וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופי או יופי?

27.8.2010 / 11:26

הדוגמנית היהודייה מבואנוס איירס, יצרה לעצמה שם בתעשייה לא רק בגלל יופייה, אלא גם בזכות כריזמה אישית - נעמי פריצלר כובשת את ניו יורק

נעמי פריצלר בת ה-19, דוגמנית בנסיקה, מוכיחה כמה דימוי הטיפשה והנרקסיסטית שנדבק לדוגמניות הוא סטיגמה שגויה. הדבר בולט ביותר בבלונדינית ירוקת העיניים, עבת הגבות ודקת הגזרה, הוא הפרסונה הכובשת שלה. רק מספר חודשים לאחר שהחלה קריירת דוגמנות מקצועית במשרה מלאה, היהודייה מבואנוס איירס יצרה לעצמה שם בתעשייה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ל-Eufemia/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא התגלתה בגיל 15 ברחוב, אבל הייתה צריכה להתגבר אז על ביישנות וגם לשכנע את הוריה שכדאי לנסות. עבודותיה הראשונות היו עבור מותגי אופנה מקומיים כמו Wanamia Eufemia ו-Pepe Cantero. ב-2008 בהיותה בת 17, השתתפה בשבוע האופנה של ריו, ברזיל. שנה אחר כך הוחתמה בסוכנות "נקסט", ניו יורק, אחת מסוכנויות-הרשת הגדולות בעולם, המייצגת בין היתר גם את מירנדה קאר, פטרה נמקובה ואניה רוביק. בשבוע האופנה האחרון של פריז במרץ השנה טופפה לצד דוגמניות מנוסות בתצוגות הקיץ וה-Resort של אלכסנדר וונג, ז'יבנשי וויויאן ווסטווד. החודש אפשר לראות אותה בהפקות מגזיניות ב-Teen Vogue, Dazed & Confused וב- Nylon, כמו גם בגליונות ספטמבר של המגזינים V ו-Pop.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ל-Pepe Cantero/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום מתגוררת נעמי בניו יורק, ועם סוכנות מרכזית, גובה של 180 ס"מ ואנגלית שוטפת, אין לה כל בעיות אבטלה. כמו רבות מהדוגמניות הארגנטינאיות המפגינות נוכחות בבירות האופנה, היא שמחה ומאושרת לחיות ולעבוד בעיר הגדולה. היא סבורה שייחודן של דוגמניות ארגנטינאיות הוא לא בהכרח המראה, אלא הטבע הנובע מדרך החיים במדינה הדרום אמריקאית; מעגל חברים רחב, חוסר כל יומרה, ידידותיות, טבעיות ומשפחתיות. באפריל האחרון היא לקחה פסק זמן וטסה הביתה לבלות את פסח עם משפחתה בבואנוס איירס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ל-Eufemia/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא נהנית לצייר ותמיד יש לה בתיק מחברת שירבוטים. בנסיעותיה ברכבת התחתית של ניו יורק היא נוהגת לצייר אנשים קוראים כי הם לא שמים לב שמציירים אותם. אין לה חשבון טוויטר או פייסבוק כמו לרבות מדוגמניות בנות גילה, אבל מאז מרץ השנה יש לה בלוג אופנה ואמנות בשםthejerutofrosaluxemburgo (החירות של רוזה לוקסמבורג). היא למדה בבית ספר על המהפכנית הסוציאליסטית ומצאה אותה מעניינת. בבלוג שלה היא כותבת על עבודתה, חבריה, אמנות וצילום. בפוסטים אחרונים מהחודש היא העלתה רישומים שלה שנעשו בבתי קפה ברובעים מארה ומונמרטר בפריז ותצלומים שלה ושל חברתה הטובה הדוגמנית הארגנטינאית טאטי קוטיאר. לפעמים היא מדברת על עבודות אמנות ואופנה שהשפיעו עליה כמו עבודותיו של הצייר לוסיין פרויד או דגמי וינטג' של איב סן לורן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותגים החביבים עליה הם איב סן לורן ובלנסיאגה, אבל הפריט הכי אהוב בארונה הוא שמלת קיץ עם רכיסה צדדית של אלכסנדר וונג, שקיבלה במתנה מהמעצב הצעיר בזמן פרזנטציות הקיץ האחרונות. באייפוד שלה יש הרבה מוזיקה ארגנטינאית כמו שלישיית הרוק "סודה סטריאו" ופסנתרן הרוק-אן-רול פיטו פאאז. היא אוהבת גם את הסמית'ס, הקינקס, הביטלס ובכלל מוזיקת שנות ה-60 וה-80.

בימים אלו היא מתכוננת לעבודת מסלול אינטנסיבית במסגרת שבוע האופנה הקרוב של ניו יורק שייפתח ב-6 בספטמבר. אין לה תוכניות פרישה מדוגמנות וכל עוד רוצים אותה - היא בתעשייה. אבל, יש לה תוכניות רבות נוספות: להשתתף בביאנלת אמנות, לשחק בסרט, לכתוב ספר או תסריט, לעצב קו אופנה ולסייע לילדים במצוקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ל-Eufemia/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Dazed & Confused/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully