וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמניות הכי חמות מסירות את הבגדים

12.1.2017 / 8:11

טיילור היל, אנה איוורס ואימאן חמאם מעטרות את שער גיליון פברואר של ווג בריטניה, ומציגות את טרנד האייטיז ברוח הסופרמודלס ששלטו בשיח האופנתי של אותה תקופה. סדרת הצילומים כוללת תמונת עירום מהפנטת, מלאת רוך ויופי טבעי

טיילור היל, אנה איוורס ואימאן בצילום משותף לווג בריטניה פברואר 2017. פטריק דמרשלייה,  ווג, סריקה
הטריו החטוב מדגמן את ההיילייטס מבית סן לורן/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג

אלכסנדרה שולמן, עורכת ווג בריטניה, ליהקה שלוש דוגמניות חמות לעטר את שער גיליון פברואר של המגזין. אנה איוורס, טיילור היל ואימאן חמאם נבחרו להציג את הזרם הטרנדי החזק של שנת 2017, כלומר אייטיז הארד-קור, ברוח הסופרמודלס ששלטו בשיח האופנתי של אותה תקופה. הטריו החטוב מדגמן על השער את ההיילייטס מבית סן לורן בעיצובו של אנטוני וקארלו, כולל הלוגו המוכר של בית האופנה בצבעוניות חזקה של שחור וזהב.

סביר להניח שהקונספט המוצהר כהצדעה לדוגמניות, גובה בנתח נאה מתקציב הפרסום של המותג, שכן הסטייליסטית קייט פלאן יכלה לבחור בערבוב פריטים של כמה מעצבים שונים ולוותר על הלוגו הבולט בחולצה שהולבשה על איוורס.

טיילור היל, אנה איוורס ואימאן בצילום משותף לווג בריטניה פברואר 2017. פטריק דמרשלייה,  ווג, סריקה
עירום מלא שלא חושף שום איבר מוצנע/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג

המיקום המרכזי והחשוב ביותר בקומפוזיציה ניתן למלאכית ויקטוריה'ס סיקרט היפהפייה טיילור היל בת ה-20, שהודתה בריאיון המלווה את השער שהיא הייתה המומה שהציעו לה בכלל לדגמן לראשונה, בגיל 14. "הייתי הכי ההיפך ממגניבה. אובססיבית להארי פוטר עם שיער פריזי שלא ידעתי מה לעשות איתו". למרות ההלם שלה ושל משפחתה לנוכח ההצעה לעשות כסף מהמראה החיצוני שלה, ב-2014 היא לוהקה לתצוגה של ענקית ההלבשה התחתונה האמריקאית - מה שגרם לה להאמין שהלוק שלה אכן שווה משהו.

אותו ראיון מגובה בסדרת צילומים מאת פטריק דמרשלייה האגדי. אחד מהם מציג את שלושתן בעירום מלא שלא חושף שום איבר מוצנע, בתמונה מהפנטת מלאת רוך ויופי טבעי.

עוד באותו נושא

אנה איוורס היא בריז'יט בארדו של העשור הנוכחי

לכתבה המלאה
טיילור היל, אנה איוורס ואימאן בצילום משותף לווג בריטניה פברואר 2017. פטריק דמרשלייה,  ווג, סריקה
מספרות על רגשי הנחיתות שחוו בתחילת הדרך/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג

גם חמאם חשפה באותו ריאיון על רגשי נחיתות שהיו לה בתחילת הדרך. "במשך שנים ניסיתי לרצות את כולם והחלקתי את השיער שלי. אחרי כמה זמן הבנתי שאני חייבת להרגיע והתחלתי להגיע לאודישנים עם הטבעי המקורזל שלי ואז הקריירה שלי באמת התחילה להמריא".

הצלע השלישית בסיפור, אנה איוורס בת ה-23, הידועה בעיקר בזכות דימיונה לבריז'יט בארדו, מככבת כרגע סולו על גם על השער של ווג יפן ומסתמנת כדוגמנית הלוהטת של 2017 עם קמפיינים צפויים לאיזבל מארה, ורסצ'ה ואלכסנדר וונג.

עוד באותו נושא:

אנה איוורס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מככבת על שער החודש של ווג יפן ומוסיפה לרזומה עוד קמפיינים יוקרתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיילור היל

טיילור היל בצילום לווג בריטניה פברואר 2017. פטריק דמרשלייה,  ווג, סריקה
הייתה המומה שהציעו לה בכלל לדגמן. מתוך הצילומים לווג בריטניה/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג

אימאן חמאם

אימאן בצילום לווג בריטניה פברואר 2017. פטריק דמרשלייה,  ווג, סריקה
"רק כשהגעתי לאודישנים עם השיער טבעי המקורזל - הקריירה שלי התחילה להמריא". מתוך הצילומים לווג בריטניה/סריקה, פטריק דמרשלייה, ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully