וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצה הכי גדולה של נייקי הפכה את התשוקה שלה לקריירה

23.1.2018 / 14:32

אלכסנדרה הקט מלונדון הצליחה ליצור מהאובססיה שלה משהו משמעותי. באמצעות חשבון אינסטגרם בעל 73 אלף עוקבים המציג הומאז' קונספטואלי לנייקי, היא זכתה לשיתוף פעולה בין ענקית הספורט האמריקאית למותג אופנה בעיצובה

הנה מישהי שהצליחה להפוך את האובססיה האופנתית שלה למשהו משמעותי. הכירו את אלכסנדרה הקט, בחורה מלונדון המגדירה את עצמה כמעריצה גדולה של נייקי, ובניגוד להרבה מעריצות - גם ידעה להוציא מזה מטעמים. היא מתחזקת חשבון אינסטגרם בשם miniswoosh@ בעל 73 אלף עוקבים, אותו היא מגדירה כ"הומאז' קונספטואלי לנייקי".

עמוד האינסטגרם שלה מציג מיקס מרשים ויצירתי של הפריטים החמים של הרגע מבית ענקית הספורט האמריקאית, שמובא בצורה הכי סטייליש. האתר של המגזין הבועט DAZED הכריז עליה כאינסטגרמית השבוע, ומגזין W האמריקאי בחר בה לאחת מ-10 הפאשניסטות חולות הסניקרס שצריך לעקוב אחריהן.

"HAVE A NIKE DAY"

הכל החל ממותג אופנה קטן בעיצוב הקט בשם ALCH, שלוקח בגדי גברים, מפרק אותם ומרכיב אותם מחדש יחד עם הלוגו המפורסם של נייקי או רפרנסים אחרים כמו נעל ספורט או סלוגנים המזוהים עם המותג. בנייקי ראו את הדברים שהיא עושה, התאהבו מיד, והחלו לשתף איתה פעולה.

בין הפריטים הלוהטים שמחזיקה אלכסנדרה באוסף הפרטי שלה נמצאת טי-שירט עם הסלוגן "HAVE A NIKE DAY" (סלוגן שגם כתוב לה בשורת ביו באינסטה) שיוצרה בשנת 77', כוסות שמפניה ממותגות, נעלי אייר-מקס שיצאו במהדורות מוגבלות ושלל ספרים אודות החברה. תנו הצצה לחשבון התוסס שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully