וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלקטיבי: הבחירות של רז שמואלי

31.3.2014 / 15:04

לא רק קול, גם סטייל: רז שמואלי מתארחת בסלקטיבי וחושפת מיהו מעצב העל האמיץ בעיניה, מהו הפריט שלעולם לא תצא בלעדיו מהבית ואיפה נמצא המקום שמקבל אותה בדיוק כמו שהיא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רז שמואלי (23) פרצה לתודעה לפני שנתיים כשהשתתפה בתוכנית הריאליטי "THE VOICE", לא רק בזכות הכישרון המוזיקלי שהציגה שם - אלא גם בזכות הסטייל הייחודי.

האייליינר הדרמטי, התסרוקת המורמת שהפכה לסימן היכר ובחירות הלבוש המסקרנות הפכו את שמואלי לאחת המתלבשות המעניינות בסביבה, ובכך הפך הסטייל שלה לערך מוסף שמשלים היטב את האמירה המוזיקלית.

בימים אלה היא משיקה את אלבום הבכורה "יריות באוויר" בסיבוב הופעות ארצי. אלה הבחירות שלה:

המעצב: יוז'י ימאמוטו

"מעבר לזה שיש לי אהבה לאופנה יפנית, כנראה שלא סתם הוא מעצב האופנה הראשון שעלה לי לראש. הוא מרדן ואמיץ בעיניי ואולי זה גם מה שהפך אותו לאחד מהמעצבים החשובים. הרבה פעמים הגזרות שלו הן בעלות אופי גיאומטרי, שלא כל כך מתכתבות עם הגוף, ובכל זאת זה תמיד עובד ונראה טוב - ולא רק בגלל שהדוגמנית רזה וחיוורת. זה לא שהארון שלי עמוס בקולקציית החורף האחרונה שלו, ובגדול זה גם לא מסוג הדברים שהייתי זורקת על עצמי, אבל יש לי הערכה על האומץ שלו להביא את הבשורה ואליו כאמן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מרדן ואמיץ". מתוך תערוכת יוז'י ימאמוטו בשבוע העיצוב חולון 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריט: טבעת וינטג' של אמא

"הטבעת הזאת מסתובבת איתי כבר קרוב ל-5 שנים, מאז אותו רגע אינטימי של חיטוט במגירות הטואלט של אמא שלי. היא תפסה אותי מיד והורשתי אותה לעצמי, ומאז אני לא יוצאת בלעדיה מהבית. קשה שלא לחשוב על זה שאמא שלי ענדה אותה כשהייתה בערך בגילי. סוג של סגירת מעגל ביוזמתי".

הטבעת של רז שמואלי. באדיבות המצולמים
טבעת וינטג' של אמא. "סגירת מעגל"/באדיבות המצולמים

הקליפ: Fever Ray >> When I Grow Up

"ההרכב הזה הופך לי את הבטן כבר תקופה, ואני זוכרת שבפעם הראשונה שראיתי את הקליפ הייתי מרותקת אליו. מדובר בזמרת שוודית שבכל קליפ מופיעה כדמות אחרת, גם בהופעות בקושי אפשר להבין איך היא נראית. בקליפ הזה הדמות שלה כל כך סוריאליסטית, ועדיין אפשר להתחבר אליה. האווירה בקליפ בלתי ניתנת לניסוח בכתב, פשוט תלחצו פליי".

הבלוג: RockVeRoll של הצלמת אורית פניני

"בלוג שכולו מורכב מצילומים יפהפיים מהופעות ומהפקות של אורית פניני, ובעיצוב של יעל יעקובי. יש בבלוג הזה משהו בלתי אמצעי, החל מאופי הצילום הישיר והנוגע ועד לניסוח הקליל והמדויק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צילום ישיר ונוגע, ניסוח קליל ומדוייק". הבלוג של אורית פניני/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצירה: שיר טיול של אביתר בנאי

"אלבום שיצא ב-99' ובעיניי לא זכה למספיק הערכה. הייתי בת 8 אז, ככה שבטח לא יכולתי להבין באותה תקופה כמה הוא מיוחד ושונה - אלקטרוניקה שמשלבת בתוכה אלמנטים הודיים וכל זה יחד עם מילים ולחנים של אביתר. יצירת מופת שעד היום מצליחה לרגש אותי ולפתוח לי את הלב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יצירת מופת שפתחה לי את הלב". האלבום 'שיר טיול' של אביתר בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקום: פורט סעיד

"מקומות אופנתיים בדרך כלל מאוד מאיימים עליי. אני לא מרבה לצאת למסיבות קוקטייל ולמסעדות מפוארות, ומהניסיון שלי לא משנה מה את לובשת ולאן את יוצאת - בסוף יהיה לך כתם של טחינה באזור החזה. אבל, יש מקום אחד בתל אביב שגורם לי להרגיש בנוח לא משנה מה אני לובשת, הפורט סעיד".

פורט סעיד - הר סיני 5 תל אביב.

פורט סעיד. נופר תגר,
"המקום האחד שגורם לי להרגיש בנוח לא משנה מה אני לובשת". פורט סעיד/נופר תגר
  • עוד באותו נושא:
  • רז שמואלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully