וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קורים דברים שלא דמיינתי שיקרו": בוגרת שנקר שמטריפה את מגזיני האופנה בעולם

16.1.2018 / 13:58

אחרי שהזמרת זנדאיה לבשה שמלה שלה וכיכבה במגזין W האמריקאי, כעת גם בווג איטליה מהופנטים מהטולים, הרקמות והצבעוניות העזה בעיצובים של שחר אבנט, ומקדישים לה כתבה רחבה, המסמנת אותה כאחת המעצבות הצעירות המסקרנות בעולם כרגע

האתר של מגזין ווג איטליה מסמן את שחר אבנט הישראלית כאחת המעצבות הצעירות המסקרנות בעולם כרגע, ומקדיש לה כתבה עם לא פחות מ-25 צילומים של דגמיה פלוס ראיון. ההצלחה של אבנט, שסיימה בהצטיינות לימודי עיצוב אופנה בשנקר בקיץ האחרון, אמנם הייתה צפויה למי שמכיר את עבודתה, ועדיין, המהירות בה הדברים התגלגלו בחצי השנה האחרונה הצליחה להפתיע גם אותה, בייחוד בשל העובדה שהכול קרה מבלי לצאת מהארץ.

את הפריצה הגדולה היא סימנה בסמוך לסיום לימודיה ובעזרת רשת אינסטגרם. כל הסיפור התחיל כשהישראלית עופרי כהן, בעלת החשבון המשובח spotlighttime, הנותן במה למעצבים צעירים מכל העולם, פנתה לאבנט אחרי שראתה את קולקציית הגמר שלה בשנקר על מנת לפרסם אותה. השתיים התיידדו, וכהן ייעצה לה לפנות לסטייליסט של הכוכבות, לאו רואץ'.

פרויקט גמר של מעצבת האופנה בוגרת שנקר שחר אבנט. מיכל חלבין,
סילואטות דרמטיות בקולקציה שדנה במקום בו עובר הגבול בין נורמלי למשוגע/מיכל חלבין

האחרון עף על העיצובים של הבוגרת הטרייה, ומפה התחיל שיתוף פעולה שהביא את אחת השמלות שלה לצילום על הזמרת זנדאיה במגזין W. באותה תקופה בערך, כהן, שגרה בישראל, קיבלה פנייה מווג איטליה, שעקבו כמו רבים בתעשיית האופנה העולמית אחר חשבון האינסטגרם שלה, בהצעה לכתוב עבורם בתחום הכישרונות הצעירים. כשאבנט הציגה בפריז את האוסף הראשון שלה לקיץ 2018 במקביל לשבוע האופנה האחרון, כהן החליטה שזה הזמן לכתבה בליגה של הגדולים.

"לפני חודש בערך העברתי לה את הצילומים שעשיתי עם מיכל חלבין והיא ראיינה אותי בטלפון ודרך המייל, אבל בגלל שהכול קרה לפני חג המולד, לא ידענו מתי זה יתפרסם", מספרת אבנט לוואלה! אופנה בהתרגשות. "מסתבר שזה עלה כבר לפני ארבעה ימים אבל גיליתי את זה במקרה אתמול בלילה דרך תיוג בפייסבוק. גם עופרי לא ידעה", היא מוסיפה. "במהלך הוויקנד היו לי המון פניות ולייקים בכמות גבוהה אבל לא קישרתי בכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

קולקציית הקיץ שנפרשה במלואה בווג איטליה עוסקת ב"פחד מלהשתגע" לדבריה, ודנה במקום בו עובר הגבול בין נורמלי למשוגע ואיפה היא עצמה ממוקמת. העיצובים, שמהווים המשך אינטגרלי לאוסף הגמר שלה, מציגים סילואטות דרמטיות עם המון טולים ונפחים, א-סימטריה וצבעוניות עזה, כשעליהם רקמות וקולאז'ים של פרצופים וישויות אמורפיות.

לשאלה מי פנה אליה בעקבות החשיפה המרשימה היא ממלאת פיה מים: "קורים המון דברים שלא דמיינתי שיקרו, אבל אני לא יכולה לפרט כלום חוץ מזה שאני בקשר עם כמה סטייליסטים בינלאומיים וכבר השתתפתי בכמה פרויקטים שלא פורסמו עדיין".

לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, מוסיפה: "שחר אבנט היתה סטודנטית למופת. משנה א' ועד סיום לימודיה היא הצליחה לשלב בין אמירה אישית אמנותית ומקורית לבין יצירת אופנה בעלת תוקף. יכולת הציור שלה השתכללה מאוד בזמן הלימודים, והפכה לשפת הביטוי המרכזית שלה בהשראות ובדגמים עצמם. היה לנו לעונג להנחות אותה ולראות אותה צומחת ומתפתחת כמעצבת".

קולקציית הקיץ נמכרת כרגע בסטודיו של שחר בתל אביב. לתיאום פגישה ניתן לפנות בטלפון 052-8811084 או במייל shahar.avnet@gmail.com טווח מחירים: 1,150-6,500 שקלים.

הזמרת פופי לובשת שחר אבנט בקליפ שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully