וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוברת למייגן מרקל: מלכת בהוטן מסתמנת כאובססיה החדשה

8.12.2017 / 8:00

מי היה מאמין שאושיית הסטייל הכי מסקרנת בז'אנר המלוכה תגיע ממונרכיה בודהיסטית מבודדת בהרי ההימאליה. בלי שמלות בהתאמה אישית ממותגי-על, וללא פריטים שנשלפו הרגע מהמסלולים, נדמה שג'סטון פמה בת ה-27, המלכה הצעירה בעולם, זכתה להארה

בשבועיים האחרונים נשטפו אתרי האופנה מסביב לעולם בסיקור בלתי פוסק של מייגן מרקל, מי שעתידה להינשא במאי הקרוב לנסיך הארי ותזכה לענוד על ראשה כתר ולהצטרף רשמית לבית המלוכה הבריטי. רק שבועיים בטייטל "מאורסת" וכבר זוכה השחקנית האמריקאית בת ה-36 להתהדר בכינויים כמו "מודל לחיקוי" או "אושיית אופנה", שבינינו - לא לגמרי הולמים את כישוריה. כן, גם אנחנו כאן הושפענו מההתלהבות וחטאנו בזה. אבל אי אפשר להתעלם מהעובדות: בדומה לגיסתה קייט מידלטון, שכבר זכתה לתופעה על שמה, "אפקט קייט", גם מרקל הצליחה ליצור היסטריה סביבה וגרמה לפריטים שלבשה בפומבי להיחטף מיידית ולהפוך לסולד אאוט.

לא רק נסיכות מבריטניה מייצרות אובססיה אופנתית. גם ראניה, מלכת הלבבות הירדנית, מטריפה את כולנו בבחירות הלבוש האלגנטיות, הצנועות והמרשימות שלה; לטיסיה מלכת ספרד מסקרנת אותנו עם המלתחה הפוטוגנית שלה; ו-ויקטוריה נסיכת הכתר השוודית זוכה לכותרות גם כשהיא לא לובשת שמלות של H&M.

אך בזמן שתשומת הלב העולמית מופנית כרגע לאירועי החתונה הבאה בממלכה הבריטית, בצד השני של העולם, אי שם בהרי ההימלאיה, יושבת מלכת הסטייל האמיתית. הכירו את ג'טסון פמה, מלכת בהוטן, שראויה להיות האובססיה החדשה שלכם, ולא רק בזכות כינויה המקומי "מלכת הדרקון".

מלכת בהוטן ג'סטון פמה. GettyImages
לבוש מסורתי שעושה חשק. ג'סטון פמה מלכת בהוטן עם קייט מידלטון במהלך ביקור רשמי, אפריל 2016/GettyImages
מלכת בהוטן ג'סטון פמה. GettyImages
מכונה במולדתה "מלכת הדרקון". החאליסי של המזרח/GettyImages

בחורות עם חוש סטייל מפותח שכבר נכנסו חזק לטרנד הקימונו, חלוקי הסאטן, הרקמות האתניות והפרינטים המעורבבים, יכולות לקחת השראה מהמלתחה הצבעונית של המלכה הבהוטנית, שלפי עמוד האינסטגרם שלה מקפידה גם להתאים את הבגדים שהיא לובשת לפרחים בגינה.

בגיל 27 בלבד, פמה היא המלכה הצעירה ביותר בעולם. את תואר האצולה היא קיבלה בשנת 2011 כשנישאה בגיל 21 למלך ג'יגמה קיזר נאמגייל ואנגצ'וק. עם נישואי השניים, מסר המלך לכלי התקשורת: "מזה זמן רב שאני מחכה להתחתן, אבל זה לא משנה מתי זה קורה - כל עוד אתה מתחתן עם האדם הנכון. אני בטוח שנישאתי לאישה הנכונה".

עוד באותו נושא

אופנה דיפלומטית: קייט מידלטון מעבירה מסרים באמצעות בגדים

לכתבה המלאה
מלכת בהוטן ג'סטון פמה. GettyImages
חובבות האופנה שעפות על טרנד הקימונו, חלוקי הסאטן, הרקמות האתניות והפרינטים המעורבבים יכולות לשאוב השראה/GettyImages
מלכת בהוטן ג'סטון פמה. GettyImages
זה מצטלם נהדר, אין מה לומר/GettyImages

בהוטן היא מדינה בודהיסטית מבודדת המונה פחות ממיליון איש, וידועה באחוזי פשיעה נמוכים באופן יוצא דופן. היא נחשבת לאחת מעשר המדינות בעלות מדד האושר הגבוה ביותר בעולם, ומדורגת ראשונה במדד הזה מבין מדינות אסיה. הלבוש המסורתי, "גהו" לגברים ו"קירה" לנשים, נחשב לפופולרי, וכפי שאפשר לראות גם מצטלם נהדר.

בטרם נישא הזוג המלכותי, היה המלך במערכת יחסים רומנטית עם קרובת משפחה של ג'סטון, בזמן שלמד באוקספורד. המלכה ג'טסון למדה אנגלית, היסטוריה, כלכלה, גיאוגרפיה וציור בפנימייה פרטית בהודו, ולאחר מכן היא המשיכה ללימודי פסיכולוגיה ותולדות האמנות באוניברסיטת ריג'נט בלונדון. בשנה שעברה נולד למלך ולמלכה בן ראשון, ויער של יותר ממאה אלף עצים ננטע לכבוד הנסיך הפעוט.

מלכת בהוטן ג'סטון פמה. GettyImages
נחשבת לאחת מעשר המדינות בעלות מדד האושר הגבוה ביותר בעולם. בהוטן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully