, במיוחד כזה שנושא את הגנים המוכרים והמוצלחים של האמא היפה שלו, הוא אטרקציה מבוקשת

היו ימים שבהם דוגמנית הייתה בדרך כלל בחורה צעירה ויפה בעלת מראה קטלוגי, שעסקה בדוגמנות רק בדרך ל"חיים האמיתיים", כלומר, עד שהיא תמצא בעל ותהפוך לאמא. כשזה קרה, העיסוק הלא רציני שלה נשאר מאחור כיוון שאישה נשואה, ובוודאי אם לילדים, לא נתפסה כדמות נכונה לקידום ליפסטיק או חצאית מיני. לכל היותר, פורמולה לתינוק או מקרר משפחתי. מי שהיו לה ילדים ושאפה להמשיך לעסוק במקצוע, הרבה פעמים לא חשפה את הסטטוס המשפחתי שלה.

היום הדברים כבר נראים אחרת. דוגמניות מציגות בגאווה את ילדיהן, מצטלמות איתם להפקות אופנה וקמפיינים ולא מחביאות אותם מצלמי הפפראצי. לפעמים הן אפילו לוקחות אותם לנסיעות עבודה מסביב לעולם, מביאות אותם לסט הצילומים או לשורה הראשונה בתצוגות אופנה. בעידן הרשתות החברתיות והתקשורת המהירה, ילדון חמוד, במיוחד כזה שנושא את הגנים המוכרים והמוצלחים של האמא היפה שלו, הוא אטרקציה מבוקשת. למעשה, כבר בשלב ההיריון.

המיני מי של סינדי קרופורד, כריסטי ברינקלי וקייט מוס, הבייבי המתוקה של בהטי פריסלו (ואדם לוין), שני החתיכים של סטפני סימור, המולאטים יפי התואר של דוצן קרוס, שלישיית כוכבי-העל של יולנדה חדיד ועוד - צילומי דוגמניות וילדיהן תמיד מבוקשים. ויש להודות, מרתקים למדי, במיוחד אלו הלא מבוימים. הרי בסופו של יום, בדרכן לאסוף ילד מהגן או לסיבוב בקניון, דוגמניות-על מתגלות כבדיוק כמונו, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully