וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקי ברנדו: הנכד החתיך של מרלון

25.7.2011 / 9:16

נכדו של מרלון ברנדו התגבר על טרגדיה משפחתית והיה לדוגמן מבטיח - יופי התואר ותווי הפנים המוכרים שירש מסבו השחקן האגדי הפכו אותו לשם לוהט בתעשייה היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוקי ברנדו בגיליון פברואר 2007 של ווג גברים האיטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קורה לא פעם שדוגמניות צעירות בעלות קשרי משפחה מפותחים, זוכות להצלחת בזק והפריצה לתעשייה עבורן קלה במיוחד. הביקוש לדוגמנית או דוגמן בעלי לוק בינוני, אבל עם שם משפחה נוצץ-מוכר, הוא גבוה במיוחד. מלהקים, עורכים ומותגי אופנה מודעים לעניין האוטומטי שיוצר ייחוס משפחתי. דוגמנית עם הורים עלומים, יפיפייה ככל שתהיה, לא תמשוך תשומת לב כמו טלי לנוקס, דקוטה ג'ונסון או קנדל ג'נר.

מרלון ברנדו וטריטה בסרט "המרד על הבאונטי", 1962. imdb
מרלון ברנדו וטריטה בסרט "המרד על הבאונטי", 1962/imdb
מרלון ברנדו וטריטה בעת צילומי הסרט "המרד על הבאונטי", 1961. Grey Villet, GettyImages
סבא וסבתא. מרלון ברנדו ורעייתו טריטה בעת צילומי הסרט "המרד על הבאונטי" בטהיטי/GettyImages, Grey Villet

עם זאת, מדי פעם ניתן למצוא בנים או בנות "של", שהצליחו לא רק בזכות ייחוס משפחתי, אלא גם באופן שלא מוטל בספק. דרי המינגווי, נינתו של הסופר, או ריילי קו, נכדתו של אלביס פרסלי, הן דוגמאות טובות. טוקי ברנדו, דוגמן ממוצא פולינזי (קבוצת איים באוקיינוס השקט, הכוללת את הוואי, פיג'י וסמואה) הוא עוד דוגמא טובה. בן ה-21 יפה התואר הוא נכדו של מרלון ברנדו ורעייתו השלישית טריטה טרייפיה, יפיפייה טהיטית ששיחקה לצדו בסרט "המרד על הבאונטי" (1962) ונודעה פשוט כטריטה. משמעות השם טוקי, אגב, היא פעימת לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוקי ברנדו בקמפיין קיץ 2011 של שעוני טכנו מארין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא החל לדגמן ב-2007 בעקבות הצעת חבר משפחה. כבר בעבודה המרכזית הראשונה שלו, בגיל 17, הוא צולם על ידי צלם האופנה הנודע ברוס וובר להפקה בת 22 עמודים במגזין ווג גברים האיטלקי, אשר שמה דגש על שורשיו המשפחתיים. זמן קצר אחר כך הוא זכה בקמפיין סתיו 2007 של ורסצ'ה. היום בגיל 21, הוא מוכן לקראת קריירה מקצועית במשרה מלאה. גם הלוק שלו הפך להיות בשל, טבעי ושלם יותר. לאחרונה ניתן לראות אותו מככב במודעות קמפיין שעוני טכנו מארין (גם בשלטי חוצות אצלנו) .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין סתיו 2007 של ורסצ'ה גברים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל שנותיו הראשונות של טוקי, למרות הייחוס המשפחתי, היו קשות ועצובות. ב-1990, בזמן שאימו שאיין ברנדו הייתה בחודש השמיני להריונה, אביו דאג טרולה נרצח על ידי כריסטיאן ברנדו, אחיה למחצה של אימו. כריסטיאן ברנדו שטען להגנתו שהתכוון רק להפחיד את טרולה לאחר שאחותו סיפרה לו שהוא אלים כלפיה, ריצה 5 שנות מאסר מתוך 10 שנגזרו עליו, ומת ב-2008 מדלקת ריאות. שאיין ברנדו עצמה אשר אושפזה לסירוגין בבתי חולים פסיכיאטריים לאחר שאובחנה כסכיזופרנית והתמכרה לאלכוהול וסמים, התאבדה ב-1995בהיותה בת 25. טוקי, בנה היחיד שהיה רק בן 4 במות אימו, הועבר לרשות סבתו טריטה בטהיטי. גם היום, למרות הזמן הרב שהוא מבלה רחוק הבית, טוקי עדיין מתגורר רוב השנה עם סבתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוקי ברנדו בגיליון פברואר 2007 של ווג גברים האיטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרלון ברנדו שמת ב-2004 התעלם ללא הסבר מטוקי בצוואתו ואת הונו שהוערך ב-20 מיליון דולר הוריש לכמה מחבריו וילדיו. אך כמו שהדברים נראים כעת, נראה שטוקי התגבר על נקודת פתיחה לא קלה והוא בדרכו לקראת קריירה מזהירה. הוא אמנם לא ירש דבר מכספו של סבו המפורסם, אך כן ירש ממנו דימיון שלא יסולא בפז ובולט במיוחד בשפתיים המלאות, באף היווני ובגבות העבות. לצד אלו, מראה כללי מרשים והשם הכי נוצץ בתעשייה, טוקי ברנדו לא יכול להיכשל.

רוצים לראות עוד תמונות של טוקי? הכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully