וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תני לנו טירוף

דנה דרבינסקי-טיקולסקר, לונדון

6.3.2007 / 13:09

איך מוציאים מנעמי קמפבל את השגעון ומה אוכלים על הסט העולמי הנוצץ. דנה דרבינסקי-טיקולסקר מצילומי אירוקה בלונדון

כמי שאופנה ואוכל מסעירים אותה כמעט במידה שווה, עניין אותי מאד לראות מאיזה אוכל נהנים על סט הצילומים עם נעמי קמפבל בלונדון. סקרנית, עקבתי אחרי אנשי הסט הנוצץ, מקפלים עניינים בשעת צהריים עגולה, וחוצים בניחותא את הכביש אל עבר מגרש חנייה סמוך.

האמנתי, שהאנשים שזוכים לאפר, לסרק ולהלביש את אחת הסופר מודלס הגדולות של העשור הזה, יוזנו באוכל מעוצב, בריא ומתוחכם כדי שלא יפלטו חלילה איזה גרפעס ברוטלי ליד קמפבל, שמורגלת בהתחככות עם המטופחות שבבריות הכוכב הזה.

המעקב הוביל לשולחן מרכזי לא גדול שמוקם בלב מגרש החנייה, מתחת לסככה, ועליו נפרש אוכל חם. היו שם תבניות עם דג ברוטב בשמל סמיך ומסיבי ובכלל תבשילים בריטים ביתיים ושומניים. כשהצלחות בידיהם עלו מטופחי ההפקה לאוטובוס שמושביו נעקרו לטובת שולחנות וכסאות, עם נוף למגרש החנייה, ואכלו בסתגלנות.
המנות מהבראסרי ומהקופי בר, שכל מעצב שיער גדל אגו דורש על הסט בתל אביב, ניראו על הרקע הזה, כמו פינוק מופרז.

קמפבל עצמה אכלה בסוויטה בה נערכו הצילומים, מזונות שרק הכתב של גיא פינס הצליח להציץ בהם ולא איווה לשתף (בטוח סקופ שהעיף לכם את הרייטינג).

מתחככת נגד רצונה

2500 פאונד ליום עבודה עולה הלופט בלונדון שבו צילמה אירוקה את אחת הדוגמניות החזקות של העשור הזה. נשקף ממנו מגרש כדורגל ירוק ויש בו המון אור.

עבור רווק מיזנטרופ, או אפילו כזה עם סדרת נשים מתחלפת, זה בטח חלל אידאלי. עבור הפקה רב-לאומית שמתנהלת על הקצה, החלל קטן מדי ומלחיץ בטירוף. רוצה או לא רוצה, קמפבל התחככה, נשמה ומעדה נגד רצונה על אנשי הפקה סרוחים, עייפים וחולים מישראל, שהגיעו בטיסת לילה והיו חיבים להספיק לגמור את הסרטון איתה עד הערב ולטוס חזרה.

על הסט נכחו למעט קמפבל וציוותה, צוות הפקה ישראלי, צוות ממשרד הפרסום הישראלי, מפיק מקומי, הצלם רון קדמי, שאמור היה להוציא מהמפגש תמונות סטילס ושמר באלגנטיות על פרופיל, הצלם עידו איז'ק שהגיע ככוח גיבוי, יחצנית, כמה נציגי תקשורת, אסתר וולף, מבעלי אירוקה ועוד. כשלושים איש ואישה. חמצן אין.

אל תדליק אותי

שקט מתוח שרר רוב הזמן בלופט. קמפבל סימסה ללא הפסקה והריצה שיחות טלפון בכל דקה פנויה. במאי הפרסומת ליאור הר-לב ביקש ממנה להעיף המוני פריטים בלופט כחלק מהתסריט האירוני, המוצלח של הקמפיין (הופכת את הבית לחלוטין עד שמגלה שמשקפי השמש שהיא מחפשת, נמצאים על הראש שלה).

כשהוא ביקש ממנה גם להעיף את מערכת הסטריאו והדיוידי, הנמרה שלחה בו מבט מתגרה כאומרת: "אתה בטוח? אני עשויה לזרוק את זה ממש בכיף, ולשבור פה חלון אם אתה רוצה. אל תדליק אותי יותר מדי", ואז בלי שום בעיה היא פשוט העיפה מכשירי חשמל כבדים ביד אחת. האישה מנוסה ללא ספק.

500 פאונד למניקור

על השיער שלה היה אחראי דניאל דייר, המקועקע והסופר-קול שעובד בסוכנות בינלאומית המתמחה בהפקות אופנה. הוא קורא לקארה הקצר הנוכחי שהוא התקין לקמפבל: בוב, ומתעקש שלא מדובר בפיאה. אנחנו ספקנים.
הסטייליסטית סמנתה, כבת 26, הסתובבה בשמלת אוהל סקוטית, מקומטת באורך מיני, גרביונים שחורים עבים, סנדלי סינדרלה בורוד זוהר, שיער פרוע ומבט עייף. על אף שהלבוש המצטלם הוא בסיסי וכהה, היא נדרשת להחליף לקמפבל שוב ושוב את המכנסיים. למה? ככה הבמאי רוצה.

קמפבל התלוננה בעבר שהיא לא משוגעת על כפות הרגליים שלה והן אכן גדולות במיוחד. כמו כפות הידיים שלה. כשהיא נעה במהירות בלופט בנעלי עקב גבוהות, בגדים כהים וצרים וכפות ידיים מעיפות וגדולות, היא ניראת כמו חיית טרף מסוכנת.

קשה לאמר שהיופי שלה יוצא דופן אבל בהחלט מדובר בבחורה רבת עוצמה. יום לפני הצילומים היא דרשה וקיבלה מניקוריסטית יקרה להחריד, שלוקחת 500 פאונד לשעה, מהשיקול הפשוט שהיא היחידה שקמפבל מוכנה שתיגע לה בציפורניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מזוכיזם מענג

'מלכת הדוגמניות' יאמר עופר רפאלי, סוכן הדוגמניות שסגר את העיסקה. 'היחידה מהמחזור שלה, שעוד עובדת'. רפאלי מדווח שהסכום שקמפבל גובה עבור הקמפיין הוא בן 6 ספרות ושלטעמו מדובר בבוקינג הכי גדול שנעשה בישראל אי פעם. לדבריו שתי חברות ישראליות היו במו"מ בניסיון לצלם את קמפבל אבל הן נשרו באמצע ורק אירוקה הלכה עם המשימה השאפתנית והמרשימה עד הסוף.

הדוגמנית אמנם איחרה בבוקר בשלוש שעות אבל ניראה שהיא מתכוונת לסעוד את ארוחת הערב שלה במקום קצת יותר אלגנטי מהסט המבולגן, ולא באמת מתרגשת מלוח הזמנים של המפיקה הישראלית. כשמאיצים בה היא מסתגרת בחדר צדדי בלופט, וצועקת מבעד לדלת שהישראלים גסי רוח. מה שגורם לסט להיות אך עמוס יותר כשהיא חוזרת. מנסים לפנות אותנו אבל אף אחד לא מוכן לקחת סיכון, לצאת ברגע הלא נכון ולהפסיד את ההצגה. בשביל מה טסנו מישראל.

למעשה ניראה שההנאה שאנחנו מפיקים מהציפיה להתפרצות שלה, היא הדדית. גם קמפבל עצמה ניראת כמי שנהנית מהפריבילגיה שיש לה, להיות בהמה. התחושה היא שהדוגמנית סבורה שאם היא תהיה מתחשבת, סבלנית ונעימה, הרי שהיא תאכזב את הלקוח ולא תספק לו את הסחורה. כי מה זה קמפיין עם נעמי קמפבל בלי כותרות על בלגן ויחסי ציבור מבועתים. וכך, מיס סקנדל-ברוטל מקיימת יחסי מלכה-עבד עם סובביה, התקשורת זוללת וכולם נהנים. ותודה לאירוקה על החוויה המנטלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully