וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט התעלפתי כששמעתי": סופי מצ'טנר חוגגת את שער ווג הראשון שלה

18.6.2017 / 7:58

צוות שכולו ישראלי, בהובלת הצלם יניב אדרי והסטייליסט סיימון אלמלם, אחראי להפקת האופנה היוקרתית בכיכובה של הדוגמנית בת ה-16. התמונות, שצולמו בחופי הכנרת עבור ווג אוקראינה, נחשפו בסוף השבוע. רשימת המותגים כוללת את גוצ'י, דיור, מיו מיו וקלואה

אתר רשמי

בווידיאו: סופי מצ'טנר פותחת את תצוגת דיור בשבוע האופנה של פריז, אוקטובר 2015.

סופי מצ'טנר מעטרת את שער גיליון יולי 2017 של ווג אוקראינה. הדוגמנית הישראלית צולמה בשמלת ראפלס משגעת ומלאת נוכחות של גוצ'י, על-ידי הצלם יניב אדרי. צוות שכולו כחול-לבן אחראי על צילום השער והפקת האופנה היפה הנלווית אליו, כשעל עבודת הסטיילינג חתום סיימון אלמלם, את השיער עיצב יניב זאדה ועל האיפור אחראית מיכל רונן. הדוגמן שצולם לצדה של מצ'טנר הוא חאבייר בוסטל הספרדי.

זהו למעשה שער ווג הראשון של הדוגמנית, מאחר ועל פי חוקי המגזין הנוקשים - מותר להצטלם לשער רק אחרי שמלאו למצולמת 16 שנים (סופי חגגה בדצמבר). זהו גם שער ווג הראשון של הצלם יניב אדרי, שמצלם לווג אוקראינה באופן קבוע. "ווג זה המגזין הנחשב בעולם, וזה היה החלום שלי להופיע על השער שלו", מספרת סופי לווואלה! אופנה. "רותם הסוכנת שלי לא סיפרה לי שזה הולך להיות שער כששלחה אותי לצילומים, היא רצתה להפתיע אותי, אבל שמעתי את הצוות מדבר, וכשהבנתי - כמעט התעלפתי! זה הישג עצום בשבילי וזה ממש מרגש".

הפקת האופנה המתפרסמת בגיליון החדש כוללת פריטים בעיצוב בתי האופנה המובילים בעולם. לצד שמלת השער הצהובה של גוצ'י, לובשת מצ'טנר שמלה בצבע תכלת עם פרינט פרחוני מבית מיו מיו; שמלה פרחונית נוספת, קיצית וחושפת כתפיים, באדיבות דולצ'ה וגבאנה; טרנץ' חאקי של המעצבת הבריטית סטלה מקרטני; ז'קט לבן בעיצוב דיור בשילוב אדג'י עם תחתוני גברים מבית אותו מותג; טופ קרושה לבן של קלואה; מכנסונים של פראדה; סוודר אוברסייז של מקס מארה; וטופ צהוב שקוף ומנוקד מבית המותג הצרפתי הבועט Y/project, אותו לייבל שאחראי לדגם הג'ינס השנוי במחלוקת שמתפרק לשניים.

את הלוק האחרון לבשה סופי בזמן שנהנתה משכשוך באגם פוטוגני. אם מסתכלים טוב על התמונה, רואים ברקע גרפיטי עם אותיות בעברית, שמסגיר מיד את הלוקיישן - ישראל - וליתר דיוק, אזור הכנרת.

עוד באותו נושא

חולון פינת פריז: סופי מצטנר פותחת שוב את התצוגה של דיור

לכתבה המלאה

מצ'טנר הצעירה חגגה לאחרונה שלושה הישגים נוספים - צילומים ללוק בוק החדש לקיץ 2017 של רשת אורבן אאוטפיטרס האמריקאית, צילומים ללוק בוק של רשת זארה הספרדית, והשתתפות בקמפיין של בושם "דייזי" החדש מבית מעצב-העל האמריקאי מארק ג'ייקובס, לצד קאיה גרבר, בתה של הסופרמודל סינדי קרופורד. לא רע בכלל.

בינואר השנה עלתה הילדה ליגה כשנראתה על המסלול היוקרתי של שאנל במסגרת שבוע הקוטור הפריזאי. מצ'טנר לבשה חליפת טוויד לבנה עם חגורה וכובע, וצעדה לצד קנדל ג'נר, בלה חדיד וליל רוז-דפ.

בשנתיים האחרונות התמוגגנו כל פעם מחדש לראות את הסינדרלה המתוקה מחולון מרחפת על המסלולים של בית אופנת-העל דיור, שהזניק אותה לתודעה העולמית. כזכור, מצ'טנר נחשפה לעולם ביוני 2015 כשהיתה חסרת כל ניסיון. היא הצטרפה לסוכנות הדוגמנות R&R של רוברטו בן שושן ורותם גור, ובעקבות היתקלות מקרית לכאורה ברחובות פריז עם רף סימונס, המעצב הראשי של דיור דאז, היא נבחרה לפתוח את תצוגת האופנה של קולקציית הקוטור לחורף 2015/16. מאז היא כבר הספיקה לפתוח תצוגה נוספת, ולהדק את קשריה עם המותג הצרפתי כשהצטלמה לקמפיין אביב 2016 בסטודיו של הצלם פטריק דמרשלייה, וכשנבחרה להוביל את קמפיין משקפי השמש. עזיבתו של סימונס השפיעה על היקף עבודתה של מצ'טנר בבית האופנה, אך כאמור - יש חיים אחרי דיור. נמשיך לעקוב ולדווח.

סופי מצ'טנר וקאיה גרבר בקמפיין הבושם דייזי של מארק ג'ייקובס לאביב 2017. אינסטגרם, צילום מסך
מצ'טנר/צילום מסך, אינסטגרם
סופי מצ'טנר בהשקת הבושם של מארק ג'ייקובס בבוורלי הילס מאי 2017. אינסטגרם, מערכת וואלה! NEWS
מצ'טנר בהשקת הבושם בבוורלי הילס. חולון 90210/מערכת וואלה! NEWS, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully