וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמע מוכר

21.8.2010 / 9:30

לא בטוח שטלי לנוקס בת ה-16, בתה של הזמרת אנני לנוקס, הייתה הופכת לדוגמנית ללא הייחוס המוזיקלי שלה. האם היא יפה מספיק?

בנותיהן של מוזיקאים ידועים, בעלות שאיפות להתקדם בתחום הדוגמנות, מצליחות בדרך כלל למצוא את מקומן בעולם האופנה בקלות יחסית, גם אם לעתים מדובר במראה חיצוני שלא היה מספיק לצעירה אחרת עם הורים אחרים. התעשייה רגילה לפתוח לרווחה את שעריה עבור מי שייחוסה המשפחתי מעורר בה עניין: ליזי וג'ורג'יה ג'אגר, פיקסי ופיצ'ס גלדוף, תיאודורה ריצ'רדס, לילי קולינס ואמבר לה-בון.

.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלי לנוקס מתוך מגזין האינדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוספת רעננה למועדון היוקרתי של נסיכות תעשיית המוזיקה, שעסוקות היום בעבודות דוגמנות היא טלי לנוקס, בתם הצעירה של המוזיקאית הבריטית אנני לנוקס, חצי צמד הפופ האלקטרוני "יוריתמיקס" משנות ה-80 והמפיק-במאי הישראלי-לונדוני אורי פרוכטמן ("גלות", "בעל אידיאלי", ספייס וורלד").

משמאל: לולה, אנני וטלי לנוקס בארוע של דולצ'ה וגבאנה במילאנו (יוני, 2010). GettyImages
משמאל: לולה, אנני וטלי לנוקס בארוע של דולצ'ה וגבאנה במילאנו, לפני כחודשיים/GettyImages

בגיל 16, עם 178 סנטימטרים, מידת מכנסיים 34, עיניים ירוקות, אף "מיוחד" והכי חשוב, שם משפחה קליט, החלה טלי לנוקס בקריירת הדוגמנות שלה, עם חתימה על חוזה בסוכנות הדוגמנות הלונדונית Next. מבין עבודותיה הראשונות היו הפקות אופנה בסתיו שנה שעברה ל"ווג" בריטניה ולמגזין הסטייל העצמאי "אינדי". בינואר השנה היא הצטלמה יחד עם אחותה הגדולה לולה, 19, (זמרת אופרה מקצועית ודוגמנית לעת מצוא), עבור קולקציית אביב-קיץ 2010 של Freedom, ליין התכשיטים האתני של טופשופ. בשבוע האופנה של מילאנו בספטמבר 2009, היא הופיעה בתצוגת דולצ'ה וגבאנה בשמלה מוזהבת קטנה, שמשכה תשומת לב רבה מהצלמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הפקה לווג הבריטי, נובמבר 2009/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביוני השנה היא זומנה שוב לעבודות מסלול בשבוע האופנה של מילאנו. במקביל פורסם ראיון עמה בווג איטליה, תחת הכותרת: "נשים עם אופי", בו היא תיארה את הסגנון שלה כ"תיאטרלי, וינטג'י, מודרני, תמיד על הקצה וקצת גראנג'י". היא סיפרה גם שהיא אוהבת אופנת רחוב ומעדיפה תמיד שמלות קז'ואליות. ביולי, היא הוכרזה על ידי אתר האופנה המשפיע Style Caster כ"איט-גירל" החדשה.

טלי לנוקס (מאי, 2010). GettyImages
טלי לנוקס (מאי, 2010)/GettyImages

החודש פירסם רבעון האופנה והתרבות האוסטרלי "קורב" Kurv הפקת אופנה בת עשרה עמודים עם לנוקס, שצילמה צלמת האופנה העצמאית טנישיה קאר. הצלמת אמרה למגזין: "אני מוצאת השראה ממפגש עם אנשים יפים בפאבים, המעבירים את זמנם לפני הצגות או בסמטאות חמקניות, כשהם מנסים להציץ באליל שלהם. העובדה שהדוגמנית שלי היא בתה של אלת רוק הייתה ערך מוסף".

טלי לנוקס (מאי, 2010). GettyImages
טלי לנוקס (מאי, 2010)/GettyImages

סגנונו המרדני ויוצא הדופן של אלכסנדר מקווין הפך את המעצב הבריטי לחביב על לנוקס והיא מעריכה גם את עבודתו של הצלם דיויד לה שאפל. שאיפתה הגדולה בתחום הדוגמנות היא לעבוד עם המעצב הדי סלימאן ואייקון הסטייל שלה הוא השחקנית-דוגמנית האמריקאית קלואי סביני, אבל המודל לחיקוי עבורה הוא סולן רדיוהד טום יורק.

לכל הדעות, מדובר במודלים רב-תחומיים, בדומה לנטייתה החברתית אקלקטית של אמה אנני לנוקס, שידועה מעבר לעיסוקה במוזיקה, גם בפעילות להעלאת מודעות לאיידס, גיוס כספים למען ילדים באפריקה, תרומות לארגונים "אמנסטי" ו"גרינפיס" וכזכור גם התבטאה נגד צה"ל בזמן מבצע "עופרת יצוקה" בינואר 2009.

כרגע מתגוררת לנוקס הצעירה בלונדון וחייה נעים בין בית הספר למסלולי תצוגות, חברים, צילומים והשתתפות באירועים שונים עם אמה ואחותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully