וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 הוא ה-40 החדש

11.11.2009 / 15:10

אחרי המוות של בן זוגה הית' לדג'ר, הכנסה שנתית של כ-3 מיליון דולר ועלייה במשקל, הודיעה השבוע ג'מה וורד בת ה-22 על פרישה מעולם הדוגמנות

הסופר-מודל האוסטרלית ג'מה וורד בת ה-22, הודיעה השבוע כי היא פורשת מתעשיית הדוגמניות. בהודעה רשמית שנמסרה מהסוכנות הניו יורקית שלה, IMG-Models, נאמר שאין בכוונתה של וורד להתחייב לעבודות דוגמנות כלשהן בעתיד ושהסוכנות מכבדת לחלוטין את החלטתה ועומדת מאחוריה. לא צויינה אמנם סיבה רשמית לפרישתה, אך נראה שמותו של הית' לדג'ר והאשמות מצד התעשייה על עלייה במשקל, לא תרמו למוסר העבודה של וורד.

הדוגמניות מו וונדן (ימין) וג'מה וורד (שמאל) בתמונה מ-2007. Eugene Hoshiko, AP
הדוגמניות מו וונדן/AP, Eugene Hoshiko

וורד הבלונדינית ירוקת העיניים, הפכה בגיל 16 לדוגמנית הצעירה ביותר שצויינה על ידי ה"ווג" האמריקאי כאחת מתשע ה-It Girls של עולם הדוגמנות והלוק שלה היה השראה לדור שלם של דוגמניות "בייבי-פייס" כמו לילי קול, ג'סיקה סתאם וליסה קאנט. במהלך השנים היא השתתפה בתצוגות בתי אופנה נחשבים כמו פראדה, ורסצ'ה, גוצ'י, שאנל וולנטינו והופיעה על שערי מגזיני אופנה מרכזיים כמו "ווג", W, ו-Teen Vogue. בסך הכל היא הופיעה על כ-30 שערי "ווג" הבינלאומיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'מה וורד בקמפיין לדולצ'ה וגבאנה בתקופה הרזה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'מה וורד בתצוגה לשאנל. רויטרס
ג'מה וורד בתצוגה של שאנל, עם ירכיים הנחשבות לעסיסיות יחסית לדוגמנית/רויטרס

ב-2005 נבחרה להחליף את קייט מוס כפנים של הבושם Obsession Night for Men של קלווין קליין וביולי 2007 היא הופיעה ברשימת הסופרמודלס המרוויחות ביותר של "פורבס", עם הכנסה שנתית של כ-3 מיליון דולר. בתחילת 2008 דווח על יחסים רומנטיים של וורד עם בן ארצה, השחקן הית' לדג'ר, לאחר שהשניים צולמו מבלים יחד בקביעות. ככל הנראה, שני הכוכבים האוסטרלים היו בני זוג בזמן מותו הפתאומי של לדג'ר בינואר 2008, ממנת יתר של תרופות מרשם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין לוולנטינו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין לדולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וורד נעלמה בחודשים האחרונים מהפקות אופנה ומסלולי הדוגמנות והייתה נתונה לביקורות בלוגרים ואתרי רכילות, על רקע עלייתה במשקל והמראה ה"בריא" שאינו מאפיין אותה. הדיונים במשקלה נערכו בדרך כלל בנימת זלזול כלפי וורד, שהייתה ידועה ברזון יוצא דופן ("אין פלא שהיא נעלמה" או "ג'מה וורד לדוגמנות מידות גדולות", למרות שפה ושם נשמעו גם קולות תמיכה. מכל מקום, נראה שלאור תוכניות הפרישה של הסופרמודל הצעירה, ענייני משקל לא ממש יעסיקו אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין להרמס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין לדולצ'ה וגבאנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הפקה לווג האיטלקי, 2006/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully